Praathoek

DeletedUser

Guest
Enig idee wanneer deze classic gedaan is, en er een nieuwe classic zou starten? :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
10 december zeggen ze
 
Reactiescore
2.039
behoud je grootspraak maar voor in volgende classic, benieuwd of je dan nog zo'n grote mond hebt :p

Jij bent ook niet bijster origineel he?
Dit zei rimco ook al vorige klessik, en die lord peletier dudes ook al. Beiden de start niet eens overleefd. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Op classic 4 werd hij weggeedeld door aureo en fractals, dat zegt ook al genoeg :p

lol jij moet echt niet over Classic 4 beginnen, je had 90% vd dorpen intern, en toch kon je nog niet snel genoeg edelen om te overleven :rolleyes: en was jij ook niet door dezelfde spelers overgenomen? enig verschil was dat ik wakker werd zonder troops dankzij bigtime BS, en jij gewoon faalt maar dat weten we natuurlijk wel al ondertussen :p

en wat boeit iriginaliteit me :D
 
Reactiescore
477
lol jij moet echt niet over Classic 4 beginnen, je had 90% vd dorpen intern, en toch kon je nog niet snel genoeg edelen om te overleven :rolleyes: en was jij ook niet door dezelfde spelers overgenomen? enig verschil was dat ik wakker werd zonder troops dankzij bigtime BS, en jij gewoon faalt maar dat weten we natuurlijk wel al ondertussen :p

en wat boeit iriginaliteit me :D

- 90% is overdreven, laten we het erop houden dat het teveel interns waren.
- Ik edelde snel genoeg, maar ik lag aan de rand en kon niet veel verder meer vluchten voor noob :rolleyes::eek:
-Door donatello en kervandinges ben ik geownd.
Aureo dacht: laat ik ook aanvallen terwijl er nog een pbg is, fractals had de pbg 2 uur ervoor opgezegd, dus oke.
-Maar die bs op jou zag je al aankomen, je hebt vaak genoeg aan me gevraagd of ik ze wilde aanvallen, dus je was hetzelfde van plan.

Niet dat ik enige moeite in deffen heb gestoken. Ik ben niet de beste deffer en had ook geen zin om een hele dag te gaan spelen, prima toch.
 

DeletedUser

Guest
- 90% is overdreven, laten we het erop houden dat het teveel interns waren.
- Ik edelde snel genoeg, maar ik lag aan de rand en kon niet veel verder meer vluchten voor noob :rolleyes::eek:
-Door donatello en kervandinges ben ik geownd.
Aureo dacht: laat ik ook aanvallen terwijl er nog een pbg is, fractals had de pbg 2 uur ervoor opgezegd, dus oke.
-Maar die bs op jou zag je al aankomen, je hebt vaak genoeg aan me gevraagd of ik ze wilde aanvallen, dus je was hetzelfde van plan.

Niet dat ik enige moeite in deffen heb gestoken. Ik ben niet de beste deffer en had ook geen zin om een hele dag te gaan spelen, prima toch.

BS zag ik niet aankomen. Ik had amper front met Fractals, en ik was ah samenwerken met aureo... Terwijl hij samen met mij Fractals ging aanpakken, was hij dus ook ah plannen om mij aan te vallen en heeft dit gedaan NA gecontroleert te hebben of ik lang genoeg weg was... Dus als je dat verwacht noemt :rolleyes:

maar wel grappig, je probeert mij onderuit te halen terwijl je zelf niet eens boven water kan blijven...
 
Reactiescore
477
BS zag ik niet aankomen. Ik had amper front met Fractals, en ik was ah samenwerken met aureo... Terwijl hij samen met mij Fractals ging aanpakken, was hij dus ook ah plannen om mij aan te vallen en heeft dit gedaan NA gecontroleert te hebben of ik lang genoeg weg was... Dus als je dat verwacht noemt :rolleyes:

maar wel grappig, je probeert mij onderuit te halen terwijl je zelf niet eens boven water kan blijven...

Ik blijf wel boven water hoor, maar ik geef gewoon toe dat ik werd geownd, als jij dat nou ook zou doen, was het een stuk makkelijker.

Je ontkent zeker ook dat je contact met mij had over die 2? Of ik ze wilde aanvallen etc. Maar helaas was ik ook bg van aureo he ;) leg het verband.
 

DeletedUser10875

Guest
Enkel je stamleden vertrouwen en meesamenwerken.
BGs buiten de stam werken niet, maar ik snap dat jullie dat nodig hebben om te overleven.
 

DeletedUser46778

Guest
Enkel je stamleden vertrouwen en meesamenwerken.
BGs buiten de stam werken niet, maar ik snap dat jullie dat nodig hebben om te overleven.

dat jullie nou de hele wereld de orlog verklaren hihihi
 
Bovenaan