Praathoek

DeletedUser

Guest
We kunnen wel alle barbarendorpen van de wereld jagen, maar daar word het ook niet leuker op.
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf wel boven water hoor, maar ik geef gewoon toe dat ik werd geownd, als jij dat nou ook zou doen, was het een stuk makkelijker.

Je ontkent zeker ook dat je contact met mij had over die 2? Of ik ze wilde aanvallen etc. Maar helaas was ik ook bg van aureo he ;) leg het verband.

ik werd wakker zonder troepen en al meerdere dorpen kwijt, ik heb toegegeven dat ik ingemaakt ben maar ik ontken nog steeds ten stelligste dat ze een kans maakte als ze me niet hadden gebs'ed (en me online uren exact wisten op de dag dat ze aanvielen wat enorm hard opviel)

en jup, jij bent ook gebsed ;) maar je had het wel al kunnen zien aankomen aangezien ik het voorbeeld was, eens een bser altijd een bser...

Enkel je stamleden vertrouwen en meesamenwerken.
BGs buiten de stam werken niet, maar ik snap dat jullie dat nodig hebben om te overleven.

bwa, vertrouwen in stamgenoten had ik op dat moment ook niet meer hoor... Ik ben in Cl4 2x gebsed :p
1e keer door stamgenoot... dus vertrouwen? ik vertrouw atm niemand meer, al betekend dat niet dat mensen mij niet kunnen vertrouwen, is zo'n enkelrichting atm :p
 
Reactiescore
536
ik werd wakker zonder troepen en al meerdere dorpen kwijt, ik heb toegegeven dat ik ingemaakt ben maar ik ontken nog steeds ten stelligste dat ze een kans maakte als ze me niet hadden gebs'ed (en me online uren exact wisten op de dag dat ze aanvielen wat enorm hard opviel)

en jup, jij bent ook gebsed ;) maar je had het wel al kunnen zien aankomen aangezien ik het voorbeeld was, eens een bser altijd een bser...

Ik had zelfs het hele massaplan van noob al in mijn postvak zitten, triest eigenlijk dat ik dan toch geownd ben :p
 

DeletedUser69517

Guest
Ik vind ´t grappig dat er top 20 spelers zijn die niet eens 10k geplunderde dorpen hebben..
Hoeveel mensen er niet tot nauwelijks farmen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat een pluspunt. Dit toont aan dat zijn hun positie hebben bereikt zonder nolife te farmen maar door enige vorm van skills te tonen. Niks mis mee toch? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat een pluspunt. Dit toont aan dat zijn hun positie hebben bereikt zonder nolife te farmen maar door enige vorm van skills te tonen. Niks mis mee toch? :)

Begint die braadworst weer met z'n gezever over no life farmen. Ik farm echt 1x in de week ofzo en dat kost een klein half uurtje. Poeh wat no-life:eek: Gij hebt zeker nog nooit van FA en scripts gehoord... ontwetende braadworst dat die is:D
 

DeletedUser

Guest
Daar dacht je in de eerste maanden anders over vriendje ;)

Daar dacht Bjarne anders over ja :D

Begint die braadworst weer met z'n gezever over no life farmen. Ik farm echt 1x in de week ofzo en dat kost een klein half uurtje. Poeh wat no-life:eek: Gij hebt zeker nog nooit van FA en scripts gehoord... ontwetende braadworst dat die is:D

Ik vind het redelijk grappig dat jij hier gelijk naar hapt terwijl ik niet eens namen noem :eek:.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Luuk doe niet zo stoer:eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Ik vind ´t grappig dat er top 20 spelers zijn die niet eens 10k geplunderde dorpen hebben..
Hoeveel mensen er niet tot nauwelijks farmen.

Denk dat dit vooral komt gezien het feit dat het de classic is met een hoge snelheid.. & dat er vrij weinig hard farmende spelers zijn die de andere spelers die niet farmen uit de top 20 verdringen.. Top 20 is hier dan ook zeker geen prestatie gezien het zeer kleine aantal (actieve) accounts op de wereld.
 
Bovenaan