Praathoek Classic 22

Reactiescore
2.303
Aanvallen zijn er dan al voor gestuurd.




Problemen gaan toch over Danoontje, laat het dan niet afschemeren alsof n00bs de boosdoener is. Of geldt het ook voor als iemand in Nederland een moord pleegt en daarmee Nederlanders moodenaars zijn?

Wel als nederland de moordenaar in bescherming neemt maar meestal zal de bevolking van nederland er dan wat van zeggen ipv achter de moord te staan.

Komop bas je kan beter posten dan dit.
 
Reactiescore
24
Problemen gaan toch over Danoontje, laat het dan niet afschemeren alsof n00bs de boosdoener is

He ik reageerde alleen maar op je stamgenoten die kwamen beweren dat wat eerder werd genoemd leugens zijn. Danooontje heeft nap geschonden, daar kun je niet omheen. Jullie hebben hem opgenomen, ook een feit. Er is ook zoiets als stamverantwoordelijkheid, en die wordt niet bepaald genomen hier. En daar mag heus wat gezegd van worden.

Aanvallen zijn er dan al voor gestuurd.

Onzin, als danoontje om 23:52 al in N00bs zat. Die aanvallen waren close range
 
Reactiescore
2.039
Aanvallen zijn er dan al voor gestuurd.




Problemen gaan toch over Danoontje, laat het dan niet afschemeren alsof n00bs de boosdoener is. Of geldt het ook voor als iemand in Nederland een moord pleegt en daarmee Nederlanders moodenaars zijn?
Danoontje is een lid van n00bs, wat in een spel als deze een keuze is.
Een burger van Nederland wordt op het moment dat dit gebeurt buiten de samenleving gesteld door middel van een gevangenisstraf.

Vrij vreemde vergelijking dus.
 
Reactiescore
24
Heb ook aanvallen om half 2 gehad...
En wederom: niet revelant er was een nap ...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
326
Heb ook aanvallen om half 2 gehad...
En wederom: niet revelant er was een nap ...

Weet niet wat de afspraken van je NAP waren, maar over iemand heen springen lijkt mij niet echt normaal.
Denk dat Lions het ook niet zou waarderen als we bijvoorbeeld Pedik zouden edelen als hij gequit was.
 
Reactiescore
24
Ik moet toekijken hoe danooontje niks doet en jullie met alle dorpen vandoor gaan? Welke ongeschreven regel is dat dan?
 
Reactiescore
399
Als er rede was om dit met danooontje te bespreken en evt te kijken voor een oplossing van het schenden van de NAP was dit zeker gedaan.

Echter snappen wij danoontje dat die een cluster fuck dorp aanvalt ondanks dat de NAP er is. In jullie ogen een schending van de NAP in onze ogen een naai streek voor het plaatsen van een cluster fuck (of over iemand heen edelen).

Je argument dat danooontje niet goed gecommuniceerd heeft snap ik en ik hoop dat dit in de toekomst soepeler gaat verlopen.
 
Reactiescore
24
Echter snappen wij danoontje dat die een cluster fuck dorp aanvalt ondanks dat de NAP er is. In jullie ogen een schending van de NAP in onze ogen een naai streek voor het plaatsen van een cluster fuck (of over iemand heen edelen).

Je argument dat danooontje niet goed gecommuniceerd heeft snap ik en ik hoop dat dit in de toekomst soepeler gaat verlopen.

Een jump =/= cf, danoontje ondernam al dagen niks toen jullie dorpen overnamen, sommige heel heel heel diep in mmbs cluster. En opeens omdat ik in lions zit, wordt mastermarkb aangespoord. Nee danooontje heeft dit gedaan uit het oogpunt dat zij naar noobs gingen, en wij naar lions. En daarmee is het gewoon een schending van de nap, punt.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
OJw7qTn.png


Wat is dit nou? Wij hadden al veel eerder 28 dorpen Innogames! @Duckje
 
Bovenaan