Praathoek W69

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik hoop het, kan ik alvast wereldwinst in men sig zetten
 
Reactiescore
2.386
Disrespect naar Cave!/Fuifje, hard.
 
Reactiescore
767
een wereld zonder kata,s zou leuk kunnen worden en denk niet dat deze w tussen one en walk gaat eindigen ik gok dat er nog wel een stammie bij komt ;)
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
2.064
Reactiescore
983
Leuke stelling maar toch iets dat we bij Walk niet hopen (of toch zeker ik niet).

Ik hoop dat we een leuke eindstrijd kunnen krijgen met 3 stammen in een 1v1v1 situatie zonder NAP's, bg's, GAP's,.. en al die gare shit daar aan verbonden. Met de huidige regels voor kata'en wordt het dan gewoon een wereld strijden tussen verschillende stammen zonder gedoe of vervelend spel.

Sounds fun to me!
 
Reactiescore
1.037
Wat een interessante stellingen.

Leuk topic, probeer er alleen een beetje bij te blijven ;) Mocht een topic overigens goed zijn en goed lopen maak ik er een eigentopic van
Hoe bedoel je een eigentopic?
Heb sws nog nooit met die oude instellingen gespeeld (munt pakketten ofzo).
Maar wil het nog wel ooit eens proberen idd :). Lijkt me wel lachen.

Je hebt net de W1 rerun gemist, helaas!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het is gewoon jammer dat Cave! zich zo voor Fuifje genesteld heeft... Als Cave meer noord oostelijk gerekruut had hadden beide stammen wellicht uit kunnen groeien tot tegenstand. Nu zitten we, denk ik, te lang met elkaar de kloten om good door de midgame te komen.

Toch gaan we een poging wagen natuurlijk :p
 

DeletedUser63354

Guest
Nee juist niet. Ze zijn terug. Wel net gekickt als moderators omdat ze misbruik maakten van hun rechten.

Hahaha wattt :D zo maak je nog eens wat mee. Zeg, Martijn, ik ging ff op mijn naam zoeken bij de zoekfunctie van het AF en ik vond opvallend paak jouw posts met mijn naam (Blueknife) erin verwerkt.

U miss me?
 
Reactiescore
154
Het is gewoon jammer dat Cave! zich zo voor Fuifje genesteld heeft... Als Cave meer noord oostelijk gerekruut had hadden beide stammen wellicht uit kunnen groeien tot tegenstand. Nu zitten we, denk ik, te lang met elkaar de kloten om good door de midgame te komen.

Toch gaan we een poging wagen natuurlijk :p

Klinkt als héél vroeg excuses lopen zoeken tbh :x

Hier is hoe het gaat gaan; Cave en fuifje gaan beetje op elkaar bashen, paar accounts vallen, er wordt een stam opgericht met leden van beide stammen klaar. Ofzo.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Klinkt als héél vroeg excuses lopen zoeken tbh :x

Hier is hoe het gaat gaan; Cave en fuifje gaan beetje op elkaar bashen, paar accounts vallen, er wordt een stam opgericht met leden van beide stammen klaar. Ofzo.
Nee hoor, maar het is gewoon logisch dat je zonder top 4 stam voor je neus sneller kan doorpakken dan wij atm.

Maar jou redenering is wel logisch, toch zijn Cave en Fuifje op 0 goede voet samen, een deel van fuifje komt uit Cave, er is 0 sprake van sympatie naar elkaar. Het word dus wel een leuke clash.

Maar mijn punt was, in reactie op de stelling ''1 vs 1 One vs Walk'' dat het voor de wereld leuker was geweest als Cave & Fuifje zich gewoon hadden kunnen ontwikkelen.
 
Reactiescore
89
Nee hoor, maar het is gewoon logisch dat je zonder top 4 stam voor je neus sneller kan doorpakken dan wij atm.

Maar jou redenering is wel logisch, toch zijn Cave en Fuifje op 0 goede voet samen, een deel van fuifje komt uit Cave, er is 0 sprake van sympatie naar elkaar. Het word dus wel een leuke clash.

Maar mijn punt was, in reactie op de stelling ''1 vs 1 One vs Walk'' dat het voor de wereld leuker was geweest als Cave & Fuifje zich gewoon hadden kunnen ontwikkelen.


Idd, walk profiteert nu van onze situatie met cave, moesten wij vallen denk ik dat walk dan uiteindelijk zou winnen tegen One omdat hun groei tot nu amper beperkt is geweest behalve dan door fouten te maken.
 
Bovenaan