Praathoek

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Weer zo'n intelligente opmerking van je. Switch gebruikt het woord failstam, maar niemand heeft dat woord icm Stam gebruikt. Alleen massastam, een dat zei ik dus tegen Switch. Als je een beetje creatief bent kan je het ook als een compliment gaan opvatten, maar je kan natuurlijk ook weer de hersenloze uit gaan hangen en meteen jaloers gaan schreeuwen:eek:

Iedereen loopt enkel negatieve zaken over Stam te verkondigen, failstam gebruikte ik als een algemene indruk die de meeste AF'ers lijken te hebben over stam. Ik denk dat meer spelers STAM een failstam vinden dan een massastam hoor, want als je met 26 leden al een massastam bent, waar gaat het dan naartoe met deze wereld? Diegene die dat verkondigt zoekt alleen maar heibel of iets om over te kunnen zeiken.

Een massastam vind ik een failstam, maar een failstam is niet altijd een massastam... STAM is geen massastam, noch zomaar een failstam :D

maar genoeg gefaild hier :eek:
 
Reactiescore
255
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Iedereen loopt enkel negatieve zaken over Stam te verkondigen, failstam gebruikte ik als een algemene indruk die de meeste AF'ers lijken te hebben over stam. Ik denk dat meer spelers STAM een failstam vinden dan een massastam hoor, want als je met 26 leden al een massastam bent, waar gaat het dan naartoe met deze wereld? Diegene die dat verkondigt zoekt alleen maar heibel of iets om over te kunnen zeiken.

Een massastam vind ik een failstam, maar een failstam is niet altijd een massastam... STAM is geen massastam, noch zomaar een failstam :D

maar genoeg gefaild hier :eek:

Inderdaad, nog even en dan is 20 leden ookal een massa stam :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Iedereen loopt enkel negatieve zaken over Stam te verkondigen, failstam gebruikte ik als een algemene indruk die de meeste AF'ers lijken te hebben over stam. Ik denk dat meer spelers STAM een failstam vinden dan een massastam hoor, want als je met 26 leden al een massastam bent, waar gaat het dan naartoe met deze wereld? Diegene die dat verkondigt zoekt alleen maar heibel of iets om over te kunnen zeiken.

Een massastam vind ik een failstam, maar een failstam is niet altijd een massastam... STAM is geen massastam, noch zomaar een failstam :D

maar genoeg gefaild hier :eek:

Mmm inderdaad. Maar dat ze even wat leden recruten en daarna op het AF pronken met hun eerste plaats en 100mill vind ik ook niet kunnen. Maar dat is mijn mening ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Iedereen loopt enkel negatieve zaken over Stam te verkondigen, failstam gebruikte ik als een algemene indruk die de meeste AF'ers lijken te hebben over stam. Ik denk dat meer spelers STAM een failstam vinden dan een massastam hoor, want als je met 26 leden al een massastam bent, waar gaat het dan naartoe met deze wereld? Diegene die dat verkondigt zoekt alleen maar heibel of iets om over te kunnen zeiken.

Een massastam vind ik een failstam, maar een failstam is niet altijd een massastam... STAM is geen massastam, noch zomaar een failstam :D

maar genoeg gefaild hier :eek:

Destijds was Stam imo wel een massastam, omdat ik vond dat Select er eigenlijk nog gewoon bij hoort. Als je dan ook nog een MB-stam hebt met allemaal troep erbij, dan kan je het een massastam noemen. Maar dat zijn ze nu zeker niet meer nee:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Mmm inderdaad. Maar dat ze even wat leden recruten en daarna op het AF pronken met hun eerste plaats en 100mill vind ik ook niet kunnen. Maar dat is mijn mening ;)
Daar ben ik het ook 100% mee eens. Iedereen op w18 weet dat |P| die mijlpaal moest hebben.
 

DeletedUser55994

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Wees normaal, Illu. stond op vallen.

Stam, tja ^^ valt niet veel op te zeggen, even noob van hun dat ze de fusie hebben aanvaard :(

Kicken die handel!
 
Reactiescore
255
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Mmm inderdaad. Maar dat ze even wat leden recruten en daarna op het AF pronken met hun eerste plaats en 100mill vind ik ook niet kunnen. Maar dat is mijn mening ;)

Daar ben ik het inderdaad mee eens, dat ze pronken met hun rank (vooral calbero) die ze doormiddel van enkel recruiten behaald hebben.

Daar ben ik het ook 100% mee eens. Iedereen op w18 weet dat |P| die mijlpaal moest hebben.

Ach, wat boeit een mijlpaal nu?
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Daar ben ik het inderdaad mee eens, dat ze pronken met hun rank (vooral calbero) die ze doormiddel van enkel recruiten behaald hebben.



Ach, wat boeit een mijlpaal nu?
De mijlpaal boeit natuurlijk niets. Gewoon de manier waarop, en dat ze er dan trots op zijn
 
Reactiescore
255
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

De mijlpaal boeit natuurlijk niets. Gewoon de manier waarop, en dat ze er dan trots op zijn

Ben ik met je eens ;)
 

DeletedUser28445

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

De mijlpaal boeit natuurlijk niets. Gewoon de manier waarop, en dat ze er dan trots op zijn

Iedereen in stam weet dat we over de 100 mil zijn gegaan door de nieuwe leden en dat we daarmee ook meteen op de eerste plaats kwamen. Ik ben trots op de stam waar ik in zit en of we nou eerste, tweede of derde staan op de ranglijst dat zal mij een worst wezen. Natuurlijk weten wij dat |P| die 100 mil mijlpaal het eerste had gehaald, maar wat boeit het in godsnaam.
 
Reactiescore
255
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Iedereen in stam weet dat we over de 100 mil zijn gegaan door de nieuwe leden en dat we daarmee ook meteen op de eerste plaats kwamen. Ik ben trots op de stam waar ik in zit en of we nou eerste, tweede of derde staan op de ranglijst dat zal mij een worst wezen. Natuurlijk weten wij dat |P| die 100 mil mijlpaal het eerste had gehaald, maar wat boeit het in godsnaam.

Hij doelt meer op de trotse mensen uit Stamina die geilen op de rank 1, en ermee stoeven, terwijl het enkel door recruiting is behaald.
 

DeletedUser28445

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Hij doelt meer op de trotse mensen uit Stamina die geilen op de rank 1, en ermee stoeven, terwijl het enkel door recruiting is behaald.

Zo ben ik niet en zijn een heleboel in stam ook niet. Je hebt ze hier en daar misschien wel dat heb je in elke stam :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Iedereen in stam weet dat we over de 100 mil zijn gegaan door de nieuwe leden en dat we daarmee ook meteen op de eerste plaats kwamen. Ik ben trots op de stam waar ik in zit en of we nou eerste, tweede of derde staan op de ranglijst dat zal mij een worst wezen. Natuurlijk weten wij dat |P| die 100 mil mijlpaal het eerste had gehaald, maar wat boeit het in godsnaam.

Zo ben ik niet en zijn een heleboel in stam ook niet. Je hebt ze hier en daar misschien wel dat heb je in elke stam :)
Ik doel op Calbero die hier doodleuk komt pronken met het feit dat Stam de eerste stam is die de mijlpaal heeft gehaald. Ze hebben de mijlpaal niet als stam behaalt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Tjah failstam, massastam, vallende stam: welke zal het worden?
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Hij doelt meer op de trotse mensen uit Stamina die geilen op de rank 1, en ermee stoeven, terwijl het enkel door recruiting is behaald.

Waarom doe je zo J?:confused:

Ik weet niet wie er rankgeilt maar ik niet heur;)
 
Reactiescore
255
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Waarom doe je zo J?:confused:

Ik weet niet wie er rankgeilt maar ik niet heur;)

Waarom niet A :p?
Ik heb het gewoon over de leden uit Stamina die komen verkondigen hoe goed ze wel niet zijn omdat ze rank 1 hebben behaald, maar vervolgens niet inzien dat dat geen ene reet waard is aangezien het enkel is behaald door recruiting :)

Dus dit gaat niet over jou A'tje van me :$
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Waarom niet A :p?
Ik heb het gewoon over de leden uit Stamina die komen verkondigen hoe goed ze wel niet zijn omdat ze rank 1 hebben behaald, maar vervolgens niet inzien dat dat geen ene reet waard is aangezien het enkel is behaald door recruiting :)

Dus dit gaat niet over jou A'tje van me :$

Dat is je geraden:D
 
Bovenaan