Praathoek

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Zaten de stam spelers vroeger niet te roepen dat illu een noob massastam was? Dit is wel behoorlijk belachelijk :)
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

En weer iemand met een compleet gebrek aan kennis die maar wat loos aan het roepen is. TW stats. En ga nu eens tellen hoeveel leden .Illu gehad heeft op haar hoogtepunt :eek:? Een 35 leden zal het echt wel zijn.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Het gaat er niet om hoeveel leden ze hadden, het gaat erom dat ze door de stam leden wel een massastam werden genoemd.
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Het gaat er niet om hoeveel leden ze hadden, het gaat erom dat ze door de stam leden wel een massastam werden genoemd.

Ja, want er zit geen verschil tussen de 29 leden die Stam nu telt en de 36 van Illu...

Volgens mij is Illu de laatste paar maanden geen massastam meer genoemd, door geen enkele partij ;).
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Ja, want er zit geen verschil tussen de 29 leden die Stam nu telt en de 36 van Illu...

Volgens mij is Illu de laatste paar maanden geen massastam meer genoemd, door geen enkele partij ;).

moeten we dat dan blijven herhalen ?
 

DeletedUser28445

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Het gaat er niet om hoeveel leden ze hadden, het gaat erom dat ze door de stam leden wel een massastam werden genoemd.

Haha .Illu was ook op zijn hoogtepunt nog geen massa stam hoor. Dat ledenaantal dat daalde al heel snel af en toen inderdaad had ook niemand meer te klagen dat .Illu zoveel leden hadden.

Stam daar in tegen hebben er maar 29 en ja er is door verschillende mensen heel veel geklaagd over .Illu uit bijna alle andere top stammen dus ik weet niet wat je wil horen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Wat is je punt? Ik legde de minder bedeelde hersenen hier eventjes uit dat Illu geen massastam was, en diegene zat zelfs nog in jouw stam. Wat zegt dat dus over iPhantom, als je mij zo belachelijk probeert te maken :eek:?

Je moet mij niet quoten? :eek: Ik vond Vinnie zen opmerking gewoon grappig :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Wat is je punt? Ik legde de minder bedeelde hersenen hier eventjes uit dat Illu geen massastam was, en diegene zat zelfs nog in jouw stam. Wat zegt dat dus over iPhantom, als je mij zo belachelijk probeert te maken :eek:?

Wat lul je nu? Waar heb ík gezegd dat Illu een massastam was? Ik zei dat er leden van STAM hebben gezegd dat illu een massastam was. Wie heeft hier nou een tekort aan hersenen...
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Je moet mij niet quoten? :eek: Ik vond Vinnie zen opmerking gewoon grappig :(

Ik vond je nogal overdreven 'hijgerig' (net genoeg verwoord?), en wou je dus daar eventjes op wijzen. Maar ik bedacht me, vond het te makkelijk...
Wat lul je nu? Waar heb ík gezegd dat Illu een massastam was? Ik zei dat er leden van STAM hebben gezegd dat illu een massastam was. Wie heeft hier nou een tekort aan hersenen...

Ik citeer:
Zaten de stam spelers vroeger niet te roepen dat illu een noob massastam was? Dit is wel behoorlijk belachelijk :)

En daarbij leg ik uit dat er 1 een groot verschil is tussen het Illu van toen, en het Stam van nu, en 2 Stamleden dit al maanden niet meer beweert hebben.

En dat jij dus met gebrek aan kennis dit zegt is één ding, dat Vinnie dat dan nog eventjes moet gaan bevestigen is een tweede... Of moet ik hem nog verder inkoppen?
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Tja die eerste quote heb je dan totaal verkeerd geïnterpreteerd. Ik doelde namelijk niet op het ledenaantal van Stam, maar wel op het feit dat ze nu spelers rekruteren die ze vroeger noobs etc noemden. Dat er een fundamenteel verschil is tussen het ledenaantal van illu toen en dat van stamina nu hoef je me echt niet uit te leggen.

Verder valt er niets in te koppen.
 

DeletedUser28445

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Tja die eerste quote heb je dan totaal verkeerd geïnterpreteerd. Ik doelde namelijk niet op het ledenaantal van Stam, maar wel op het feit dat ze nu spelers rekruteren die ze vroeger noobs etc noemden. Dat er een fundamenteel verschil is tussen het ledenaantal van illu toen en dat van stamina nu hoef je me echt niet uit te leggen.

Verder valt er niets in te koppen.

Ja, dus?
Je zegt het zelf ze ''noemden'' ons misschien zo, maar is alweer een hele tijd geleden dat er gezeik was over .Illu he. Inmiddels weet iedereen wel dat .Illu niet een stam vol noobjes was en juist alleen nog maar beter zijn geworden met de tijd ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Go cry kid.

jaloers;)

Weer zo'n intelligente opmerking van je. Switch gebruikt het woord failstam, maar niemand heeft dat woord icm Stam gebruikt. Alleen massastam, een dat zei ik dus tegen Switch. Als je een beetje creatief bent kan je het ook als een compliment gaan opvatten, maar je kan natuurlijk ook weer de hersenloze uit gaan hangen en meteen jaloers gaan schreeuwen:eek:
 
Reactiescore
255
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Maar weer terug op dit AF account, nadat ik op The Genius. was uitgelogd en ik het ww + Mail vergeten ben (Normaal stond het op automatisch inloggen!).
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

Weer zo'n intelligente opmerking van je. Switch gebruikt het woord failstam, maar niemand heeft dat woord icm Stam gebruikt. Alleen massastam, een dat zei ik dus tegen Switch. Als je een beetje creatief bent kan je het ook als een compliment gaan opvatten, maar je kan natuurlijk ook weer de hersenloze uit gaan hangen en meteen jaloers gaan schreeuwen:eek:

Ik wed dat ik een stuk intelligenter ben dan jij:D
 

DeletedUser26151

Guest
Re: Praathoek (TW-gerelateerd)

oewh jasey ik heb je msn niet meer:(

geblokt ik stuur je ff pm:D

Dat had ik ook. Je moet dan zon berichtje naar je mobiel laten toesturen met een code dan heb je hem terecht kost wel iets van 20 cent dacht ik maar ben niet zeker.
 
Bovenaan