Praathoek.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ga weg dan:mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja en wel nu:mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Stoere boy!:cool:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Had ook niks anders verwacht;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Klopt.
 
Reactiescore
3.536
Acc's weet ik nog. Broodje Kaas. eerst en toen laten internen door Macadelic en daar een aantal maandjes gespeeld ;)

Hahahaa dan zaten wij bij elkaar in de stam en waren wij zelfs buren als ik het mij goed kan herinneren ik heb zelfs nog op dat acc gedeft GVD tamme :mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha zou best kunnen:D:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Oke heb jou niet opgemerkt dan:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vast wel meer werelden :D:D
 

DeletedUser72975

Guest
Hoe kunnen jullie elkaar nou niet opmerken? :D

Jullie zijn zo genoemd: 'redelijk aanwezige personen' ;p
 
Reactiescore
3.536
Vast wel meer werelden :D:D

Nee hoor w28 was echt een pure fun wereld waar niks mij intresseerde ik ging elke niet stamgenoot uitdagen mij aan te vallen of anders ging ik ze edelen en ik trolde iedereen via pm's enzo :eek:

Ik heb zo wel een paar zeer leuke verhaaltjes die ik eens kan vertellen die ik best grappig vind :cool:

Hoe kunnen jullie elkaar nou niet opmerken? :D

Jullie zijn zo genoemd: 'redelijk aanwezige personen' ;p

Ik kwam pas later in Time mss was Tove al weg toen of heeft hij nooit echt actief gespeeld of zo we wachten op zijn uitleg :0
Of is hij er pas later bijgekomen toen ik mijn vv dropte en stopte op w28 omdat het de saaiste wereld ever is :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik heb op maca 2/3maand gespeeld toen was ik het ook zat:D:D Was nog in de stammen S.Inc en KWAST;) Ik heb Time niet meegemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor w28 was echt een pure fun wereld waar niks mij intresseerde ik ging elke niet stamgenoot uitdagen mij aan te vallen of anders ging ik ze edelen en ik trolde iedereen via pm's enzo :eek:

Ik heb zo wel een paar zeer leuke verhaaltjes die ik eens kan vertellen die ik best grappig vind :cool:



Ik kwam pas later in Time mss was Tove al weg toen of heeft hij nooit echt actief gespeeld of zo we wachten op zijn uitleg :0
Of is hij er pas later bijgekomen toen ik mijn vv dropte en stopte op w28 omdat het de saaiste wereld ever is :(

Je kan van alles zeggen over W28, maar saai was hij absoluut niet :p
 
Bovenaan