Praathoek #Classic15

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Het doel om met deze wereld mee te spelen was door eerdere akkefietjes op W50 met Gerald. Ik ben blij dat ik dit op deze wereld heb recht kunnen zetten, andere mensen te laten attenderen op het hypocriete en tevens schijnheilige gedrag van deze speler.

Hopelijk denken mensen in de toekomst nog een paar keer na voordat men dealtjes of een samenwerking met Gerald aangaat. Hij zal hoe dan ook altijd een uitweg zoeken om afspraken in de prullenbak te gooien en zich er zelf onder uit te praten om zo de wereld winst te pakken. Ik heb ontdekt dat Gerald en de rest van de tegenstanders van Wonder zeker geen slechte spelers zijn, maar dat de eigenschappen (nadrukkelijk gericht op Gerald) niet oké zijn om de wereld te willen winnen.

Het is erg jammer dat Platy! en MVP dus het dealtje met Wonder hadden afgesloten om zo Leaf weg te spelen. In mijn ogen kon dat zonder Wonder (die al uitgespeeld en op delete stonden), een mooie en eerlijke strijd worden tegen elkaar. Leaf was ook zeker een goede stam en de samenwerking met hen had ik vroeger ook als prettig ervaren. Ondanks alles, is het toch Platy! en MVP die de wereldwinst het meest verdient, dus hierbij feliciteer ik de rest mijn stam- en bondgenoten via deze weg.

Daarbij, laat die kata taboe toch eens achterwege. Ook op deze wereld, je krijgt er alleen conflicten door en er wordt alleen maar naar elkaar gewezen. Zolang kata's als taboe worden ervaren, zal er altijd veel ongenoegen op een wereld zijn. Leef je eens uit met deze eenheid, ze horen en zullen bij het spelen blijven horen.

Het lijkt mij een mooi moment om mijn tw carrière hierbij stop te zetten. Iedereen wens ik veel plezier op alle andere toekomstige werelden en wie weet tot ziens.

Wie ben jij en waar speelde je?
 

Deleted User - 487694086

Guest
En zeker niet de moeite waard om mee in discussie te gaan
 

DeletedUser74552

Guest
Het lijkt mij een mooi moment om mijn tw carrière hierbij stop te zetten. Iedereen wens ik veel plezier op alle andere toekomstige werelden en wie weet tot ziens.
Gerald ligt er nog dus je hebt ons ook op deze wereld weer niet weg kunnen spelen en dit is het mooiste wat ik vanochtend heb mogen lezen.
 

Deleted User - 697374

Guest
Vind het wel grappig dat deze classic niemand in platy de top 3 heeft gehaald aan het einden.:)
 

DeletedUser75892

Guest
Freedom. FeelsGoodMan

feels_good_man_by_flyinghellfrog-db6gwx6.gif
 
Reactiescore
2.508
Ohh ik mag dus weer gaan bannen volgende classic :D
 
Reactiescore
2.508
Heeft toch geen zin, jullie komen er vast weer onderuit.
 
Reactiescore
660
Heeft toch geen zin, jullie komen er vast weer onderuit.
Wij kennen Poo goed. Duckje daarentegen, dan zaten we nog vast.


Ik ben trouwens member 1241 van dit forum, en jullie?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan