Praathoek W69

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Meestal maken de spelers die zelf aan, dus als je je geroepen voelt en topics mist, ga je gang.
 

DeletedUser79460

Guest
Ik hoef alleen maar mijn glas even te laten staan en feest kan beginnen.

Outgaan als vrouw zonder uitgaven. Slimme zaken. Ben je ook meteen van die half dronken kerels af en misschien tref je knappe ambulance kerels die je nog reanimeren ook nog. Prinsessensprookje.
 
Reactiescore
2.483
@The Minion

Ga je nog topics openen ?
Nu heeft W69 echt een zielige forum vergeleken met andere werelden :(

Ga je gang. Ik moet het forum onderhouden en schiet bij als het te inactief wordt. Echter denk ik dat er nu niet echt veel te bespreken valt, maar je mag een 'hoeveel heb je gefarmd' topic openen. De rest komt in de loop van de tijd wel

En vergeet niet alle pilsjes in de bananabar.

De banananbarren komen in Amsterdam wel
 

DeletedUser79460

Guest
Ga je gang. Ik moet het forum onderhouden en schiet bij als het te inactief wordt. Echter denk ik dat er nu niet echt veel te bespreken valt, maar je mag een 'hoeveel heb je gefarmd' topic openen. De rest komt in de loop van de tijd wel

De banananbarren komen in Amsterdam wel

En vergeet niet je kaas bij een echte kaaszaak te halen. Altijd goede kwaliteit van mijn familie. Tipje van Kim
 

DeletedUser61134

Guest
Outgaan als vrouw zonder uitgaven. Slimme zaken. Ben je ook meteen van die half dronken kerels af en misschien tref je knappe ambulance kerels die je nog reanimeren ook nog. Prinsessensprookje.

Valt mee, heb pas 2x gehad dat ik een slechte combo tegenkwam. :eek:
 
Reactiescore
634

DeletedUser79460

Guest
En de eerste spikes met ridders zijn gespot, met dank aan de informateurs.
Spikers zijn echt slimme spelers enzo
 

DeletedUser73927

Guest
En de eerste spikes met ridders zijn gespot, met dank aan de informateurs.
Spikers zijn echt slimme spelers enzo
salt-shaker.jpg
 
Bovenaan