Praathoek W69

Reactiescore
57
@Warre zeg je dit ook tegen je stamgenoten of alleen in de wereldchat? :rolleyes:
kc4kg1klewsqu.png
Ik vind dit namelijk niet aardig tov The Guru, bijna iedere nacht offert hij een full cleartje en 4 edels op Cave!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Integendeel, maar ik ga je niet missen! Er kan maar 1 "ik ben" koning zijn in town
 
Reactiescore
1.918
als je hydrateert, moet je dan ook geen energierijke voeding consumeren?
 
Reactiescore
2.478
Beste wiskundige,

Het is weer eens tijd om een wiskundig vraagstuk bij jullie neer te leggen: Hoeveel pepernoten passen er in een pot van 2.1L? Ben jij wiskundig aangelegd of kan jij raden op gevoel? Doe dan mee aan de Raad de pepernoten (klik) contest op ons forum en win 5.000 premium punten!
 

DeletedUser69389

Guest
Beste wiskundige,

Het is weer eens tijd om een wiskundig vraagstuk bij jullie neer te leggen: Hoeveel pepernoten passen er in een pot van 2.1L? Ben jij wiskundig aangelegd of kan jij raden op gevoel? Doe dan mee aan de Raad de pepernoten (klik) contest op ons forum en win 5.000 premium punten!
Maybe wanneer je met de uitslag komt van een andere contest. <3
 
Reactiescore
1.918
Ik heb al enkele dagen niet meer gehydrateerd omdat team Cacturne geen herinneringen meer stuurt
 
Reactiescore
2.478
Jullie kakken in ik wil minimaal 10k posten voor de wereld sluit. Zijn er ideeën hoe deze visie om te zetten in realiteit?
 
Reactiescore
1.918
Woordenslang van Steden

Brussel
 
Bovenaan