Praathoek

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de felicitatie:) Tof van je dat je die nog even geeft. En daarbij zijn jullie erg waardige tegenstanders natuurlijk:)
 

DeletedUser43

Guest
.Team. gefeliciteerd!

Alleen jammer dat deze wereld nu afgesloten is zonder vredesperiode. (Of is dat een vergissing?)
 
Reactiescore
33
ja dat is wel jammer. ben de afgelopen drie dagen nog twee dorpen verloren aan .team. maar goed gespeeld hoor!
 

DeletedUser28083

Guest
Mijn welgemeende felicitaties aan .Team. Ondanks mijn haat jegens een aantal van jullie, de manier waarop jullie dit spelletje gespeeld hebben en het feit dat we vijanden waren, hebben jullie je als stam toch erg sterk getoond, en lijkt het me dat jullie de eindoverwinning nog het meest verdiend hebben (voor zover iemand het verdiend op een wereld als deze).

Speciale felicitaties aan Kenneth (Milka), die (correct me if I'm wrong) toch wel het belangrijkst is gebleken voor Team, en aan The White Dog (en vv'ers) die het goed zolang hebben uitgehouden in niet altijd even fijne omstandigheden. :p


Ik wil alle mensen hier bedanken die ervoor gezorgd hebben dat ik hier een leuke tijd heb gehad. Ik heb me bijna 1,5 jaar enorm vermaakt en ben speltechnisch enorm vooruit gegaan (al zeg ik het zelf). Ik hoop velen van jullie terug te zien op een andere wereld. :)






Zal ik het dan ook maar bekennen. Ik speelde op mylittlepowny :$$$ :D

Bedankt voor de felicitatie, zeer sportief!
 

DeletedUser7646

Guest
ben blij met de overwining maar veel vijanden haten me dat ik van krabs naar amath en team ben overgestop heb wel paar spelers weg geramd jammer geen tegen stand gehad
 

DeletedUser37428

Guest
Alle Team-leden bedankt voor de mooie tijd, alle spelers van W32 succes op volgende werelden ;)
 

DeletedUser

Guest
Was idd een leuke tijd jammer alleen dat ik niet de gehele wereld heb mogen meegenieten.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lekker kort ;)
 
Bovenaan