Praathoek Classic 22

Reactiescore
326
Waarom reageer je niet op de rest bas?

Wat wil je dat er op de rest gereageerd gaat worden? Hebben zelf nooit banden gehad met Mark. Nu blijkt het dat Danoontje haar oude stamgenoot heeft benaderd om clears te sturen op dorpen waarvan ik het sowieso al vrij frapant vindt dat zoiets ooit mogelijk is. Lijkt mij vrij normaal dat er gerecapped wordt als iemand naar je toe springt, over je heen of whatever. Heb zoiets ook met Schedel gehad voor we stamgenoten waren.
 
Reactiescore
24
??????????????????????????

Dat danooontje daar inmiddels dorpen heeft gepakt wil niet zeggen dat ik in hun cluster heb geedeld? Zoals ik zeg, Danooontje was heel laconiek/lax en hield erg de boot af terwijl ik al dagen zag aankomen dat MMB verloren ging. Dat op dat moment de aanbieding van Lions kwam is pure bijzaak, maar er is nergens gezegd dat ik niet MastermarkB mocht edelen.

Lijkt mij vrij normaal dat er gerecapped wordt als iemand naar je toe springt, over je heen of whatever

Dat vind ik ook, maar hallo? Er lagen al 2 dagen 4 dorpen van Naccer midden in het grootste clusterdeel van het MMB . Bij die is het vanzelfsprekend dat er niets tegen gedaan wordt, maar als ik jump krijg ik attacks?!?. En dat heeft dan helemaal niets te maken met dat whatsapp bericht.....
En heb je de rest wel gelezen? Ik werd de dag voordat hij stopte nog uitgenodigd in TOSL - zonder bericht- . Maar dan is het nu opeens abnormaal dat ik dorpen pak, terwijl er gewoon een historie was van onderlinge attacks voor onze overstap naar lions.

Er werd hier specifiek gevraagd om een account uit Lions/ een nap van danooontje te kloten door danoontje/ speler van n00bs aan een al gestopte mastermarkB. Dat is gewoon een schending van de nap/ afspraken. Hoe je dat wilt draaien of keren.
En dan is het vrij grappig inderdaad dat er mensen uit n00bs mastermarkB zitten uit te lachen over zijn runs en stabs, terwijl hij wel gewoon wordt gebruikt door jullie stam om Lions/ een nap te kloten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
326
Wij hebben helemaal geen betrekkingen met Mark. Die actie is niet vanuit N00bs aangestuurd, dus een beetje onterecht om te zeggen dat hij gebruikt wordt om met de nap te kloten. Nee, je edelt niet daadwerkelijk in iemand zijn cluster. Over iemand heen springen om daar een nieuw cluster te starten is net zo kansloos op een classic. Het is niet dat je die dorpen fatsoenlijk kan behouden wanneer er gewoon legitiem aangevallen mag worden. Weet niet precies wat de afspraken waren, maar vind het persoonlijk wel een beetje gek dat je van de nap periode gebruik maakt om zoiets mogelijk te maken. Zou het zelf nooit tolereren als iemand dorpen tegen mij pakt terwijl hun cluster het niet eens toestaat om die dorpen te behouden.
 
Reactiescore
2.303
Wij hebben helemaal geen betrekkingen met Mark. Die actie is niet vanuit N00bs aangestuurd, dus een beetje onterecht om te zeggen dat hij gebruikt wordt om met de nap te kloten. Nee, je edelt niet daadwerkelijk in iemand zijn cluster. Over iemand heen springen om daar een nieuw cluster te starten is net zo kansloos op een classic. Het is niet dat je die dorpen fatsoenlijk kan behouden wanneer er gewoon legitiem aangevallen mag worden. Weet niet precies wat de afspraken waren, maar vind het persoonlijk wel een beetje gek dat je van de nap periode gebruik maakt om zoiets mogelijk te maken. Zou het zelf nooit tolereren als iemand dorpen tegen mij pakt terwijl hun cluster het niet eens toestaat om die dorpen te behouden.

Waarom doet gli het dan ?
 
Reactiescore
2.039
Wij hebben helemaal geen betrekkingen met Mark. Die actie is niet vanuit N00bs aangestuurd, dus een beetje onterecht om te zeggen dat hij gebruikt wordt om met de nap te kloten. Nee, je edelt niet daadwerkelijk in iemand zijn cluster. Over iemand heen springen om daar een nieuw cluster te starten is net zo kansloos op een classic. Het is niet dat je die dorpen fatsoenlijk kan behouden wanneer er gewoon legitiem aangevallen mag worden. Weet niet precies wat de afspraken waren, maar vind het persoonlijk wel een beetje gek dat je van de nap periode gebruik maakt om zoiets mogelijk te maken. Zou het zelf nooit tolereren als iemand dorpen tegen mij pakt terwijl hun cluster het niet eens toestaat om die dorpen te behouden.
Jij wilt beweren dat danoontje niet in n00bs zit?
 
Reactiescore
326
Jij wilt beweren dat danoontje niet in n00bs zit?

Wil je nou problemen opzoeken voor het problemen opzoeken? Onderwerp was dat wij MMB uitlachten, voor stabber etc uitmaakten maar nu toch met hem samenwerkten. Die opmerking slaat echt volledig de plank mis. Kan wel dat Danoontje om hulp heeft gevraagd, maar dat maakt het nog niet dat wij als N00bs samenwerken met Mark.

Als je ergens problemen mee hebt, spreek dan het account zelf of de leiders even aan. Denk dat zoiets meer succes oplevert dan wat gehuil op het AF
 
Reactiescore
2.039
Wij huilen niet, je hoeft niet zo aangebrand te reageren Bas. Het slaat alleen nergens op dat je stamgenoten glashard beweren niets met mmb van doen te hebben, terwijl ze blijkbaar vergeten dat danoontje ook in n00bs zit. Mochten ze daarop terug komen is er ook niets aan de hand verder.
 
Reactiescore
24
Weet niet precies wat de afspraken waren, maar vind het persoonlijk wel een beetje gek dat je van de nap periode gebruik maakt om zoiets mogelijk te maken. Zou het zelf nooit tolereren als iemand dorpen tegen mij pakt terwijl hun cluster het niet eens toestaat om die dorpen te behouden.

Ik heb danooontje erop moeten wijzen dat mastermarkB kei hard dorpen verloor, en er dorpen van o.a. Naccer midden in het grootste cluster(gedeelte) lag van mark.
Dus tenzij Danooontje expres de boot afhield, was danooontje dus erg lax en dan moet ik die dorpen maar voor wat het is laten? Again, ben niet in danooontje's cluster gaan edelen. . En als ze de vijand easy dorpen laten pakken van mark, waarom dan niet iemand waarmee ze een nap hebben, als ze het zelf niet dorpen van hem pakken? Met onze jump was naar mijn idee niks mis.


Kan wel dat Danoontje om hulp heeft gevraagd, maar dat maakt het nog niet dat wij als N00bs samenwerken met Mark.

Danooontje zit toch in N00bs? Dus dat is toch een terechte conclusie? Afgezien van het feit dat het ook nog best wel tornt aan de nap die tussen ons en danooontje was gemaakt.

Mochten ze daarop terug komen is er ook niets aan de hand verder.

Nouja vind het verder niet netjes van Danooontje, en had al zware twijfels bij zowel mark als danooontje (daarom ook nooit echt samenwerking plaatsgevonden tussen noel en tosl). Echt alles riekt bij hun naar sneaky en vuil spel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
399
Zal ik eens een clustercontest gooien?


Whatsapp bericht is van gister 3 uur smiddags, in groepschat van tosl, aanval van vannacht rond 12 uur. Heb nog 5 clears gehad ofzo
Voordat Danoontje naar noobs ging hadden ze nap met ons overigens. Eigenlijk gewoon een schending daarvan.


10x aan danooontje gevraagd (over een tijdspanne van bijna een week) of Mark gestopt was, werd heel erg boot afgehouden laconiek/lax gereageerd.
Maar toevallig toen ik en cabbie allemaal treinen hadden gestuurd werd vervolgens bijna op elk dorp waar ik en cabbie op liepen werden er vlak voor of er vlak na door danooontje gecapped.
Had op een gegeven moment 5 treinen lopen ook op dorpen die niet voor de hand lagen, werden allemaal capped. Keurig over danoontje heen gegaan daarmee niet gecf'd, voor zover dat uberhaupt cf'en te noemen valt met dat belachelijke cluster samenstelling van danooontje (en mmb)

Had als ik niet naar lions was gegaan, ook geprobeerd MMB te edelen, die had al eerder aanvallen gestuurd op ons.
Maar puur lax gereageerd door Danooontje en dat op deze manier proberen recht te breien. Erg merkwaardig, ondertussen heel N00bs zit mastermarkB uit te maken voor stabbers en runners, maar wordt er door jullie nieuwe aanwinst wel vrolijk gebruik van gemaakt. Erg jammer.

Kreeg 3 dagen geleden nog zelfs een random invite voor TOSL.

Bedankt voor je bericht tot op heden waren wij inderdaad niet op de hoogte van die aanval(len).

Maar met alle respect als ik kijk waar die aanvallen op gestuurd zijn:

1584644051307.png

Kan ik het heel goed begrijpen dat Danoontje Mark heeft gevraagd er clears op te gooien. Als wij nu ineens over het cluster van Lions zoude jumpen zullen jullie vermoed ik ook wel iets aan doen, ondanks dat er een NAP is.
 
Reactiescore
2.039
Bedankt voor je bericht tot op heden waren wij inderdaad niet op de hoogte van die aanval(len).

Maar met alle respect als ik kijk waar die aanvallen op gestuurd zijn:

Bekijk bijlage 18165

Kan ik het heel goed begrijpen dat Danoontje Mark heeft gevraagd er clears op te gooien. Als wij nu ineens over het cluster van Lions zoude jumpen zullen jullie vermoed ik ook wel iets aan doen, ondanks dat er een NAP is.

Ik denk eigenlijk eerder dat we dan contact met jullie op zouden nemen, zoals ikzelf bijvoorbeeld bij naccer deed op het moment dat hij een bb dorp in mijn cluster pakte. Zal het verschil zijn. :)
 
Reactiescore
24
Kan ik het heel goed begrijpen dat Danoontje Mark heeft gevraagd er clears op te gooien

Uhuh, en op al die jumpdorpen van N00bs die er al 5 dagen lagen niet natuurlijk.
Zoals ik al inmiddels 4x eerder heb genoemd, waren er tussen mij en mark geen afspraken, mark was gestopt, danooontje reageerde heel lax op mijn eerdere berichten dat er jumpdorpen van N00bs in mark zijn cluster lagen en of dat mark veel dorpen verloor.
Maar ze ondernamen 0 actie en mark ook niet. En ik join Lions (letterlijk 1 uur na de join komen de edels aan) en instant worden er whatsapp berichten gestuurd door danooontje dat Mark moet aanvallen.


Dat is dus gewoon een schending van de nap afspraken, die er al golden, en al helemaal gezien de BG afspraken.
Overigens mooi kaartje, maar dat is de huidige situatie, nu danooontje pakhembeet 40 dorpen heeft geedeld van mastermarkB, er lagen daar geen dorpen van Danooontje in de buurt op het moment van overnemen.

Als ik nu met een vv account n00bs ga aanvallen, dan mag dat toch ook niet? Ik moet mij ook aan die afspraken houden terwijl het technisch gezien niet mijn account is
 
Reactiescore
24
Ja, maar er was een nap met danooontje, dus wat is je punt?

En de aanvallen van mastermarkB overigens niet.
 
Reactiescore
2.039

Nou vooruit, het scheelde 20 minuten. De kern blijft echter hetzelfde en het waren notabene je eigen stamgenoten die vroegen om een rapportje van de 18e of later.

E: correctie, danoontje zat al voor 00:00 in n00bs maar twstats is pas later geüpdate en geeft daarom later aan, 23:52 op z'n laatst
 
Reactiescore
24
Nou vooruit, het scheelde 20 minuten. De kern blijft echter hetzelfde en het waren notabene je eigen stamgenoten die vroegen om een rapportje van de 18e of later.
at je het afstemt op N00bs dit, N00bs dat, terwijl er kennenlijk een situatie omschreven wordt waar Danoontje nog geen lid was van ons.

Heb ook gewoon aanvallen binnen gehad van toen danoontje wel al in n00bs zat, zal die wel zo posten. Bovendien doet het er ook niet zoveel toe toch? Ik had een nap met danooontje, die hebben ze daarmee geschonden lijkt me (zo evengoed een huurmoord een moord is, is dit precies hetzelfde..)

Bovendien haalt dat nog steeds niet weg dat er iemand in n00bs en daarmee n00bs, samenwerkt met mastermarkb.
 
Reactiescore
326
Nou vooruit, het scheelde 20 minuten. De kern blijft echter hetzelfde en het waren notabene je eigen stamgenoten die vroegen om een rapportje van de 18e of later.

E: correctie, danoontje zat al voor 00:00 in n00bs maar twstats is pas later geüpdate en geeft daarom later aan, 23:52 op z'n laatst

Aanvallen zijn er dan al voor gestuurd.

Heb ook gewoon aanvallen binnen gehad van toen danoontje wel al in n00bs zat, zal die wel zo posten. Bovendien doet het er ook niet zoveel toe toch? Ik had een nap met danooontje, die hebben ze daarmee geschonden lijkt me (zo evengoed een huurmoord een moord is, is dit precies hetzelfde..)

Bovendien haalt dat nog steeds niet weg dat er iemand in n00bs en daarmee n00bs, samenwerkt met mastermarkb.


Problemen gaan toch over Danoontje, laat het dan niet afschemeren alsof n00bs de boosdoener is. Of geldt het ook voor als iemand in Nederland een moord pleegt en daarmee Nederlanders moodenaars zijn?
 
Bovenaan