Praathoek #Classic15

Reactiescore
326
Blogde jij niet ooit? Hervat dat zou ik zeggen en gebruik je eigen schrijverstalent :biggrin:

Zou wel willen, maar het Coma heeft de blog dood verklaard helaas:oops:

Is ook niet iedereen op de hoogte van trouwens haha. Staan nog 4 blogs open voor goedkeuring en 237 reacties om te modden:confused:
 

DeletedUser75778

Guest
Zou wel willen, maar het Coma heeft de blog dood verklaard helaas:oops:

Is ook niet iedereen op de hoogte van trouwens haha. Staan nog 4 blogs open voor goedkeuring en 237 reacties om te modden:confused:
Je kan altijd je eigen zooitje opstarten :smile: Kwam ook amper meer goede content overigens, vind het niet heel gek.
 
Reactiescore
326
Je kan altijd je eigen zooitje opstarten :smile: Kwam ook amper meer goede content overigens, vind het niet heel gek.

Ja zou kunnen, maar het is lastig om te laten draaien. Op het AF promoten vinden onze mods niet leuk (Promotie van buitenstaande websites) en een blog zal niet heel veel vaste bezoekers krijgen denk ik. Wel draait de blog nog gewoon op de servers van Inno, vraag me af of ze er dan wel echt de stekker uit willen trekken. Kan dan beter goede posten schrijven voor het algemene discussie forum.
 

DeletedUser58227

Guest
In de aankondiging staat alsnog 3 barbarendorpen per speler. Waar wordt nu voor gekozen?
 
Reactiescore
2.478
Neem maar afscheid van deze topics, morgen schoon ik het op.
 

DeletedUser75558

Guest
Het moet ook wel dat Paul Thierry stemt he :D
Tuurlijk, er is geen andere uitweg voor ons land, dan Thierry in het torentje te plaatsen. Hop Hop Hop Thierry aan de TOP!!!!!!!!!!!!!!!!

SHOUT OUT NAAR MIJN MEDEKARTELBESTRIJDERS EN ALLE RECHTSE REBELLEN HIER:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
460
We leven in een simulatie Paul, jullie zijn allemaal gehypnotiseerd door nieuwslezers, leerkrachten,... politiekers zijn opgezette puppets en wij zijn allemaal pionnen. Alles is een illusie. Alles is om de rijken nog rijker te maken. En jij trapt er gewoon in. Lang leve de alternatieven
 
Reactiescore
326
En stemmen maar!

Tuurlijk, er is geen andere uitweg voor ons land, dan Thierry in het torentje te plaatsen. Hop Hop Hop Thierry aan de TOP!!!!!!!!!!!!!!!!

SHOUT OUT NAAR MIJN MEDEKARTELBESTRIJDERS EN ALLE RECHTSE REBELLEN HIER:)

Thierry is echt raar mannetje, met zijn lavendel geurtjes.


SHOUT OUT NAAR ALLE D66 HOOLIGANGS HIER! FUCK DE DEMOCRATIE!
 

Deleted User - 487694086

Guest
En wie durfde er te beweren dat Paul normaal was geworden?
 
Reactiescore
2.478
Zeg doe eens niet, dit is het archief
 
Bovenaan