Praathoek [TW-gerelateerd]

DeletedUser

Guest
Het is echt zo vreemd om te zien dat Noordter geen nummer 1 meer is.
Hij is dat zo lang geweest en opeens gedegradeerd naar nummer2.
 

DeletedUser19123

Guest
Ja als je het nog makkelijker voor demo wilt maken moet je dat vooral doen ja ;)

lol buiten je grote oren heb je ook een grote mond:rolleyes:
Je kent m'n tw achtergrond niet dus ga geen loze dingen roepen meelopertje ;)

Gezien dat pieter (noordter) me nog niet heeft weten vinden zullen we het niet weten;)
maar had best tegenover demo willen staan. Dat wilde ik op w6 en w7 al ;)
 

DeletedUser65072

Guest
lol buiten je grote oren heb je ook een grote mond:rolleyes:
Je kent m'n tw achtergrond niet dus ga geen loze dingen roepen meelopertje ;)

Gezien dat pieter (noordter) me nog niet heeft weten vinden zullen we het niet weten;)
maar had best tegenover demo willen staan. Dat wilde ik op w6 en w7 al ;)

Lol:rolleyes:
Jij bent snel op je teentjes getrapt zeg :p
Naja je bent en blijft een noob :cool:
Heb zelf nog met je in de stam gezeten dacht ik of je moest toen al weg zijn met MLP tijd.
Verder was ik op W6 je buur ;p
 

DeletedUser

Guest
Best ironisch dat je hem een noob noemt terwijl je zelf wel duidelijk voldoet aan het profiel van een noob. :rolleyes:

En stop met het slijmen bij Demo, valt zo op ^^
 

DeletedUser19123

Guest
Lol:rolleyes:
Jij bent snel op je teentjes getrapt zeg :p
Naja je bent en blijft een noob :cool:
Heb zelf nog met je in de stam gezeten dacht ik of je moest toen al weg zijn met MLP tijd.
Verder was ik op W6 je buur ;p

Als je me buurman ben geweest dan heb je in de grootste failstam in de geschiedenis van tw gespeeld namelijk ***
In mijn eentje hielp die van heel die stam de deftroepjes bezig 100k van iedere deftroep over het gehele vijandelijke front van mij en dan zeggen dat ik noob ben? getuigd van angst maanden lang onder massa gelegen van jullie en uiteindelijk hebben ze 3 dorpjes in mijn cluster weten te veroveren op het moment dat het prive wat dingen voorrang hadden. Echte klassec:rolleyes:

maar goed daar gaat het niet om.

Demo doet het zo goed omdat ie heel veel tijd heeft voor tw (Dat het na al die jaren hem nog niet is gaan vervelen)
pieter is gestopt op noordter vanwege een drukke prive leven en dat merk je nu wel aan NoordTer. Zonde want het blijft een klasse speler en echte verlies :(
 

DeletedUser25273

Guest
Je suggereert dat ik alleen succes kan boeken omdat ik tijd in het spelletje kan stoppen?:rolleyes:
 

DeletedUser19123

Guest
Je suggereert dat ik alleen succes kan boeken omdat ik tijd in het spelletje kan stoppen?:rolleyes:

Het geeft je een groot voordeel maar dat wil niet zeggen dat het alleen daaraan ligt ;)
Er komt allemaal veel meer bij kijken natuurlijk.
 

DeletedUser65072

Guest
Best ironisch dat je hem een noob noemt terwijl je zelf wel duidelijk voldoet aan het profiel van een noob. :rolleyes:

En stop met het slijmen bij Demo, valt zo op ^^

Like a baws :cool:

Als je me buurman ben geweest dan heb je in de grootste failstam in de geschiedenis van tw gespeeld namelijk ***
In mijn eentje hielp die van heel die stam de deftroepjes bezig 100k van iedere deftroep over het gehele vijandelijke front van mij en dan zeggen dat ik noob ben? getuigd van angst maanden lang onder massa gelegen van jullie en uiteindelijk hebben ze 3 dorpjes in mijn cluster weten te veroveren op het moment dat het prive wat dingen voorrang hadden. Echte klassec:rolleyes:

maar goed daar gaat het niet om.

Demo doet het zo goed omdat ie heel veel tijd heeft voor tw (Dat het na al die jaren hem nog niet is gaan vervelen)
pieter is gestopt op noordter vanwege een drukke prive leven en dat merk je nu wel aan NoordTer. Zonde want het blijft een klasse speler en echte verlies :(

Ja want je had ook zoveel front wou je zeggen :rolleyes:
Iedereen kan 10 deff dorpen proppen in eerste linies.
Kijk hoeveel clusters je had daar :p
Verder is clinic de stam die puntjes verliest hoor :eek:
 

DeletedUser19123

Guest
Like a baws :cool:



Ja want je had ook zoveel front wou je zeggen :rolleyes:
Iedereen kan 10 deff dorpen proppen in eerste linies.
Kijk hoeveel clusters je had daar :p
Verder is clinic de stam die puntjes verliest hoor :eek:

Je weet echt heel weinig :rolleyes:
Loze dingen weet je te roepen maar heb totaal geen verstand, als je wat minder jezelf zou bezig houden met konten te kruipen van andere heb je mss tijd op dingen in de realiteit te zien
Op enkele blokjes na had ik front over een gehele continent, 85% off toen jullie begonnen met jullie massa.
Zie plaatje voordat je nog meer dingen ga roepen die onzin zijn.

nl6-1.gif
 

DeletedUser65072

Guest
Je weet echt heel weinig :rolleyes:
Loze dingen weet je te roepen maar heb totaal geen verstand, als je wat minder jezelf zou bezig houden met konten te kruipen van andere heb je mss tijd op dingen in de realiteit te zien
Op enkele blokjes na had ik front over een gehele continent, 85% off toen jullie begonnen met jullie massa.
Zie plaatje voordat je nog meer dingen ga roepen die onzin zijn.

nl6-1.gif

Lol ik had het over je noordter tijd daar :p
 

DeletedUser19123

Guest
:eek:

Welke noob speelde er dan op?:eek:
Ook pieter of wat?

Noob? volgens de definitie daarvan is noob
iemand die niet goed is in een bepaald spel of iets anders. Ik denk gezien overal jou reacties dat jij daar eerder onder zal vallen als de spelers van noordter.

Als er een tacticus was, was pieter dat wel.
Pieter en ik hadden weleens een meningsverschil binnen de leiding van clinic maar was een fijne gozer om mee samen te werken op tw tenminste iemand die verstand van zaken had en dat kan ik over vele niet zeggen ;)
 

DeletedUser65072

Guest
Noob? volgens de definitie daarvan is noob
iemand die niet goed is in een bepaald spel of iets anders. Ik denk gezien overal jou reacties dat jij daar eerder onder zal vallen als de spelers van noordter.

Als er een tacticus was, was pieter dat wel.
Pieter en ik hadden weleens een meningsverschil binnen de leiding van clinic maar was een fijne gozer om mee samen te werken op tw tenminste iemand die verstand van zaken had en dat kan ik over vele niet zeggen ;)

Noob dus :D
 
Bovenaan