Praathoek

DeletedUser

Guest
Farmen ging toch niet ? Krepox maakte eindelijk een kans :eek:
 

DeletedUser53985

Guest
Ik snap echt niet waarom Innogames de CM's niet een keer ontslaat, er bestaat namelijk geen incompetenter volk.
 

DeletedUser56218

Guest
Farmen is nu niet meer mogelijk, onze excuses voor het ongemak en bedankt voor de snelle melding! ;)
 

DeletedUser

Guest
Tss, mijn 5 speer komen juist aan --" Maar het werkt idd ni meer
 

DeletedUser56218

Guest
De grondstoffen die door het foutje toch buitgemaakt zijn, worden niet weggehaald: dat zou te veel gerommel opleveren. Uiteindelijk zijn de spelers die daar een klein beetje voordeel uit haalden (instelling "wel haul" was maar heel even actief door een foutje), spelers die gs gebruikt hebben voor troepen en kazerne en lopen ze daarmee sowieso al achter op spelers die rechtstreeks voor de "no haul"-strategie gaan.
 

DeletedUser62766

Guest
Neuh heb m ook gelijk gecancelled omdat er gegarandeerd troepenverlies is :p
 

DeletedUser66324

Guest
Tribal Wars Team 13.02.13 14:26
Beste spelers,

Door een fout in de instellingen was het korte tijd mogelijk om wel buit te krijgen aan de start van de Classic. Dit is vanaf nu echter niet meer mogelijk.

Deze classic is en blijft een "no-haul" wat wilt zeggen dat je geen grondstoffen mee krijgt wanneer je farmt.

Veel speelplezier,

Jullie Tribal Wars.nl


zou me verbazen als iemand al kon farmen :p
 
Reactiescore
43
En mensen die wel de haul-strategie zijn uitgegaan, die hebben wel degelijk een voordeel.

Ofja, zo groot is dat voordeel nu ook weer niet meer uit principe.
 

DeletedUser61692

Guest
hoe de f*ck heb je nu al legers joh xD

ik kan er pas net op
 
Reactiescore
88
En mensen die wel de haul-strategie zijn uitgegaan, die hebben wel degelijk een voordeel.

Ofja, zo groot is dat voordeel nu ook weer niet meer uit principe.

Mensen met een no-haul strategie die toch gefarmed hebben hebben een veel groter voordeel. :mad:

hoe de f*ck heb je nu al legers joh xD

ik kan er pas net op

Dan ben je te laat :)
 
Bovenaan