Praathoek #Classic15

Reactiescore
660
Mag ik jullie verzoeken om als er gescholen wordt met een ziekte dit te melden en verder te negeren. Nu moet ik alle posten nalopen en bewerker die hierop gereageerd hebben. Verder prima topic.
Dit is ook zo (facepalm). Als je dat goed leest dan staat er: zo lang je maar gewoon scheldt is er geen probleem, maar **** o nee, en dat is dan trouwens nog niet eens gebeurd.
 
Reactiescore
660
WERKELIJK DE WAARHEID @The Minion.

Zie dat je consequent bent kerel of ik schiet uit mijn vel.
 
Reactiescore
2.506
Dan lees je het verkeerd Robin. Anyways geliefd weer gerelateerd aan dit topic te gaan posten.
 
Reactiescore
660
Dan lees je het verkeerd Robin. Anyways geliefd weer gerelateerd aan dit topic te gaan posten.
Nee makker, je bent totaal niet klaar, er staan nog een boel postjes over schelden, wat niet gebeurd is, dus je hebt de mijne verwijderd , die totaal nergens kwetsend waren en helemaal de waarheid, en er blijven er keiveel staan over dat schelden

Dan ga je maar consequent zijn en deleten
 
Reactiescore
2.506
Klopt, ik was dan ook nog bezig, maar nu moet het goed staan. Als ik nog iets ben vergeten meld dit dan even. Moet eerlijk bekennen dat ik vandaag een te drukke middag heb om hele discussies na te lezen en actief in te moeten grijpen.

Dat is het nadeel van 1 mod per wereld.
 
Reactiescore
660
Klopt, ik was dan ook nog bezig, maar nu moet het goed staan. Als ik nog iets ben vergeten meld dit dan even. Moet eerlijk bekennen dat ik vandaag een te drukke middag heb om hele discussies na te lezen en actief in te moeten grijpen.

Dat is het nadeel van 1 mod per wereld.
Ik neem straks wel de laptop, staat volgens mij nog vol.
 

DeletedUser74005

Guest
En nu weer ontopic dames. Dit is de praathoek en dus NIET de discussiehoek. Gelieve dus weer niet-wereldgerelateerde post te maken, want anders moet ik jullie bannen
 
Reactiescore
2.303
heey iedereen hier zoveel ijzer tekort? :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
latest
 
Reactiescore
660
heey iedereen hier zoveel ijzer tekort? :p
Mijn bloedwaarden zijn redelijk ok.
Alleen wat ongerust over 'den tikker'.
Me iets te veel zenuwachtig gemaakt in dit spelletje (en zijn spelers).
 
Reactiescore
510
Reactiescore
510
Ik rek iedereen op COD Big Red One op de gamecube :O
 
Reactiescore
510
Kleine kans, heb dat toevallig de hele avond met Rogier gespeeld hahaha.
Dat spel is alleen te winnen als het spel je niet naait, en we kennen allemaal mario spellen, ze naaien je altijd :p
 

DeletedUser73904

Guest
Denk dat ik hier wel de absolute koning ben met Cod WW2 (a)
 
Bovenaan