Praathoek

Reactiescore
1.094
Wat is dit nu weer voor inhoudloze opmerking. :eek::eek:

Dit is ten eerste de praathoek, dus dat mag overal over gaan. Als het je niet aan staat dan lees je het niet.
En ten tweede als je dan vind dat het niveau laag is, probeer er dan zelf op z'n minst wat aan toe te voegen en dat doe je dus ook niet.

Ten eerste:
Inhoudsloze opmerking? Een inhoudsloze opmerking, over het niveau van het gespam hier? Lol....
ten tweede, ik heb nooit gezegd dat het me niet aan stond, ik wil alleen aangeven dat het wel erg 'kindervrolijk' is hier in de praathoek.
Ten derde, wat toe te voegen over gespam? Lol.....

En zelf is het alles behalve een toevoeging als AF'er (tot noch toe). Dus dat juist hij dat moet zeggen vind ik wel grappig. En dat er veel spam is, klopt. Laatste paar daagjes ben ik zelf ook niet al te inhoudelijk geweest, maar ik post 9/10 wel inhoudelijk. Prima, dat hij ons erop wijst alleen dan verwacht ik ook wel wat niveau van zijn kant.

Ik post op w18 alleen maar inhoudelijk(op uitzondering van deze en vorige post na). Je ziet me daarom niet veel, valt nu het kwartje?

Desalniettemin is dit een spam topic. Gefeliciteerd belgie, jullie hebben geweldig gespeelt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28445

Guest
Ten eerste:
Inhoudsloze opmerking? Een inhoudsloze opmerking, over het niveau van het gespam hier? Lol....
ten tweede, ik heb nooit gezegd dat het me niet aan stond, ik wil alleen aangeven dat het wel erg 'kindervrolijk' is hier in de praathoek.
Ten derde, wat toe te voegen over gespam? Lol.....

Ja, ik vind het nogal inhoudloos. Om deze redenen:
- Praathoek (Er mag dus wel eens wat spam staan hier zeker als je kijkt hoe die olifant dagen bezig was)
- Neem dan zelf het voortouw in dat 'niveau' brengen. (Ga naar het ratten topic en verzin wat propaganda bv.)
- Je weet dat wij normaal altijd serieus posten (mits je het AF goed volgt). Dat je er ons op wijst prima, maar ik ken ook mijn eigen grenzen.

Dus volgens mij begrijp jij mij geheel verkeerd. Ik heb het niet over toevoegen hier aan de spam, maar in het algemeen. Ik bedoel, maak eens wat P&P op het forum zou ik dan zeggen. Dan ben je zelf ook bezig op dat niveau wat je graag wil en waar oa. ik veel mee bezig ben. En ik heb inderdaad toegegeven dat er laatste dagen veel spam is geweest hier op het AF, maar hier in de Praathoek vind ik dat je het wel een keer door de vingers mag laten glippen.
 

DeletedUser37978

Guest
Zijn er meerdere mensen die niet op TW kunnen inloggen?
Ik kan namelijk niet inloggen. Zijn ze weer met onderhoud bezig?
 

DeletedUser59417

Guest
wat mooi om te zien, dat de belgen erin blijven geloven dat ze het aankomende wk een rol kunnen gaan spelen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Begrijp de dramatiek rond het Nederlands elftal niet helemaal. We waren in 2010 één van de betere elftallen maar we hadden ook veel geluk, met name qua loting. Sindsdien zijn we er bepaald niet beter op geworden, terwijl België inmiddels zo'n beetje 's werelds beste verdediging heeft met een uitstekend middenveld en een goede aanval. Dit Oranje kan inderdaad van dit België verliezen. We waren nota bene nauwelijks minder. Geen reden tot paniek, het zal eens in de zoveel jaar voorkomen dat we net even wat minder zijn. Over vijf jaar vliegen we er zo weer overheen:)
 
Bovenaan