Praathoek W69

DeletedUser79460

Guest
Verschrikkelijk, zo lopen de kosten wel op hoor... Al die kapotte controllers...
Vooral het winnen van de eerste 6-7 potjes en daarna alleen maar onzin doelpunten tegen krijgen in de 90+10 minuten vanuit een corner. Haal je uiteindelijk met veel strijd en eindeloos goud 3-1 krijg je een 81&82 player pick + een Baumann 83 walkout.
 

DeletedUser78003

Guest
Vooral het winnen van de eerste 6-7 potjes en daarna alleen maar onzin doelpunten tegen krijgen in de 90+10 minuten vanuit een corner. Haal je uiteindelijk met veel strijd en eindeloos goud 3-1 krijg je een 81&82 player pick + een Baumann 83 walkout.

Kom meestal wel tot de 22+ winst:D Al kost het me veel energie en woede hahaha
 

DeletedUser79460

Guest
Las het vandaag dat de co's veranderen haaa ^^ hopelijk wordt het beter!
Gratis reviews over de tapas in het lokale restaurant, alle moeders feliciteren met het baren van zo een geweldige zoon.
Engels commentaar gaat vanaf dag 1 aan ;p
 
Reactiescore
259
Is onze snipe op de uitkijktoren wereld al waargenomen of
 

DeletedUser79460

Guest
Maar het gratis over nemen van je buurman moet jou toch ook aanspreken...
Vind alle spionage technieken van Huawei wel mooi om te zien, lees die berichten altijd met een Noord-Koreaans koekje en een bakje kruidenthee uit eigen tuin. Wil graag eens informatie via daar van Trump, maak mij altijd zorgen om mien moat. Ik zou het internet van Zuid-Korea wel willen platleggen,dit kan jij vast wel ;p
 

DeletedUser79328

Guest
Duckje en TW.nl leert niks van het verleden. Weer spelers ban voor het te snel refreshen van de markt. Gelukkig hebben we spelers in overvloed :')
 

DeletedUser79328

Guest
Goeie vraag. In mijn ogen nooit. Maar als je het te snel doet, word je gebanned voor zogenaamd botgebruik. Gebeurd nu al meerdere werelden achter elkaar, en nu weer.
 

DeletedUser79328

Guest
Vertel mij wat :) Game gaat al dood, en op deze manier helpen ze enkel zichzelf sneller de afgrond in
 
Bovenaan