Praathoek W69

DeletedUser79460

Guest
Vertel mij wat :) Game gaat al dood, en op deze manier helpen ze enkel zichzelf sneller de afgrond in
Kijk EA kan nog enigzins zeggen, wij verdienen genoeg laat de community maar zeuren. Ik wil niet continu zeuren maar het luisteren naar de spelers die de game succesvol hebben gemaakt en kunnen houden is toch een top middel om de game goed en groot te houden...

Edit: De beurs refresht tot nu toe wel aardig goed uit zichzelf.
 

DeletedUser78003

Guest
Kijk EA kan nog enigzins zeggen, wij verdienen genoeg laat de community maar zeuren. Ik wil niet continu zeuren maar het luisteren naar de spelers die de game succesvol hebben gemaakt en kunnen houden is toch een top middel om de game goed en groot te houden...

Edit: De beurs refresht tot nu toe wel aardig goed uit zichzelf.

Er is nog nooit echt geluisterd naar mijn weten, alleen bij de instellingen van de classics
 

DeletedUser78003

Guest
Goeie vraag. In mijn ogen nooit. Maar als je het te snel doet, word je gebanned voor zogenaamd botgebruik. Gebeurd nu al meerdere werelden achter elkaar, en nu weer.

Kreeg geen ban, maar wel een melding dat ik te veel aan het klikken was haha

E: Daar gaat mijn 2k leem..
 
Reactiescore
2.478
Goeie vraag. In mijn ogen nooit. Maar als je het te snel doet, word je gebanned voor zogenaamd botgebruik. Gebeurd nu al meerdere werelden achter elkaar, en nu weer.

Dan raad ik je aan om met support in gesprek te gaan. De ban krijg je in sommige gevallen inderdaad door te snel F5 gebruik. In het verleden is de ban bij spelers opgeheven na het aantonen dat ze geen script/tool hiervoor hadden gebruikt. Echter hanteren wij over het algemeen de regel; komt er geen bewaar (met bewijslasten) dan doet de tool/script het goed.

Kijk EA kan nog enigzins zeggen, wij verdienen genoeg laat de community maar zeuren. Ik wil niet continu zeuren maar het luisteren naar de spelers die de game succesvol hebben gemaakt en kunnen houden is toch een top middel om de game goed en groot te houden...

Edit: De beurs refresht tot nu toe wel aardig goed uit zichzelf.

De laatste jaren zijn we hier pro-actiever in aan het worden (het naar de community luisteren). Deze vaststelling is dus oudbollig
 

DeletedUser79460

Guest
Dan raad ik je aan om met support in gesprek te gaan. De ban krijg je in sommige gevallen inderdaad door te snel F5 gebruik. In het verleden is de ban bij spelers opgeheven na het aantonen dat ze geen script/tool hiervoor hadden gebruikt. Echter hanteren wij over het algemeen de regel; komt er geen bewaar (met bewijslasten) dan doet de tool/script het goed.



De laatste jaren zijn we hier pro-actiever in aan het worden (het naar de community luisteren). Deze vaststelling is dus oudbollig

Geld dit alleen voor f5? of is het klikken op het knopje premium beurs (wat in mijn ogen veel sneller de pagina laad) ook niet mogelijk zeer kort achter mekaar?

Edit: Ik vraag mij ook af hoe dit systeem dit namelijk aan jullie meld, en welke tijd er tussen moet zitten volgens jullie kwa klikken. Er moet toch ergens een limiet vastgesteld worden wil je hier proactief op kunnen bannen?
 
Reactiescore
2.478
Geld dit alleen voor f5? of is het klikken op het knopje premium beurs (wat in mijn ogen veel sneller de pagina laad) ook niet mogelijk zeer kort achter mekaar?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar de tools/scripts op controleren, maar het voorbeeld waar ik het over heb ging over de pagina opnieuw laten > F5. Wellicht kan @famdecibel hier morgen transparanter over zijn? Al denk ik niet dat er al te veel details komen, aangezien slimme scripters eromheen kunnen bouwen als ze weten waar onze tools/scripts precies op letten ;)
 

DeletedUser77014

Guest
Sinds wanneer is Tribalwars zo ** gay en wat the fack zijn bolwerken? Wordt dat niet aangekondigd ofzo bij de instellingen tegenwoordig?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Dan raad ik je aan om met support in gesprek te gaan. De ban krijg je in sommige gevallen inderdaad door te snel F5 gebruik. In het verleden is de ban bij spelers opgeheven na het aantonen dat ze geen script/tool hiervoor hadden gebruikt. Echter hanteren wij over het algemeen de regel; komt er geen bewaar (met bewijslasten) dan doet de tool/script het goed

Er loopt atm een gesprek. Maar responses duren langer en het zijn ofwel standaard antwoorden als dat er concreet bewijs is of dat ze ervan overtuigd zijn dat het een overtreding is. Meer krijg je niet.

Natuurlijk heb ik er begrip voor dat ze veel niet kunnen delen. Maar ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat er bans uitgedeeld worden terwijl er 0,0 scripts/tools gebruikt zijn. Hoe toon je dat aan eigenlijk?

We speelden nog geen 12 uur op die wereld dus we hebben een heel helder beeld op waar die ban vandaan komt en het kan gewoon in onze ogen niet anders zijn dan een F5 ban of iets met teveel je toetsen gebruiken. Want de beurs hebben we intensief gebruikt en met de hand, voor de rest geen enkel script of snellijstscriptje dat gelopen heeft. Tot overmaat van ramp kunnen we dus normaal gesproken 2 weken niet herstarten, dus de frustratie zit er atm diep bij ons.
 

DeletedUser79460

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar de tools/scripts op controleren, maar het voorbeeld waar ik het over heb ging over de pagina opnieuw laten > F5. Wellicht kan @famdecibel hier morgen transparanter over zijn? Al denk ik niet dat er al te veel details komen, aangezien slimme scripters eromheen kunnen bouwen als ze weten waar onze tools/scripts precies op letten ;)

Ben benieuwd ;) Toch eeuwig zonde als mensen op die manier gaan scripten, de beurs is al een veelbesproken onderwerp en je kan er eigenlijk al niet omheen om er voordeel mee te halen. Goed oppassen iig, zolang wij als spelers niet de richtlijjn weten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ah minder dit.

Zou d'r nog ooit een wereld zoals wereld 50 komen? Dan staak ik direct deze wereld lol. Iemand 15k pp hebben? :p
Stuur maar door naar 1 vd 2 accounts in men sig. Maar bijhouden zou verstandiger zijn
 
Bovenaan