Praathoek

DeletedUser

Guest
waar ben jij ook alweer op deze wereld, oh wacht jij kon de druk niet meer aan dus heb je maar opgegeven.

Goed onderbouwd en feitelijk argument zeg:eek:. Ik heb geen enkele aanval van team mogen ontvangen. De gehele speeltijd niet. Dus welke druk? Terug naar school jij want een discussie willen starten met feitelijk onderbouwde argumenten is niet echt jou ding;)
 

DeletedUser28083

Guest
Goed onderbouwd en feitelijk argument zeg:eek:. Ik heb geen enkele aanval van team mogen ontvangen. De gehele speeltijd niet. Dus welke druk? Terug naar school jij want een discussie willen starten met feitelijk onderbouwde argumenten is niet echt jou ding;)

Thijs dit is de laatste keer dat ik het je ga uitleggen, wij hebben nog nooit een aanval op jou account uitgevoerd dat klopt volledig. Maar we pakten constant de spelers aan bij het front, je beweert nu dus dat jij geen druk heb gevoeld? Betekent dat je echt een ego speler bent, anders had je wel de druk gevoeld omdat je veel VV had gedraaid op front accounts. Maar als een stam spelen bleek inderdaad ook een zwak punt te zijn van Harrie, dus dit is geen verrassing.

Aan alle spelers voor tw, Thijs is echt een aanrader om in je stam te hebben. Hij zorgt voor zijn eigen account, en voor de rest kunnen de stamleden het zelf opknappen
 

DeletedUser

Guest
Thijs dit is de laatste keer dat ik het je ga uitleggen, wij hebben nog nooit een aanval op jou account uitgevoerd dat klopt volledig. Maar we pakten constant de spelers aan bij het front, je beweert nu dus dat jij geen druk heb gevoeld? Betekent dat je echt een ego speler bent, anders had je wel de druk gevoeld omdat je veel VV had gedraaid op front accounts. Maar als een stam spelen bleek inderdaad ook een zwak punt te zijn van Harrie, dus dit is geen verrassing.

Aan alle spelers voor tw, Thijs is echt een aanrader om in je stam te hebben. Hij zorgt voor zijn eigen account, en voor de rest kunnen de stamleden het zelf opknappen



Ik heb genoeg vv gedraaid. Als wij bijv royboss vv draaien de eerste 2 weken aan 1 stuk en maar 1 dorp verliezen, daarna de vv doorgeven aan een stamgenoot en die verliest er 19 op 1 dag.. Tja dan zakt de moed inderdaad in de schoenen. Dus wederom weer z'n ondoordacht waardeloos flut argumentje aangezien je niet eens weet hoeveel vv ik in totaal heb gedraaid.

Aan alle spelers voor tw, Kenneth is echt een aanrader om in je stam te hebben. Hij kan altijd winnen door vals te spelen en mensen een mes in de rug te steken. Daarom mogen maar weinig mensen hem. Tevens brengt hij je een goede naam voor in toekomstige werelden! Vandaar dat er al een handje vol sollicitaties zijn afgewezen^^.
 

DeletedUser

Guest
En heeft overal commentaar op zonder zelf wat uit te voeren. Zowel hier als ingame xD

Onderbouw dat maar eens met bewijzen.

Wat lukraak dingen rond roepen terwijl je een voorbeeld functie hebt is niet hoe het hoort.

Ik ben namelijk een serieuze teamplayer. Ook op w32 had ik 350 def dorpen waarvan ik er 9 thuis had staan. De rest bij stamgenoten. Als ik tijd had deed ik vv's. Schreef guides en hielp spelers. Dus geen idee waarom je hiermee aankomt maar dit zegt al wederom genoeg over jou.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb genoeg vv gedraaid. Als wij bijv royboss vv draaien de eerste 2 weken aan 1 stuk en maar 1 dorp verliezen, daarna de vv doorgeven aan een stamgenoot en die verliest er 19 op 1 dag.. Tja dan zakt de moed inderdaad in de schoenen. Dus wederom weer z'n ondoordacht waardeloos flut argumentje aangezien je niet eens weet hoeveel vv ik in totaal heb gedraaid.

Aan alle spelers voor tw, Kenneth is echt een aanrader om in je stam te hebben. Hij kan altijd winnen door vals te spelen en mensen een mes in de rug te steken. Daarom mogen maar weinig mensen hem. Tevens brengt hij je een goede naam voor in toekomstige werelden! Vandaar dat er al een handje vol sollicitaties zijn afgewezen^^.

Omdat het eerste 2 weken vooral nog fakes waren haha :p
En nadat "een stamgenoot" er zoveel op een dag verliest kan je toch ingrijpen door VV te pakken en weer orde op zaken te stellen?
 

DeletedUser28083

Guest
Ik heb genoeg vv gedraaid. Als wij bijv royboss vv draaien de eerste 2 weken aan 1 stuk en maar 1 dorp verliezen, daarna de vv doorgeven aan een stamgenoot en die verliest er 19 op 1 dag.. Tja dan zakt de moed inderdaad in de schoenen. Dus wederom weer z'n ondoordacht waardeloos flut argumentje aangezien je niet eens weet hoeveel vv ik in totaal heb gedraaid.

Aan alle spelers voor tw, Kenneth is echt een aanrader om in je stam te hebben. Hij kan altijd winnen door vals te spelen en mensen een mes in de rug te steken. Daarom mogen maar weinig mensen hem. Tevens brengt hij je een goede naam voor in toekomstige werelden! Vandaar dat er al een handje vol sollicitaties zijn afgewezen^^.

Soso 19 in 1 dag, van de 800?? Dan is het toch makkelijk te redden nog. Laat ik het zo zeggen Thijs, ik heb er nooit wat van gemerkt. Hoorde namelijk meestal van spelers, dat je veel praatjes hebt maar andere spelers het werk doen.

Orgineel Thijs haha, dit is jou mening. Daar hebben we al vele discussies over gevoerd, en nu benoem je iets dat juist jullie stam meerdere keren heeft gedaan...mmhh... Weet je nog dat jullie onze BG's naar jullie stam haalden. En Thijs je probeert spelers zwart te maken op andere werelden, die dat totaal niet verdienen. Ik hoop dat je je goed hierbij voelt.
Geruststelling voor jou, van mij kom je niet af:D Genoeg aanbiedingen
 

DeletedUser23144

Guest
Goed onderbouwd en feitelijk argument zeg:eek:. Ik heb geen enkele aanval van team mogen ontvangen. De gehele speeltijd niet. Dus welke druk? Terug naar school jij want een discussie willen starten met feitelijk onderbouwde argumenten is niet echt jou ding;)

Onzin, ik had al mijn def bij jou staan, en je verloor dorpen. Ja, dit was aan db, en je hebt het overleefd door de fusie. Verder kwam je ook met beloftes die niet altijd waar werdrm gemaakt. (Bv. Iets met kaart die maanden na de afgesproken datum nog niet was gemaakt)
 

DeletedUser

Guest
Onzin, ik had al mijn def bij jou staan, en je verloor dorpen. Ja, dit was aan db, en je hebt het overleefd door de fusie. Verder kwam je ook met beloftes die niet altijd waar werdrm gemaakt. (Bv. Iets met kaart die maanden na de afgesproken datum nog niet was gemaakt)


Onzin, ik had al mijn def bij jou staan, en je verloor dorpen. Ja, dit was aan db, en je hebt het overleefd door de fusie.

Komt hij weer met zijn onzin. Overleven door een fusie? Ik ben in die 4 maanden tijd dat ik constant door hun onder aanval lag nog steeds in de zelfde stijgende lijn aan punten gestegen. Ik ben dorpen aan Sjoerd verloren dat klopt. Naast het feit dat Sjoerd een goede speler is heb ik verder ook totaal niet om vv gevraagd of verdere hulp, enkel mijn eerste linie laten stacken door de stam. Dus het was 9 spelers van DB tegen enkel mij. En dan is een 25 dorpen verlies over 4 maanden niet zo veel;)

Leuk geprobeerd.

Verder kwam je ook met beloftes die niet altijd waar werdrm gemaakt. (Bv. Iets met kaart die maanden na de afgesproken datum nog niet was gemaakt)

Knap punt van je, en dat klopt helemaal en dat is überhaupt de enigste belofte die ik niet 100% waar heb kunnen maken. Ik zou edel kaarten maken. aangezien iedere maand wel spelers leavde en erbij kwamen was dit een stuk moeilijker. Toen heb ik alsnog bij iedereen de info gewonnen en kreeg ik daarna te horen dat het niet meer nodig was.
Dus of dat nu bewust een belofte niet nakomen is weet ik niet

Jij daarin tegen kwam allerlei afspraken en beloftes niet na wat jou ook een dermate slecht imago geeft wat je zelf ook wel hebt verdiend.

Blijf trouw aan je stam
Je krijgt een account en je gaat ermee vandoor.
VV-en op hein fail je.
Zegt goed aan te kunnen vallen en te kunnen verdedigen op het forum (dit kunnen meerdere mensen beamen) En zelfs dat kon je niet.

Een banaan beschuldigd een andere banaan dat ie geel ziet:eek:

Lachwekkend persoon ben je ook he Stefan
 

DeletedUser

Guest
Omdat het eerste 2 weken vooral nog fakes waren haha :p
En nadat "een stamgenoot" er zoveel op een dag verliest kan je toch ingrijpen door VV te pakken en weer orde op zaken te stellen?

VV moet ook gegeven worden natuurlijk, niet worden beëindigd door de originele speler die pas na 6 dagen weer inlogt om hem door te geven.
 

DeletedUser37428

Guest
Onderbouw dat maar eens met bewijzen.

Wat lukraak dingen rond roepen terwijl je een voorbeeld functie hebt is niet hoe het hoort.

Ik ben namelijk een serieuze teamplayer. Ook op w32 had ik 350 def dorpen waarvan ik er 9 thuis had staan. De rest bij stamgenoten. Als ik tijd had deed ik vv's. Schreef guides en hielp spelers. Dus geen idee waarom je hiermee aankomt maar dit zegt al wederom genoeg over jou.

Thijs je had ook 0.0 front he, dus vind die 9 nogal selfish :$

Heb je ook een guide voor runescape? kom er echt niet verder de laatste tijd..
 

DeletedUser

Guest
Thijs je had ook 0.0 front he, dus vind die 9 nogal selfish :$

Heb je ook een guide voor runescape? kom er echt niet verder de laatste tijd..

Het is nogal enige tijd geleden dat ik runescape heb gespeeld. Net voor die 3d versie zelfs. Maar wat is je vraag misschien dat ik eruit kom.
 

DeletedUser62436

Guest
Thijs dit is de laatste keer dat ik het je ga uitleggen, wij hebben nog nooit een aanval op jou account uitgevoerd dat klopt volledig. Maar we pakten constant de spelers aan bij het front, je beweert nu dus dat jij geen druk heb gevoeld? Betekent dat je echt een ego speler bent, anders had je wel de druk gevoeld omdat je veel VV had gedraaid op front accounts. Maar als een stam spelen bleek inderdaad ook een zwak punt te zijn van Harrie, dus dit is geen verrassing.

Aan alle spelers voor tw, Thijs is echt een aanrader om in je stam te hebben. Hij zorgt voor zijn eigen account, en voor de rest kunnen de stamleden het zelf opknappen

Lol das echt belachelijk xD Thijs doet toch wel ff veel en veel meer dan alleen zijn eigen acc op orde houden.
Thijs is juist 1 van de spelers die ervoor gezorgd heeft dat wij het als groep tot het eind van de wereld hebben vol gehouden. Jij kent hem duidelijk niet als stamgenoot. Dus houd je mond dan ook maar gewoon :D
 

DeletedUser

Guest
Lol das echt belachelijk xD Thijs doet toch wel ff veel en veel meer dan alleen zijn eigen acc op orde houden.
Thijs is juist 1 van de spelers die ervoor gezorgd heeft dat wij het als groep tot het eind van de wereld hebben vol gehouden. Jij kent hem duidelijk niet als stamgenoot. Dus houd je mond dan ook maar gewoon :D

Nou dat is dan mooi mislukt.
 
Reactiescore
746
Foutje bij het samenvoegen:
Post van starmed voor die van Full Time. Excuses voor het ongemak.

Starmed zei:
Lol das echt belachelijk xD Thijs doet toch wel ff veel en veel meer dan alleen zijn eigen acc op orde houden.
Thijs is juist 1 van de spelers die ervoor gezorgd heeft dat wij het als groep tot het eind van de wereld hebben vol gehouden. Jij kent hem duidelijk niet als stamgenoot. Dus houd je mond dan ook maar gewoon :D

Dat is helemaal insgelijks.


Nou dat is dan mooi mislukt.

Haha<3
 
Bovenaan