Praathoek

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Hier kan toch bijna niets offtopic zijn aangezien iets al snel gerelateerd is aan tw volgens mij.
Zo is vakantie van belang voor de online tijden dus of je veel of weinig online kan zijn.

Vraag me dus af wat hier dan offtopic posts in dit topic zijn en welke wel ontopic zijn?
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

dat kan niet want dan is het niet off-topic.


deze uitspraak was tw gerelateerd
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Tja we moesten van endeverafter weer ontopic gaan :p
Aangezien dit praathoek is dan is bijna alles ontopic zolang je maar tw erin noemt volgens mij maar blijkbaar is men offtopic geweest anders zou die het niet zeggen :p

Zit nu te wachten op mijn lieve vriend tot die thuis komt en dan tegen uurtje of 6 komen mijn edels aan, kijken of dat weer goed gaat ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

ik zal voor je pinken.


ik wil meer farms :(.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Mijn badeend rocks.

duckje.png


Dit topic is TW gerelateerd, omdat ik zonder mijn badeend niet in bad kan en het schoonmaken van mijzelf langer duurt, waardoor ik minder tijd heb om TW te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Mijn badeend rocks.

duckje.png


Dit topic is TW gerelateerd, omdat ik zonder mijn badeend niet in bad kan en het schoonmaken van mijzelf langer duurt, waardoor ik minder tijd heb om TW te spelen.

spam met niveau :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Mijn badeend rocks.

duckje.png


Dit topic is TW gerelateerd, omdat ik zonder mijn badeend niet in bad kan en het schoonmaken van mijzelf langer duurt, waardoor ik minder tijd heb om TW te spelen.

Omg, je spamt te veel voor een TWW'er :eek: :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Omg, je spamt te veel voor een TWW'er :eek: :D

Hij heeft .entevuraftur. waarschijnlijk omgekocht zodat hij geen berispingen/banns krijgt :p

wat een corrupte mod is het ook.

(dit was niet serieus maar wel tw gerelateerd dus on topic)


praat praat
 

DeletedUser26151

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Wat een saaie avond vandaag op het AF van W18 :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Wat een saaie avond vandaag op het AF van W18 :(

+1

Richten we Ace op, word er nog niet over gepraat. ^^

@micheal
Het is mij opgevallen, dat je nog nooit, sinds ik het AF ben gejoind, een bericht langer dan 2 regels hebt gepost.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Dat kunnen z'n hersenen niet aan:p
 

DeletedUser26151

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

+1

Richten we Ace op, word er nog niet over gepraat. ^^

@micheal
Het is mij opgevallen, dat je nog nooit, sinds ik het AF ben gejoind, een bericht langer dan 2 regels hebt gepost.

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?p=2726679#post2726679

Mwah ik doe niet echt mee aan de propaganda ik vind het nooit zo leuk om anderen in een slecht daglicht te zetten ofsow. Ik denk van mezelf dat ik het best wel zou kunnen maarja. Als er iets is wat me echt aanspreekt post ik wel uitgebreid hoor ;p
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Ik lees na bijna twee dagen het Af weer, en iedereen likt de reet van |P| :eek:. Volgens mij wordt Select IG niet gemist, maar op het Af welzeker...
 

DeletedUser26151

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Ik lees na bijna twee dagen het Af weer, en iedereen likt de reet van |P| :eek:. Volgens mij wordt Select IG niet gemist, maar op het Af welzeker...

Mwah hoezo iedereen likt de reet van Phalanx. Er is op dit moment maar 1 stam op het AF vertegenwoordigt en dat is Phalanx dusja. En een paar individuele spelers ;)
 
Bovenaan