Praathoek W69

Reactiescore
1.018
5 scouts die ik blockte, heb je er 10 voor nodig. Ja das wel heel veel
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Uit woede uiteraard
 
Reactiescore
1.278
Klein beetje OFF + scout methode maybe was zonder toren altijd nog wel effectief. Althans al kon je op de stats zien dat je tegenstander een flinke farmer was -> offensief.
 

DeletedUser73927

Guest
Balls to the walls is de way to go. Of hij denkt dat je een scout pure bent. Of hij is helemaal waak. Wie zal het zeggen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Gebeurt hier nog iets gek tussen de grote stammen? Ik ben die gratis P&P die je nodig hebt, hmu
 
Reactiescore
18
weer leuk hier :)
 
Reactiescore
89
Tof om te horen te krijgen dat Sons of durin met cave samenwerkt en als je dan om uitleg vraagt switch hij van stam, invite had hij al weken dus moeilijk te geloven dat hij geen info doorspeelde
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Tof om te horen te krijgen dat Sons of durin met cave samenwerkt en als je dan om uitleg vraagt switch hij van stam, invite had hij al weken dus moeilijk te geloven dat hij geen info doorspeelde
Kun je hier iets dieper op in gaan evt met bewijs? Spotprent purposes
 

DeletedUser79458

Guest
Tof om te horen te krijgen dat Sons of durin met cave samenwerkt en als je dan om uitleg vraagt switch hij van stam, invite had hij al weken dus moeilijk te geloven dat hij geen info doorspeelde

Gelijk al kapsones als nieuwe nummer 1 :eek:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Toevallig ook de switch een uurtje of drie na ons gezamelijk geplannede blitzje op Cave wat dus 0 resultaat bracht.

Achja.
 
Reactiescore
89
Maar omdat er geen bewijs is en enkel heel veel toevalligheden kunnen we niet zeggen dat het stab is. Persoonlijk geloof ik wel niet al te veel in toevalligheden.
 

Deleted User - 697374

Guest
Na een bepaalde hoeveelheid toevalligheden is het geen toeval meer:eek:
Maar maak een mooie post dan weten we wat voor persoon sons of durin is.
 
Bovenaan