Praathoek

DeletedUser

Guest
Weer een mooie actie van het Harrie account: United Masters. Heel team ontslagen via VV, gefeliciteerd! :D
 

DeletedUser37428

Guest
Het is nogal enige tijd geleden dat ik runescape heb gespeeld. Net voor die 3d versie zelfs. Maar wat is je vraag misschien dat ik eruit kom.

Nouja ik wil dus op Sharks vissen, maar wat is de beste rod daarvoor? En waar krijg ik ze het snelste?
Verder kan ik in de wildie ook ergens buskruit vinden?
 

DeletedUser

Guest
Tja, daar heb je een punt. :p Ik wacht nog steeds met smart totdat jullie deze wereld eindigen. Schiet eens op! :D

ik ook haha vooral wachten tot andere de wereld eindigen voor mij, al 4 weken geen dorp meer geedeld haha.
 
Reactiescore
298
ik ook haha vooral wachten tot andere de wereld eindigen voor mij, al 4 weken geen dorp meer geedeld haha.

Overtuig maarten409 terug te komen en neem twee van jullie mb-stam aan, dan heb je de 300 miljoen en kunnen we gaan aftellen. :p

Gaan jullie nog met z'n allen ergens anders verder? Heb al gezien dat er een paar op w41 bezig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Overtuig maarten409 terug te komen en neem twee van jullie mb-stam aan, dan heb je de 300 miljoen en kunnen we gaan aftellen. :p

Gaan jullie nog met z'n allen ergens anders verder? Heb al gezien dat er een paar op w41 bezig zijn.

je vergeet dat je ook 35k dorpen in bezit van je stam moet hebben dus zijn dan nog niet klaar ;)

weet ik niet zal per lid anders zijn. ik ben wel weer begonnen op w41
 
Bovenaan