Praathoek W69

Reactiescore
2.303
zoek es een leven kerel.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Ik wist niet dat je kamers kon huren van PP :eek::eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Duckje is een professioneel huisjesmelker Aldo's moderatie is dus gewoon betaald in de vorm van huisvesting
 
Reactiescore
2.478
Ik wist niet dat je kamers kon huren van PP :eek::eek:

Ik ga achter de receptie werken tijdens de vakantie :D Kortom tijd zat om hier en daar een ban uit te delen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben niet zo van de 69, dat is teveel in het voordeel vd man gezien die altijd vlotter zijn.
Skip dus deze wereld :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ga achter de receptie werken tijdens de vakantie :D Kortom tijd zat om hier en daar een ban uit te delen.

Bericht me in privé weet nog wel een baantje die flink wat oplevert zolang je een paspoort bezit.
 
Reactiescore
1.454
Ik ben niet zo van de 69, dat is teveel in het voordeel vd man gezien die altijd vlotter zijn.
Skip dus deze wereld :eek:

Er zijn hiervoor dus drie mogelijkheden:

1. Jij hebt bizar weinig controle over dat mondje van je (wat we eigenlijk allemaal wel wisten)

2. Die gasten waar je het mee hebt gedaan zijn super egoistisch.

3. Die gasten hebben echt geen idee wat ze doen.

Misschien gaan alle drie zelfs op :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Er zijn hiervoor dus drie mogelijkheden:

1. Jij hebt bizar weinig controle over dat mondje van je (wat we eigenlijk allemaal wel wisten)

2. Die gasten waar je het mee hebt gedaan zijn super egoistisch.

3. Die gasten hebben echt geen idee wat ze doen.

Misschien gaan alle drie zelfs op :eek:

Ben meer van de houdgreep en pas loslaten als ze goed werk geleverd hebben
 
Reactiescore
57
Ik ben niet zo van de 69, dat is teveel in het voordeel vd man gezien die altijd vlotter zijn.
Skip dus deze wereld :eek:

Jammer om dit te lezen :(
Als ik jou berichten lees op het forum van W68 dan krijg ik het idee dat jij geen moeite hebt met het meekomen met de ''grote mannen''
 
Reactiescore
1.454
Dankje, ik ben graag nog vaak dominant om te compenseren op het feit dat ik niet echt emancipeer in de praktijk.

Ach ja, dat is tenminste beter dan een zeester in bed.
 

DeletedUser61134

Guest
Jammer om dit te lezen :(
Als ik jou berichten lees op het forum van W68 dan krijg ik het idee dat jij geen moeite hebt met het meekomen met de ''grote mannen''

De meesten daar weten niet eens waar ze m moeten steken :eek:
 
Bovenaan