Praathoek

DeletedUser

Guest
Misschien is het iedereen al opgevallen, maar .illu dacht van:
damn we staan geen eerste meer.
daarom dat ze met Stam zijn gefuseerd.

Dit werkt Stam zwaar in het nadeel, omdat de echte Stam leden een pro-stam vormde.
Maar nu zijn ze met 28 leden, wat mij in deze fase van W18 een grote massa stam lijkt!


So people, wat vinden jullie hiervan?
Stam moet ongeveer 13 leden kicken of meer zodat ze weer de machtige pro-stam worden zoals eerst.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Dat is uiteraard allemaal deel van Het Grote Plan wat aan de hand van rekrutering op termijn er voor moet zorgen dat ±35% van de dorpen op .nl18 in het bezit is van Stam&Consorten. Elk defdorp is er eentje! :zwaard:
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Misschien is het iedereen al opgevallen, maar .illu dacht van:
damn we staan geen eerste meer.
daarom dat ze met Stam zijn gefuseerd.

Dit werkt Stam zwaar in het nadeel, omdat de echte Stam leden een pro-stam vormde.
Maar nu zijn ze met 28 leden, wat mij in deze fase van W18 een grote massa stam lijkt!


So people, wat vinden jullie hiervan?
Stam moet ongeveer 13 leden kicken of meer zodat ze weer de machtige pro-stam worden zoals eerst.

het vetgedrukte deel is een 1-aprilgrap:p
Verder weet iedereen dit allang natuurlijk en ligt wat mij betreft niet alle blaam bij Illu. Zij gingen kijken welke stam alle leden wilde overnemen (lees zoveel mogelijk) zonder vragen te stellen en aan Stam hadden ze de ideale kandidaat omdat het daar toch al pompen of verzuipen was:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Misschien is het iedereen al opgevallen, maar .illu dacht van:
damn we staan geen eerste meer.
daarom dat ze met Stam zijn gefuseerd.

Dit werkt Stam zwaar in het nadeel, omdat de echte Stam leden een pro-stam vormde.
Maar nu zijn ze met 28 leden, wat mij in deze fase van W18 een grote massa stam lijkt!


So people, wat vinden jullie hiervan?
Stam moet ongeveer 13 leden kicken of meer zodat ze weer de machtige pro-stam worden zoals eerst.

Die 5 leden die verschillen met Phalanx doen het hem ook echt he :cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

het vetgedrukte deel is een 1-aprilgrap:p
Verder weet iedereen dit allang natuurlijk en ligt wat mij betreft niet alle blaam bij Illu. Zij gingen kijken welke stam alle leden wilde overnemen (lees zoveel mogelijk) zonder vragen te stellen en aan Stam hadden ze de ideale kandidaat omdat het daar toch al pompen of verzuipen was:)

binnen illu was er ruzie.
er zijn ook een paar spelers niet mee gegaan naar Stam.

Maar een goede tip voor stam.
kick een paar ex-.illu leden, edel ze, word groter :)
groter, met minder spelers, is meer aanzien.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Die 5 leden die verschillen met Phalanx doen het hem ook echt he :cool:

dat zeg ik niet.
maar om nou heel illu uit te nodigen is niet handig voor jullie groei.
heb jullie elke dag gevolgd, jullie hadden beter de 6 grootste van illu kunnen uitnodigen en de rest edelen :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

dat zeg ik niet.
maar om nou heel illu uit te nodigen is niet handig voor jullie groei.
heb jullie elke dag gevolgd, jullie hadden beter de 6 grootste van illu kunnen uitnodigen en de rest edelen :)

Daar zullen wel speciale redenen voor zijn dan he. Als het zo is gebeurd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Ik denk dat ze wel weten wat ze doen, maar ze moeten niet komen pronken van: "Wij zijn de eerste stam die 100 miljoen punten halen." Want die titel verdienen ze niet.
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Wat een gekrenkte ego'tjes hier zeg...
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Jammer.

Dit geeft toch veel nieuwe mogelijkheden. Helaas kan niet iedereen die waarderen.

Trazom
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Wat zeiken jullie op andere werelden staan er stammen met 200 leden op nummer 1 (CIA W22)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Wat zeiken jullie op andere werelden staan er stammen met 200 leden op nummer 1 (CIA W22)

Dat is een bull shit argument en dat weet jij net zo goed als ik.

Je hebt altijd in het begin van nieuwe werelden dat de massa stammen meestal boven aan staan CIA is over een maand gewoon de top 10 uit gekickt dat durf ik wel aan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Dat is een bull shit argument en dat weet jij net zo goed als ik.

Je hebt altijd in het begin van nieuwe werelden dat de massa stammen meestal boven aan staan CIA is over een maand gewoon de top 10 uit gekickt dat durf ik wel aan.

Kan... Stam valt mischien ook uit elkaar net als select. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Zonder subjectief te willen worden... maar wat een jaloerse bokken hier :')

Ipv op het forum de grote te komen uithangen ; val Stam aan en bewijs dat het een failstam is??
 

DeletedUser

Guest
Praathoek (TW-gerelateerd)

Vanaf nu hoef je niet meer voor de kleinste zaken een topic te openen, maar kan je dit hier plaatsen. :)

Regels Praathoek:

* Geen dubbelposts
* Geen beledigingen
* Alleen Tribalwars gerelateerde posts/onderwerpen
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Failstam is iets anders dan massastam;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Zonder subjectief te willen worden... maar wat een jaloerse bokken hier :')

Ipv op het forum de grote te komen uithangen ; val Stam aan en bewijs dat het een failstam is??

Haha hebben we al bewezen, 2/3x op een rij :D
 

DeletedUser28445

Guest
Re: Nieuwe massa stam op W18 genaamd: Stam

Misschien is het iedereen al opgevallen, maar .illu dacht van:
damn we staan geen eerste meer.
daarom dat ze met Stam zijn gefuseerd.

Dit werkt Stam zwaar in het nadeel, omdat de echte Stam leden een pro-stam vormde.
Maar nu zijn ze met 28 leden, wat mij in deze fase van W18 een grote massa stam lijkt!


So people, wat vinden jullie hiervan?
Stam moet ongeveer 13 leden kicken of meer zodat ze weer de machtige pro-stam worden zoals eerst.

Lol, .Illu stond al sinds december 2010 geen eerste meer dus beetje raar om dan na 4 maanden ineens te denken oh, we staan geen eerste meer laten we fuseren. Daar zaten echt wel andere redenen achter ;)


binnen illu was er ruzie.
er zijn ook een paar spelers niet mee gegaan naar Stam.

Maar een goede tip voor stam.
kick een paar ex-.illu leden, edel ze, word groter :)
groter, met minder spelers, is meer aanzien.

Hoe weet jij nou wat er zich in .Illu afspeelde?
Het klopt dat er een aantal spelers niet mee zijn gegaan, maar er is absoluut geen ruzie geweest dus trek geen conclusies als je er niks vanaf weet.

Daarbij telt stam nu 29 leden waarvan er de komende tijd echt nog wel spelers zullen afvallen dus geen zorgen. .Illu had destijds ook 42 leden en hield er uiteindelijk 23 over. Aanzien krijgen we vanzelf wel door het leveren van goede prestaties.


Ik denk dat ze wel weten wat ze doen, maar ze moeten niet komen pronken van: "Wij zijn de eerste stam die 100 miljoen punten halen." Want die titel verdienen ze niet.

Alsof dat voor ons enige betekenis heeft. Het is mooi meegenomen meer niet.
Jullie zullen vanzelf wel zien dat de aanwinst van de nieuwe leden een goede zet is en dat we een goed samenwerkende stam zijn. Verder moet je gewoon niet jaloers zijn.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Misschien is het iedereen al opgevallen, maar .illu dacht van:
damn we staan geen eerste meer.
daarom dat ze met Stam zijn gefuseerd.

Dit werkt Stam zwaar in het nadeel, omdat de echte Stam leden een pro-stam vormde.
Maar nu zijn ze met 28 leden, wat mij in deze fase van W18 een grote massa stam lijkt!


So people, wat vinden jullie hiervan?
Stam moet ongeveer 13 leden kicken of meer zodat ze weer de machtige pro-stam worden zoals eerst.

Het is leuk als jij een topic start om er vervolgens discussies te beginnen, maar probeer de volgende keer indien je een discussie start argumenten te geven, probeer geen irrelevante informatie van 4 maanden geleden erbij te betrekken waarvan iedereen die al kent en niet eens correct is. Ook als jij je eigen mening wil geven, probeer deze te onderbouwen en ook duidelijk te laten zien, want jij stelt nu een 'scenario' voor als eigen mening maar waar zijn jouw argumenten?
 
Bovenaan