Praathoek W69

Reactiescore
7.918
Reactiescore
57
Zelfs hier, ik heb het woord Corona nu zo vaak voorbij zien komen dat ik maar besloten heb Desperado te gaan drinken.
 
Reactiescore
180
Jammer dat de leiding in Cave precies nog dommer is dan holbewoners destijds

Gelukkig moet jij geen initatief nemen en kan je achter Warre zen rug blijven schuilen anders zaten we waarschijnlijk midden in een Kata oorlog ;).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Vind ik helemaal prima
 

Deleted User - 24028

Guest
Gelukkig moet jij geen initatief nemen en kan je achter Warre zen rug blijven schuilen anders zaten we waarschijnlijk midden in een Kata oorlog ;).
Aangenomen dat een kata oorlog niet positief is in de ogen van Cave... Is het dan niet juist Cave die achter mijn rug schuilt?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Warre is de maker geweest van sloopapp, het script voor efficient slopen van hele accounts, nuff said
 

Deleted User - 24028

Guest
Zouden allemaal een beetje vrolijker mogen zijn ja, maar uhh een kata oorlog zie jij walk als de te kloppen partij? hoezo, ben wel benieuwd naar je redenering :).
Dat heb ik niet gezegd he. Ik zette je gewoon op je plaats na je belachelijke uitspraak.
 
Reactiescore
2.433
Iemand hier die me meer zou kunnen vertellen over die unidorpen? Deze wereld is de enige waar deze overwinningsmanier reeds gebruikt werd en zou er graag wat meer over te weten komen ^^
 
Reactiescore
2.433
Reactiescore
1.918
Bovenaan