Praathoek

DeletedUser26046

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Mwah hoezo iedereen likt de reet van Phalanx. Er is op dit moment maar 1 stam op het AF vertegenwoordigt en dat is Phalanx dusja. En een paar individuele spelers ;)

Och, er zijn er genoeg die liever credits aan P geven (Break bv, zie Ostendo), dan er tegenin te gaan. En zo zit het ook met stammen als EQUI (King bv), of LEF.

Zwak, maar logisch.

En we hebben weer een discussie, en dat was nou net wat ik niet wou :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Ik lees na bijna twee dagen het Af weer, en iedereen likt de reet van |P| :eek:. Volgens mij wordt Select IG niet gemist, maar op het Af welzeker...

+1 nu is er echt niks meer aan joh:(

Met select was ht altijd over een weer kwamen er goede argumenten(vaak ook niet)
Nu spamt |P| hier alleen maar;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

waardoor denk je dat dat komt?
iedereen zit atm in |P|

Ik vind hier iig weinig intressants meer te lezen;)

En dat zegt een stamina lid? Jullie recruiten jeef naar de top beter ga je je bewijzen met je stammetje voordat je ons beschuldigt een massastam te zijn.

Ps:
Stam 26 leden
|p| 25 leden

Arco je faalt (l)
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

+1 nu is er echt niks meer aan joh:(

Met select was ht altijd over een weer kwamen er goede argumenten(vaak ook niet)
Nu spamt |P| hier alleen maar;)

Zeg nou gewoon dat je me mist, en dan wil ik (tegen een geruime vergoeding natuurlijk) best jullie spindocter worden vs |P| :D.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

En dat zegt een stamina lid? Jullie recruiten jeef naar de top beter ga je je bewijzen met je stammetje voordat je ons beschuldigt een massastam te zijn.

Ps:
Stam 26 leden
|p| 25 leden

Arco je faalt (l)

Op het af aap:D

<3(L)

Hoe kan ik mijzelf bewijzen?
ik ben noep:(
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

-.-'

Trouwens, TW is nog best verslavend :eek:. Ik dacht altijd dat ik niet verslaafd was, dat merk je pas als je stopt blijkbaar...

Zolang je het in de hand hebt is er geen probleem. ;) Zeker een verslavend spel dit.
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Zolang je het in de hand hebt is er geen probleem. ;) Zeker een verslavend spel dit.

Ik had het in de hand, dacht ik. Maar nu ik al twee dagen niks gedaan heb mis ik het waarrempel ook nog, en wil terugkomen.

Dus sorry luitjes, ik ga afsluiten voor vandaag :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Dat betekent geen koekjes voor jou dan :(
 
Bovenaan