Praathoek

DeletedUser53985

Guest
De grondstoffen die door het foutje toch buitgemaakt zijn, worden niet weggehaald: dat zou te veel gerommel opleveren. Uiteindelijk zijn de spelers die daar een klein beetje voordeel uit haalden (instelling "wel haul" was maar heel even actief door een foutje), spelers die gs gebruikt hebben voor troepen en kazerne en lopen ze daarmee sowieso al achter op spelers die rechtstreeks voor de "no haul"-strategie gaan.

Dat is een drogredenering retard. Je krijgt 5 speer van de tutorial, oftewel gefarmed hebben is niet inherent aan gs voor troepen gebruikt hebben.
 

DeletedUser

Guest
GEWELDIG:D:D:D:D:D:D

Onderwerp De stam You Shall Obey heeft de stam *** de oorlog verklaard!
Verzonden 13.02.13 16:03:27
De stam is in oorlog met You Shall Obey!

Oorlogsnaam: Bedank *** hem maar ;)

Verklaring:
Bedank *** hem voor zijn ongeloofelijke mooie grote mond maar hij heeft mijn gestuurd dat hij een beetje farmruimte wou en dat ik en mijn stam beter zouden stoppen maarja als zijn stam weg is en hij alleen is dan heeft hij farmruimte dan zal hij die ook krijgen ;)


uberlol:D:p:D:p:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
GEWELDIG:D:D:D:D:D:D

Onderwerp De stam You Shall Obey heeft de stam *** de oorlog verklaard!
Verzonden 13.02.13 16:03:27
De stam is in oorlog met You Shall Obey!

Oorlogsnaam: Bedank *** hem maar ;)

Verklaring:
Bedank *** hem voor zijn ongeloofelijke mooie grote mond maar hij heeft mijn gestuurd dat hij een beetje farmruimte wou en dat ik en mijn stam beter zouden stoppen maarja als zijn stam weg is en hij alleen is dan heeft hij farmruimte dan zal hij die ook krijgen ;)


uberlol:D:p:D:p:D

Hahaha
 

DeletedUser66324

Guest
had um al gevonden xd, ik had bij start weggeklikt omdat ik toch wel wist wat ik moest doen :p wist niet dat je er gs van kreeg. maar kon terugvragen bij instellingen :)
 

DeletedUser58625

Guest
7 BB's in m'n 9x9. Eindelijk eens een supere ligging! Helaas is het een no-haul :(
Het is wel eindelijk eens iets anders :D
 

DeletedUser63115

Guest
Damn, blijkbaar een tutorial in het begin..
Op mobiel kwam die er niet op, hierbij heb in dus al een achterstand.. Jammer, maarjah, moet ik volgende keer maar via pc inloggen :/
 

DeletedUser58625

Guest
Waarom ben je dan blij met 7 bb's in 9*9 als je ze toch niet kan farmen?
Edelvoer voor later?

Ik zeg toch niet dat ik er blij mee ben lol?
Ik vind het gewoon nogal ironisch dat ik als ik start meestal geen enkele BB in mijn 9x9 heb en nu het eens een no haul is opeens 7 :p
 

DeletedUser60658

Guest
Ik zeg toch niet dat ik er blij mee ben lol?
Ik vind het gewoon nogal ironisch dat ik als ik start meestal geen enkele BB in mijn 9x9 heb en nu het eens een no haul is opeens 7 :p

Ah zo , maar het kan ook nog een voordeel zijn he
 
Bovenaan