Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Doet hij wel:D
 

DeletedUser

Guest
mooi toch:) is kijken of jullie dit ook waar kunnen maken;) dan krijg je van mij ook de naam topstam:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
.V is de shit:D
 

DeletedUser23694

Guest
Nee hoor , geef dolgraag aan iemand anders deze zeer "grote" eer ;)

Vozzy speelt nu al een tijdje in V., jij begint weer over zijn toetreding weken geleden. Hoe zou jij jouw refereren over zijn toetreding dan willen analyseren?
 

DeletedUser

Guest
hij begint over 'van ex-stamgenoten moet je het verwachten' dat is ook al tijden geleden , toen hij koos voor V. in plaats van Mc
dus hij noemt mij een backstabber , hij nam gewoon het hazenpad naar V. die allemaal domineren zodat hij niet gedomineerd ging worden

Wat natuurlijk normaal is , iedereen zou het beste voor zichzelf kiezen , en dan zat hij veilig bij jullie , dan nog bij ons allemaal zeggen dat we geweldig waren en beetje de vrede bewaren. en nu beschilderd hij mij als backstabber. waar blijft de logica?
 

DeletedUser23694

Guest
hij begint over 'van ex-stamgenoten moet je het verwachten' dat is ook al tijden geleden , toen hij koos voor V. in plaats van Mc
dus hij noemt mij een backstabber , hij nam gewoon het hazenpad naar V. die allemaal domineren zodat hij niet gedomineerd ging worden

Wat natuurlijk normaal is , iedereen zou het beste voor zichzelf kiezen , en dan zat hij veilig bij jullie , dan nog bij ons allemaal zeggen dat we geweldig waren en beetje de vrede bewaren. en nu beschilderd hij mij als backstabber. waar blijft de logica?

Ik lees niks over backstabber. En weer een negatieve steek omtrent hun toetreding.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees niks over backstabber. En weer een negatieve steek omtrent hun toetreding.

Maar zo komt ie wel over , precies hetzelfde gelijk in de pm. en omtrent hun toetreding ga ik niet positief doen toch?
 
Bovenaan