Praathoek [TW-gerelateerd]

DeletedUser

Guest
Bijna elke wereld heeft een praathoek, zorgt voor meer activiteit wat hier zeker nodig is, dooi boel, 6 lezers maar niemand post? Boring!


Kom maar op, liefst wel TW-gerelateerd anders is't weer zo snel gesloten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek

Van mij mag je, als jij een link kan leggen tussen voetbal en TW :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek

Dat weten enkel jullie.
Misschien toch maar dat ego-gedeelte Luuk? :D

Zeggen dat je transfervrij bent voor een maand is niet echt optimaal. Als CR zou je dat niet aankunnen...
Eerder wenen bij de mammie op het bloemeneiland :p
 

DeletedUser27722

Guest
Re: Praathoek

Waarom hebben wij een praathoek nodig?
Elk hoek is voor de AF-spammers een praathoek, we posten maar wat we willen, waar we willen. :p (Ook TW gerelateerd ofc)

Maar, ironische grapjes maken is meestal niet goed, zo kreeg ik er al laatst een berisping voor. :rolleyes: (En ik maar denken dat er hier niemand van de mods volgt..)
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Praathoek

Waarom hebben wij een praathoek nodig?
Elk hoek is voor de AF-spammers een praathoek, we posten maar wat we willen, waar we willen. :p (Ook TW gerelateerd ofc)

Maar, ironische grapjes maken is meestal niet goed, zo kreeg ik er al laatst een berisping voor. :rolleyes: (En ik maar denken dat er hier niemand van de mods volgt..)

Wie is er hier dan mod op W15 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek

We hebben hier nu al zoveel mods gehad, volgens mij trekken ze gewoon maandelijks lotjes enzo en een ongelukkige moet zich dan een maand opofferen voor hier het forum mooi te houden :p
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Praathoek

We hebben hier nu al zoveel mods gehad, volgens mij trekken ze gewoon maandelijks lotjes enzo en een ongelukkige moet zich dan een maand opofferen voor hier het forum mooi te houden :p

Wat dan meestal gewoon niet lukt :D
 
Bovenaan