Praathoek

DeletedUser23694

Guest
Maar zo komt ie wel over , precies hetzelfde gelijk in de pm. en omtrent hun toetreding ga ik niet positief doen toch?

Of jij reageert gevoelig erop. Hun toetreding is nu al zo'n tijd geleden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
.V is gwn goed;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser58227

Guest
Restistance. uit .V ontslagen of wat voor onkul is dit?:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Shit man hij pmt nog bel de politie:eek:
 

DeletedUser

Guest
hij begint over 'van ex-stamgenoten moet je het verwachten' dat is ook al tijden geleden , toen hij koos voor V. in plaats van Mc
dus hij noemt mij een backstabber , hij nam gewoon het hazenpad naar V. die allemaal domineren zodat hij niet gedomineerd ging worden

Sorry dat jij niet goed genoeg was. Als pipi niet zo lui was toen zat ik er al een week eerder in.

Wat natuurlijk normaal is , iedereen zou het beste voor zichzelf kiezen , en dan zat hij veilig bij jullie , dan nog bij ons allemaal zeggen dat we geweldig waren en beetje de vrede bewaren. en nu beschilderd hij mij als backstabber. waar blijft de logica?

Die logica is er wel degelijk, of ben je deze PM's alweer vergeten?

Tweeko 25.11.12 20:58
ja onze vriendschap is nu wel een voordeel , zal ook niet aanvallen opjou moesten we oorlog krijgen. dan focus ik me liever op aszjomo.

Tweeko 25.11.12 21:57
Ja jouw gebied maar dan hebben we wel vrede.

Jij wilde perce vrede met je ex stamgenoot. Of was je toen gewoon te bang omdat je niet 5 keer in de meerderheid was zoals nu? De oorlog duurde nog geen dag of je stuurde zonder pardon clears en edels.

Hoe ik dat zie? Een bange naab die wat geluk gehad heeft tot nu toe. Wacht maar, boontje komt om zijn loontje!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser60122

Guest
Wie houdt ons tegen?? is plat gegooid door 8 spelers.... :S
 

DeletedUser60122

Guest
Haha :D, maar ik lag er tussen met 1k troepen verdeeld over 120 dorpen :p

En dan valt HeHo + plageu ons binnen, terwijl ew BG hadden :S
 
Bovenaan