Praathoek #Classic15

Reactiescore
2.478
Dag tortelduifjes van de lage landen,

Heb jij in deze tijden van oorlog en geweld altijd al eens je liefde aan iemand willen verklaren? Je stamgenoot die je altijd OS stuurt, je co die altijd nachten doorhaalt om aan te vallen, of je vijand die z’n eigen troepen op je dorpen doodloopt? Dat kan! En je kan er nog prijzen mee winnen ook! Graag nodigen we jullie uit om een kijkje bij de speciale Valentijnsdag Contest (clicky!) te nemen en laat je creativiteit vloeien.

Schrijf een gedicht, een verhaal, maak een strip of een geweldige poster - de keuze is aan jou! Schrijf je in, verklaar je liefde en wie weet hou je er nog wat aan over!
 
Reactiescore
99
Het doel om met deze wereld mee te spelen was door eerdere akkefietjes op W50 met Gerald. Ik ben blij dat ik dit op deze wereld heb recht kunnen zetten, andere mensen te laten attenderen op het hypocriete en tevens schijnheilige gedrag van deze speler.

Hopelijk denken mensen in de toekomst nog een paar keer na voordat men dealtjes of een samenwerking met Gerald aangaat. Hij zal hoe dan ook altijd een uitweg zoeken om afspraken in de prullenbak te gooien en zich er zelf onder uit te praten om zo de wereld winst te pakken. Ik heb ontdekt dat Gerald en de rest van de tegenstanders van Wonder zeker geen slechte spelers zijn, maar dat de eigenschappen (nadrukkelijk gericht op Gerald) niet oké zijn om de wereld te willen winnen.

En op welk super account van het geweldige playt speelde jij?

En leg ook even uit wat je hiermee bedoeld?

Ik denk dat gerald wel duidelijk heeft standgehouden.
Jullie vinden jezelf allemaal toppers en zijn zo trots op jullie overwinning terwijl jullie 2 weken de tijd hadden om gerald wegtespelen en zelfs dat konden jullie niet.
Zegt al genoeg vind ik.
Dan nog het ergste dat gerald de laatste maand maar 1 speler had.
1 ding weet ik zeker en dat is dat jullie de winst gewoon gekregen hebben.

Had leaf doorgespeeld hadden ze easy gewonnen.
 

DeletedUser79078

Guest
Iemand al enig idee wanneer nieuwe classic komt? Binnen 2 weken of zal dat langer duren?
 
Reactiescore
2.478
Dag tortelduifjes van de lage landen,

Heb jij in deze tijden van oorlog en geweld altijd al eens je liefde aan iemand willen verklaren? Je stamgenoot die je altijd OS stuurt, je co die altijd nachten doorhaalt om aan te vallen, of je vijand die z’n eigen troepen op je dorpen doodloopt? Dat kan! En je kan er nog prijzen mee winnen ook! Graag nodigen we jullie uit om een kijkje bij de speciale Valentijnsdag Contest (clicky!) te nemen en laat je creativiteit vloeien.

Schrijf een gedicht, een verhaal, maak een strip of een geweldige poster - de keuze is aan jou! Schrijf je in, verklaar je liefde en wie weet hou je er nog wat aan over!

Doe eens mee jongens, ik heb hoge verwachtingen van jullie.
 
Reactiescore
2.303
De line up deze wereld is wel gene vetten moet ik zeggen.
 

DeletedUser75558

Guest
Gelijk heb je mijn vriend, maar komt natuurlijk ook niets dan zinnigs uit bij jou
Ik heb wel eens een bekende quote voorbij zien komen, die best wel toepasbaar is op dit hele forum eigenlijk.
"If they attack one personally, it means they have not a single political argument left.”

Trouwens, wel grappig dat het woord “proleet” veranderd wordt in amateurs, het zijn toch ook proleten? Vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken hier.
 
Bovenaan