Praathoek Classic 23

Deleted User - 487849361

Guest
hypocriet of niet, kan me gestolen worden, na 1,5 week vragen, kunnen die noobs op deze manier leren waarom die ongeschreven regel ontstaan is en gehanteerd wordt.
 
Reactiescore
2.477
Pardon? Eerst gekeken waar die dorpen liggen voordat je hier wat neerkwakt? Als je naast buitenproportioneel kata-gebruik ook bizarre cf's gaat nemen, krijg je die kata's op den duur gewoon keihard terug. Wie niet horen wil, moet maar voelen
Doet dit af aan het feit dat het hypocriet is? Meh imo niet
 
Reactiescore
298
Wat is hypocriet? Kata's blijven stompzinnige dingen voor noobs, dat wij ze er nu cf's mee platgooien verandert mijn standpunt erover niet. Maar zoals Pendragon zegt, als meermaals afspraken proberen te maken niet werkt, mogen ze ze keihard terugverwachten.
 
Reactiescore
2.477
Huilen om kata gebruik en er dan zelf gretig gebruik van maken? Is dat niet hypocriet? Dat jij er cf's mee platgooit verandert mijn standpunt hierover niet ;)
 
Reactiescore
3
Wat nu? Materlotti edelt dorpen in de nacht? Kregen wij daar niet onder onze voeten voor?

Die mannen van Retro gooien hun principes wel heel snel over boord als het hun goed uitkomt precies.
 
Reactiescore
298
Huilen om kata gebruik en er dan zelf gretig gebruik van maken? Is dat niet hypocriet? Dat jij er cf's mee platgooit verandert mijn standpunt hierover niet ;)
Stellen dat kata's meuk voor noobs is, is niet gelijk aan huilen.

Mensen die op classics hersenloos kata's gaan smijten mogen publiekelijk aan de schandpaal, als dat niet werkt krijg je zelf ook een behandeling zodat je snel weet waarom het normaal niet gebruikt wordt. Heeft niks met hypocrisie te maken.

Jammer dat je je zo laat kennen Jan.
?

Wat nu? Materlotti edelt dorpen in de nacht? Kregen wij daar niet onder onze voeten voor?

Die mannen van Retro gooien hun principes wel heel snel over boord als het hun goed uitkomt precies.
Nice, misschien hap ik volgende keer
 
Reactiescore
986
Haha wow de haat tegen Retro is wel heel groot precies. Hebben jullie echt niets beters te doen :p
 
Reactiescore
2.039
Dat jij geen flauw idee hebt hoe om te gaan met kata's wisten we al wel
Want? Ik speelde al in de tijd dat kata's nog wel gebruikt werden, dat ik ze in tegenstelling tot jou niét gebruik betekent niet dat ik niet weet hoe ze te gebruiken?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Want? Ik speelde al in de tijd dat kata's nog wel gebruikt werden, dat ik ze in tegenstelling tot jou niét gebruik betekent niet dat ik niet weet hoe ze te gebruiken?
In tegenstelling tot mij? Laat wel zien dat je er niks van snapt ook weer. Ik kata een katanoob terug zodat hij snapt waarom kata's niet gebruikt worden, jan doet nu hetzelfde. Dan had je blijkbaar beter verwacht, laat dus zien hoe erg je geen idee hebt met de situatie om te gaan.
 
Reactiescore
2.039
In tegenstelling tot mij? Laat wel zien dat je er niks van snapt ook weer. Ik kata een katanoob terug zodat hij snapt waarom kata's niet gebruikt worden, jan doet nu hetzelfde. Dan had je blijkbaar beter verwacht, laat dus zien hoe erg je geen idee hebt met de situatie om te gaan.
Heeft er niets mee te maken dat ik er niets van snap, maar dat ik niet mijn principes overboord gooi op het moment dat het mij niet aanstaat. De hypocrisie druipt er vanaf dat jij denkt de standaard te kunnen zetten dat katagebruik wél oke zou zijn om het anderen af te leren, maar verder niemand het mag doen. Beetje als Amerika dat denkt voor anderen te mogen bepalen of ze kernwapens mogen ontwikkelen of niet.
 
Reactiescore
3
Laten we ook even benadrukken dat er vanuit NVT alleen maar kata's op smederij gezet zijn, naar mijn weten ook nooit meer dan 100 kata's, wat 2-4 levels afbreekt volgens mij.

Retro legt nu hele dorpen platten, boerderijen, alles erop en eraan. Daarnaast hebben ze ondertussen ook al enkele dorpen overgenomen in de nacht, als wij dit deden was het laag omdat het account éénmaal niet bewaakt was. Ik denk dat de stempel hypocrieten dan wel op zijn plaats is.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
In tegenstelling tot mij? Laat wel zien dat je er niks van snapt ook weer. Ik kata een katanoob terug zodat hij snapt waarom kata's niet gebruikt worden, jan doet nu hetzelfde. Dan had je blijkbaar beter verwacht, laat dus zien hoe erg je geen idee hebt met de situatie om te gaan.

Nah, er zit een groot verschil in kata’s gebruiken en in kata’s misbruiken :smile:
 
Reactiescore
298
Laten we ook even benadrukken dat er vanuit NVT alleen maar kata's op smederij gezet zijn, naar mijn weten ook nooit meer dan 100 kata's, wat 2-4 levels afbreekt volgens mij. Retro legt nu hele dorpen platten, boerderijen, alles erop en eraan.
Ook gekeken naar waar die dorpen liggen? We worden massaal geclusterfucked, tot 10 rijen achter onze frontlinie. Ik ga daar geen edels aan verspillen en heb geen mb/du om ze op te ruimen. Ik ga ook niet zitten afwachten tot het hele gebied bezaaid ligt met cf's waar edels vanuit gespamd worden, dat is onspeelbaar. Dusja, dan gooi ik die cf's plat, en goed ook.

Voor de rest heeft NVT nog geen kata voorbij zien komen van ons, dus niet zo zagen ook

Daarnaast hebben ze ondertussen ook al enkele dorpen overgenomen in de nacht, als wij dit deden was het laag omdat het account éénmaal niet bewaakt was. Ik denk dat de stempel hypocrieten dan wel op zijn plaats is.
Je hebt ook totaal niet gelezen wat er destijds is gezegd he? DJiRedge begint hier op AF dat materlotti niets zou bereiken buiten tijdens een korte periode van inactiviteit 2 edels slopen met een LC-clear. Enige wat ik daarop heb gezegd is dat zo iemand niet moet komen klagen wanneer hijzelf 's nachts ook dorpen probeert te edelen. Voor mij verder prima als je dat doet.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan