Praathoek

Reactiescore
110
Ik heb er HEEL erg zin in, maar zit op school tot 16.30 en ben om 18:00 thuis en moet om 19:00 PSV kijken en heb geen PS3. :D
 

DeletedUser

Guest
tss ik heb heel erg veel zin om nu al vanaf 8 uur tot 4 uur te werken, dan reistijd van een uurtje en weer tot 9 uur te werken... :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Best mooi van die mensen die hun gs levels tot 30 uitbouwen en daarbij vergeten troepen te maken :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
super gefrustreerd...maarja ben dan ook niet zo goed als jij...

misschien minder stoer komen doen met hoe goed je bent en je meer bezig houden in-game?

je word overspoeld met spelers die zeggen dat ze de beste zijn... ondertussen worden ze zo hard gepakt dat je ze ook niet snel meer hoord :eek:
 

DeletedUser

Guest
je word overspoeld met spelers die zeggen dat ze de beste zijn... ondertussen worden ze zo hard gepakt dat je ze ook niet snel meer hoord :eek:

dat weet ik, daarom beweer ik ook niet dat ik de beste ben :)
ik begrijp het spelletje en speel het spelletje graag, maar gasten als hij die stoer komen doen met hun plunderingen of whatever vind ik niets waard...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
dat weet ik, daarom beweer ik ook niet dat ik de beste ben :)
ik begrijp het spelletje en speel het spelletje graag, maar gasten als hij die stoer komen doen met hun plunderingen of whatever vind ik niets waard...

Jij stoer met je woorden:confused:
 

DeletedUser

Guest
dat weet ik, daarom beweer ik ook niet dat ik de beste ben :)
ik begrijp het spelletje en speel het spelletje graag, maar gasten als hij die stoer komen doen met hun plunderingen of whatever vind ik niets waard...

WHOO plunderaar of rover :p farmslaafjes haha als ik veel farm ben ik dus ook de beste :cool:
 
Bovenaan