Praathoek W69

Reactiescore
1.478
Waarom zou je in godsnaam als je bijv. aan het werk bent/ in college zit/ met je vriend(in) op stap bent geappt willen worden door online vrienden, vanwege een spelletje.
Heb het wellicht verkeerd verwoord, bedoel er meer mee dat als je een spel in dus verre maten met je dagelijks leven laat bemoeien dat dit toch wel duid op enig afhankelijkheid.
Wie kijkt er nou op zijn mobiel als hij aan het stappen is? Iets binnenkrijgen of lezen/reageren is heel wat anders, maar iedereen heeft zijn eigen preferentie's. Ik vind het in elk geval totaal niet erg, omdat ik weet hoe inactief ik op discord en skype ben.
 
Reactiescore
5.686
Wie kijkt er nou op zijn mobiel als hij aan het stappen is? Iets binnenkrijgen of lezen/reageren is heel wat anders, maar iedereen heeft zijn eigen preferentie's. Ik vind het in elk geval totaal niet erg, omdat ik weet hoe inactief ik op discord en skype ben.
Ja het is maar wat je zelf wilt. Het verschilt uiteraard, een team app waarbij dingen besproken worden die snel besproken moeten worden snap ik het. Alleen jezelf bij wijze van sochtends laten wakker bellen, omdat er gedefft moet worden en diegene moet naar de tandarts, vind ik het een ander verhaal. Zelf was ik altijd bereikbaar wanneer ik ook echt met TW bezig was, maar zodra ik met school, werk of privé dingen bezig was (ook al is het op de pc) was ik niet te bereiken via skype oid.

Wel heb je gelijk, ieder zijn voorkeur en misschien fout van mij om dit te veroordelen met bepaalde termen.
 
Reactiescore
2.507
Zouden de spelers zonder pf een pf kunnen zoeken? Het mod echt wat makkelijker :oops:
 
Reactiescore
1.365
Misschien is de mod wel homo. Heb je daar al wel over nagedacht? Waar zijn alle knappe foto's van het mannelijk geslacht?
Ik heb meegekregen dat @lbaway en @We Like Hot Chicks killer bodies hebben die ze graag laten zien.

Dat moest niet openbaar worden he pitbulletje. :( Das voor de stam alleen :eek:.
 
Reactiescore
3.540
Ja bullshit eigenlijk, staat nu dat ik een persoonlijk record verdediger ga zetten met 5k eenheden terwijl ik gisteren 30k eenheden had. Gaat dit nog bijgewerkt worden of zijn de stats van gisteren gewoon weg?
 
Reactiescore
3.540
Rollback Incomming!
tenor.gif
 
Bovenaan