Praathoek W69

DeletedUser80076

Guest
De PP kas klopte niet, ze moeten kijken hoe de lonen nu uitbetaald moeten worden ...
 
Reactiescore
89
Hele wereld wordt gereset naar 5uur vannacht. Dus als je treinen had lopen tijdens de nacht die om 8u aankwamen weet je target hoeveel troepen je hebt, en door de vredesperiode die ze gaan inlassen heeft hij lekker tijd om deff te vragen.
 
Reactiescore
89
Dit meen je niet....

586907584d124397af736d2acf04af80.png
 

DeletedUser77518

Guest
Mag in dat geval hopen dat geactiveerde inventaris items hun duur niet zullen verliezen en iedereen de pp punten weer terug heeft die vanaf 05:00 gespendeerd zijn.
 
Reactiescore
94
Mag in dat geval hopen dat geactiveerde inventaris items hun duur niet zullen verliezen en iedereen de pp punten weer terug heeft die vanaf 05:00 gespendeerd zijn.

Over de gespendeerde pp staat in ieder geval in de post dat dit gecompenseerd wordt. Qua items zal het ook wel gefixed worden!
 

Deleted User - 487710895

Guest
Items zijn wereld verbonden dus dat zou wel in de roll back zitten
 

DeletedUser73927

Guest
Hahaha, begrijpelijk. Still tho, zeker niet verkeerd. En vergeet niet voor te edelen / recappen hé? Ook daarmee kan je toch nog een mooi aantal slopen.
En een backtimepje hier en daar kan ook geen kwaad.
 
Reactiescore
5.592
Wat doe ik tegen die moker bot-bescherming? Tik 100% de goeie vakjes aan, doet dat ding alsof ik scheel ben.
Om de uur dat stomme ding, heb je daar een scripje voor of iets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77014

Guest
Wat doe ik tegen die moker bot-bescherming? Tik 100% de goeie vakjes aan, doet dat ding alsof ik scheel ben.
Om de uur dat kolere ding, heb je daar een scripje voor of iets?
Ik hoef maar 1x te klikken om te bevestigen dat ik geen bot ben, lol. 1x klikken maar :p
 
Bovenaan