Praathoek W69

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
1.918
Reactiescore
57
Complimenten voor de aanval van Walk vandaag.
Jullie samenwerking en aanvalsplan is een voorbeeld voor vele stammen.
Bedankt dat ik dit mee mocht maken, jullie hadden mij bijna gek gekregen.
Hier en daar even aan de nood-rem moeten trekken en duur moeten deffen, maar ach, gooien wat boosters aan en alles staat weer binnen enkele dagen.
 
Reactiescore
967
Inderdaad prima wave vandaag, paar kleine foutjes met times en had wat meer deff getimed mogen worden, maar met zo'n aankomende counter moet je nou eenmaal keuzes maken. Verder ook mijn complimenten aan de deffkunsten aan de kant van Cave. Naar mijn idee nauwelijks dodgefouten tegengekomen en veelal verloren dorpen opgelost met recaps die te strak liepen te om er op te reageren door de vele backdrafts. Een paar dure snipes gezien en wat schrale stacks maar buiten dat zeker goed opgevangen. Ben benieuwd wat de counter van vanavond brengt en of jullie het ons ook lastig kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Ook mijn complimenten naar Cave voor deze massa.
Over de aanval op Geit & freyr kan ik persoonlijk maar weinig over zeggen maar daar is er beperkt/geen dorpenverlies en waren er een hele hoop blocks hoorde ik, prima gedaan.

Mijn complimenten gaan vooral uit naar de deffers van DUCK, het was toch wel een massa met redelijk grote omvang en ik had toch verwacht dat ze het iets moeilijker gingen hebben. Uiteraard waren er wel wat fouten zoals dodgefouten, te kleine stacks etc maar dat is vrij verwaarloosbaar.
Dorpen die op voorhand op recap stonden kregen 4-5 drafts en de dorpen die toch verloren gingen door foutjes werden snel rechtgezet voor er def toe kon komen van ons, chapeau.

Ook wel fier over onze massa alleen niet helemaal tevreden over de hoeveelheid (fake)def die liep. Langs de andere kant is dit door de slimme counter aanval van Cave op dit moment, als ik me niet vergis is dit al de tweede keer dat ze dit doen en heb ik de indruk dat zij altijd liever op de counter spelen en we daarom zo weinig offensieve druk krijgen van hun.

Leuke dag, minder resultaat dan verwacht, respect naar Cave! Goed werk jongens, kijk uit naar meer!
 
Reactiescore
2.367
Ik zal eens met Warre samenzitten voor een oorlogstopic. Praathoek lijkt me hier niet de juiste plaats voor :)
 
Reactiescore
1.918
Er heerst hier weer een goede sfeer, de quarantaine doet ons goed :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Bij deze wil ook ik mijn complimenten overmaken naar Cave voor het geleverde def werk. Als ik kijk hoe deftig er gedeft is dan denk ik dat W69 de beste late game heeft van de afgelopen jaren :) Keep up the good work!
 
Reactiescore
2.478
Jullie worden ingehaald door het forum van 73, ik zou maar weer gaan tellen als ik jullie was
 
Reactiescore
1.918
1
 
Reactiescore
1.367
Wij gaan altijd voor kwaliteit ipv kwantiteit! En zelfs als je hier gewoon zou verder gaan met tellen is de kwaliteit van de posts nog hoger dan die op W73 ;)

ohja en 3

W73 heeft goede memes
 
Reactiescore
1.918
goeie memes die voornamelijk van joa komen, toevallig een w69 speler!!!
 
Bovenaan