Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hier!:eek::eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Alleen vrouwen zijn welkom:D
 

DeletedUser

Guest
Leuke tijden W25 haha. Die wereld duurde 'relatief' wel lang met de geheimen :p. Toen waren de werelden ook nog iets groter :). Heb daar leuke tijden gekend in mijn noobstam :D

Voor geheimen lang, vergeleken met de werelden voor W25 duurde die kort. Maar als je te groot wordt en teveel werk in gaat zitten wordt het gewoon niet meer leuk. :s

De werelden nu zullen niet zo lang duren, misschien wel beter? In principe ging W25 ook nog wel qua lengte.
 
Reactiescore
768
Voor geheimen lang, vergeleken met de werelden voor W25 duurde die kort. Maar als je te groot wordt en teveel werk in gaat zitten wordt het gewoon niet meer leuk. :s

De werelden nu zullen niet zo lang duren, misschien wel beter? In principe ging W25 ook nog wel qua lengte.

Nee juist niet. W25 was mijn eerste wereld, maar op de nieuwere werelden zijn er steeds meer stabbers en pay to win. De community is totaal veranderd. Het egoistische stabgedrag en grote mond op et AF maakt de community zeker minder leuk :(
 

DeletedUser

Guest
Nee juist niet. W25 was mijn eerste wereld, maar op de nieuwere werelden zijn er steeds meer stabbers en pay to win. De community is totaal veranderd. Het egoistische stabgedrag en grote mond op et AF maakt de community zeker minder leuk :(

Klopt, komt denk ik ook door het feit dat het percentage noobs kleiner is en dat 50% van de pro's dichkeads zijn. :p
 

DeletedUser66966

Guest
Nee juist niet. W25 was mijn eerste wereld, maar op de nieuwere werelden zijn er steeds meer stabbers en pay to win. De community is totaal veranderd. Het egoistische stabgedrag en grote mond op et AF maakt de community zeker minder leuk :(
vind ik ook. :(

PS: waar speel je nu?
 
Reactiescore
768
vind ik ook. :(

PS: waar speel je nu?

Ik ben sinds een paar minuten officieel op W32 gestopt ;). Ik heb daar een leuke tijd gehad, maar heb de laatste maanden beetje ups en veel downs gehad samen met mijn co. We zijn beide blij om daar weg te zijn ^^.

Verder speel ik nu nog W9 (al is deze gespeeld), W17 op een safe account wel en focus ik me volledig op W41. Verder log ik afentoe in op de classic om daar het account in de gaten te houden
 
Bovenaan