Praathoek Classic 22

Reactiescore
1.089
@MasterMarkB hoe zitten die loopschoenen man?

?? Hoezo zit jullie stamintern te flamen?

Ik bedoel hij stuurt wel in opdracht van N00Bs nog even een paar attacks gister op Lions. En nu zit je hem belachelijk te maken. Lekker is dat.
 
Reactiescore
1.089
Die van Mac Duck, Cabbie, Danny Archer en Pedik op die kleine slurf na zijn ook best nice
 
Reactiescore
399
?? Hoezo zit jullie stamintern te flamen?

Ik bedoel hij stuurt wel in opdracht van N00Bs nog even een paar attacks gister op Lions. En nu zit je hem belachelijk te maken. Lekker is dat.

Zover wij binnen n00bs weten is Mastermark geen intern en moeten we de dorpen gewoon clearen. Ook heeft binnen n00bs niemand Mastermark de opdracht gegeven om clears te gooien op Lions. Heb je toevallig een rapportje dan kunnen we er achter aan gaan.
 
Reactiescore
983
?? Hoezo zit jullie stamintern te flamen?

Ik bedoel hij stuurt wel in opdracht van N00Bs nog even een paar attacks gister op Lions. En nu zit je hem belachelijk te maken. Lekker is dat.

Wat zeg jij allemaal man lol
1) mmb is GEEN intern van ons, hij is gewoon kei hard gaan runnen en/of deft niet en wij spelen hem gewoon weg
2) wij hebben zéker niet aan hem gevraagd aanvallen te gooien op Lions. Waarom we dat zouden doen tijdens de BG die nog afkoelt is mij een serieus vraagteken.

Ik zal nooit samenwerken met een type als MMB en hoef al zeker geen intern van hem, denk dat dit wel voor de hele stam zo is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ook heeft binnen n00bs niemand Mastermark de opdracht gegeven om clears te gooien op Lions.
wij hebben zéker niet aan hem gevraagd aanvallen te gooien op Lions. Waarom we dat zouden doen tijdens de BG die nog afkoelt is mij een serieus vraagteken.
Danootje doet dit wel, die zit toch in jullie stam?
 
Reactiescore
399
Volgens jullie heeft Mastermark dan op 18 maart aanvallen verstuurd op leden van Lions. (in opdracht van n00bs)

Binnen n00bs geeft iedereen aan Mastermark hier geen opdracht voor te hebben gegeven. Dus denken/hopen we dat het een leugen is dat Mastermark op 18 maart aanvallen heeft verzonden naar Lions dus zien we graag een rapportje.
 
Reactiescore
2.039
Volgens jullie heeft Mastermark dan op 18 maart aanvallen verstuurd op leden van Lions. (in opdracht van n00bs)

Binnen n00bs geeft iedereen aan Mastermark hier geen opdracht voor te hebben gegeven. Dus denken/hopen we dat het een leugen is dat Mastermark op 18 maart aanvallen heeft verzonden naar Lions dus zien we graag een rapportje.
Zal het ze eens vragen te posten, kunnen ze ook meteen laten zien dat danoontje vraagt aan mmb om mac/cabbie aan te vallen
 
Reactiescore
24


Whatsapp bericht is van gister 3 uur smiddags, in groepschat van tosl, aanval van vannacht rond 12 uur. Heb nog 5 clears gehad ofzo
Voordat Danoontje naar noobs ging hadden ze nap met ons overigens. Eigenlijk gewoon een schending daarvan.


10x aan danooontje gevraagd (over een tijdspanne van bijna een week) of Mark gestopt was, werd heel erg boot afgehouden laconiek/lax gereageerd.
Maar toevallig toen ik en cabbie allemaal treinen hadden gestuurd werd vervolgens bijna op elk dorp waar ik en cabbie op liepen werden er vlak voor of er vlak na door danooontje gecapped.
Had op een gegeven moment 5 treinen lopen ook op dorpen die niet voor de hand lagen, werden allemaal capped. Keurig over danoontje heen gegaan daarmee niet gecf'd, voor zover dat uberhaupt cf'en te noemen valt met dat belachelijke cluster samenstelling van danooontje (en mmb)

Had als ik niet naar lions was gegaan, ook geprobeerd MMB te edelen, die had al eerder aanvallen gestuurd op ons.
Maar puur lax gereageerd door Danooontje en dat op deze manier proberen recht te breien. Erg merkwaardig, ondertussen heel N00bs zit mastermarkB uit te maken voor stabbers en runners, maar wordt er door jullie nieuwe aanwinst wel vrolijk gebruik van gemaakt. Erg jammer.

Kreeg 3 dagen geleden nog zelfs een random invite voor TOSL.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303

DeletedUser81928

Guest
Jongens doe eens leuk, hij stuurt toch alleen vraagtekens .....
 
Reactiescore
2.303
wij sturen toch enkel zinnen? doe effe rustig...
 
Bovenaan