Praathoek #Classic15

DeletedUser75558

Guest
Dat ik gecarried ben tover je zo maar ergens uit de lucht , vraag Paul. Ik heb evenveel voor het account gedaan in defensief opzicht , misschien meer. Paul heeft wel bijna al het offensieve werk verricht dat klopt maar dat vind hij ook leuk

Op het andere heb ik niet veel te zeggen naast dat ik nooit gezegd heb dat ik iets heb bereikt op w50 en vorige wereld heb ik gewoon alleen activiteit gebracht op een account waar dat nodig was , eindstand moest ik solo spelen daar.
En op het AF reageer ik (bijna) nooit serieus en dat straalt er van af lijkt me.
Nou je hebt genoeg gedaan, maar meer is een groot woord hoor quinz:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Dat ik gecarried ben tover je zo maar ergens uit de lucht , vraag Paul. Ik heb evenveel voor het account gedaan in defensief opzicht , misschien meer. Paul heeft wel bijna al het offensieve werk verricht dat klopt maar dat vind hij ook leuk

Op het andere heb ik niet veel te zeggen naast dat ik nooit gezegd heb dat ik iets heb bereikt op w50 en vorige wereld heb ik gewoon alleen activiteit gebracht op een account waar dat nodig was , eindstand moest ik solo spelen daar.
En op het AF reageer ik (bijna) nooit serieus en dat straalt er van af lijkt me.
Ik heb genoeg contact gehad met heel Logic doorheen de classic hoor. Ja zeker gezien je vakantie weer enorm goed ingepland was om de ergste periode te missen net zoals je op de vorige classic altijd wel wat had toen er iets gedaan moest worden. Moest de wereld niet gewonnen zijn dan was je account gewoon lekker weggespeeld. Dat je niet serieus reageert op het AF is lekker gemakkelijk, dan vraag ik me af waarom je altijd zo belachelijk komt doen op skype ivm het AF. Stop met jezelf te belachelijk te maken en speel het spelletje gewoon eens deftig.
 

DeletedUser77666

Guest
Ik heb genoeg contact gehad met heel Logic doorheen de classic hoor. Ja zeker gezien je vakantie weer enorm goed ingepland was om de ergste periode te missen net zoals je op de vorige classic altijd wel wat had toen er iets gedaan moest worden. Moest de wereld niet gewonnen zijn dan was je account gewoon lekker weggespeeld. Dat je niet serieus reageert op het AF is lekker gemakkelijk, dan vraag ik me af waarom je altijd zo belachelijk komt doen op skype ivm het AF. Stop met jezelf te belachelijk te maken en speel het spelletje gewoon eens deftig.
De aanval waardoor Bots ons opedelde stelde niks voor alleen omdat ze zagen dat er niemand was hebben ze ons helemaal opgeëdeld.
Vorige classic heb ik alleen de laatste 3 weken van de classic gespeeld? En als je contact hebt gehad met mensen uit logic wat praat je dan want iedereen daar weet dat ik zat heb gedaan.
 

DeletedUser3435

Guest
De aanval waardoor Bots ons opedelde stelde niks voor alleen omdat ze zagen dat er niemand was hebben ze ons helemaal opgeëdeld.
Vorige classic heb ik alleen de laatste 3 weken van de classic gespeeld? En als je contact hebt gehad met mensen uit logic wat praat je dan want iedereen daar weet dat ik zat heb gedaan.
Oh het stelde niks voor maar jullie werden wel genobeld.. Op datzelfde moment zat je ook lekker te spammen op skype want ja je kon natuurlijk echt niet deffen.

De laatste 3 weken? Haha wat een onzin, je speelde veel langer en verloor bijna voortdurend dorpen. Toen kon die slechte Paul je ook weer lekker redden via VV. Ja omdat Logic vond dat je zoveel deed begon je ooit te ragen in de skypechat als een gek. Like I said, stop met die onzin en ga eindelijk het spelletje eens spelen.
 
Reactiescore
2.508
Ik heb de afgelopen dagen weer heel wat meldingen van 'lichte beledigingen' gekregen. Zouden jullie ook aan het eind van deze classic elkaar met respect willen behandelen. En scheldwoorden als 'debiel' willen vermijden ;)
 

DeletedUser77666

Guest
Ik ben er die nacht nog geweest , omdat ik terug kwam van de stad. Ik ben om 7 uur gaan slapen omdat ik toch echt slaap moest pakken voor ik om 1 uur op vakantie zou gaan , er liepen toen 150 incs zo ongeveer waarvan nog geen edels. Christian zou de vv doen tot Gert er was rond 9 uur. Toen heb ik in de middag een keer nog gepraat op skype toen we in de auto zaten onderweg naar Keulen.
Als je het echt zo graag wilt kan ik je ook nog eens data laten zien van wanneer ik begon op de vorige classic toen jij mij vroeg en tot de wereld klaar was. Toen de dominantie was gehaald heb ik niet meer gelogd en Marco al mijn dorpen laten edelen , omdat hij hierdoor nog zijn rank1 kon bereiken. Zou best kunnen dat Paul mijn vv heeft gedaan , ik kwam op sylar met de gedachte dat ik gewoon 2 mensen had die met mij mee speelde , maar helaas logte sieben en die andere niet en dit weet je heel goed jasey. Gesprek is nu ook klaar hier iig , volgende classic nieuwe kansen ;) .
 
Reactiescore
7.936
De aanval waardoor Bots ons opedelde stelde niks voor alleen omdat ze zagen dat er niemand was hebben ze ons helemaal opgeëdeld.
Vorige classic heb ik alleen de laatste 3 weken van de classic gespeeld? En als je contact hebt gehad met mensen uit logic wat praat je dan want iedereen daar weet dat ik zat heb gedaan.

Was gewoon een goede aanval, niet zo miepen. Neem je verlies.
 

DeletedUser77666

Guest
Was gewoon een goede aanval, niet zo miepen. Neem je verlies.
Heb ik allang vrede mee hoor , maar je kunt niet zeggen dat het een goed geplande aanval. Ik neem ook niks weg van ze want ze hebben het erna waarschijnlijk gewoon slim aangepakt.
 
Reactiescore
2.303
Heb ik allang vrede mee hoor , maar je kunt niet zeggen dat het een goed geplande aanval. Ik neem ook niks weg van ze want ze hebben het erna waarschijnlijk gewoon slim aangepakt.
Dit maakt jou alleen maar een slechtere speler...
Ik zou juist wel zeggen: Goed gedaan! Je hebt perfect aangevallen. Zo kunnen ze minder met je lachen dan dat ze al doen.
 
Reactiescore
1.167
Heb ik allang vrede mee hoor , maar je kunt niet zeggen dat het een goed geplande aanval. Ik neem ook niks weg van ze want ze hebben het erna waarschijnlijk gewoon slim aangepakt.

Gepland wanneer Paul en jij er niet waren. Volgens mij toch echt perfect gepland..
 
Reactiescore
461
Ik heb de afgelopen dagen weer heel wat meldingen van 'lichte beledigingen' gekregen. Zouden jullie ook aan het eind van deze classic elkaar met respect willen behandelen. En scheldwoorden als 'debiel' willen vermijden ;)
Pff zoveel meldingen gekregen? Ze kunnen tegen niks meer tegenwoordig
 

DeletedUser61134

Guest
Een onbemand acc kan niet deffen he

Echt wel, als je lichte cavalerie 10 bijlstrijders aan hun lans hebben word het zo zwaar dat het paard een hernia krijgt en omrolt en de ruiter plet.

Dus zelfs onbemand kan je deffen :eek:
 
Bovenaan