Praathoek Classic 22

Reactiescore
163
People,


Wil hier even officieel meedelen dat The Architect. vanaf ingang met nu op delete gaat op deze classic. Zijn meerdere redenen voor; sinds Lions en NOOBS een BG hebben al heel lang terwijl ze nummer 1 en 2 van de wereld had het sowieso al weinig zin. Ons enig sprankeltje hoop lag bij Noel dat ze gingen standhouden maar helaas.. Verder hebben we wel genoten van het offen en deffen en hebben we nog geeneen dorp verloren na de duizenden incs dus was wel gezellig :)) Ons account staat er nog steeds prima voor maar op een gegeven moment (zelfs in tijden van corona) stapelt het (school)werk zich op en kan je niet meer 24/7 gaan deffen.. Verder hebben we ook nooit vv gehad en is het altijd doodstil als we het eens een keer vragen helaas..

Was leuk spelen tegen je @Sagitarius; @Naccer moet misschien wat meer op zijn/haar woorden letten want je maakt ze niet waar. Have fun verder and keep it up bois!
 
Reactiescore
35
People,


Wil hier even officieel meedelen dat The Architect. vanaf ingang met nu op delete gaat op deze classic. Zijn meerdere redenen voor; sinds Lions en NOOBS een BG hebben al heel lang terwijl ze nummer 1 en 2 van de wereld had het sowieso al weinig zin. Ons enig sprankeltje hoop lag bij Noel dat ze gingen standhouden maar helaas.. Verder hebben we wel genoten van het offen en deffen en hebben we nog geeneen dorp verloren na de duizenden incs dus was wel gezellig :)) Ons account staat er nog steeds prima voor maar op een gegeven moment (zelfs in tijden van corona) stapelt het (school)werk zich op en kan je niet meer 24/7 gaan deffen.. Verder hebben we ook nooit vv gehad en is het altijd doodstil als we het eens een keer vragen helaas..

Was leuk spelen tegen je @Sagitarius; @Naccer moet misschien wat meer op zijn/haar woorden letten want je maakt ze niet waar. Have fun verder and keep it up bois!

Haha ok, Je vergeet dat dit BG gemaakt is in de tijd sinds CAC+Aquilla een groter was dan ons. En dat bg staat nog steeds.

Je hebt 1 dag dorpen kunnen overnemen omdat beide spelers van mijn account enorm druk IRL hebben ivm corona. Hoeveel dorpen heb je vandaag gepakt? Juist. Ik heb nooit iets gezegd dat je slecht bent in spelen dus ik snap niet waarom je dit uberhaupt aanhaalt. Klinkt meer dat je gewoon salty bent dat je er niet doorheen komt.

Anyway, thanks voor de dorpen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Lekker arrogant
 
Reactiescore
983
Nou @Naccer die arrogantie is nergens voor nodig toch?

@The Architect. Doet het deze wereld beter dan wie dan ook en ook beter dan jou dus die felheid is nergens voor nodig. Ongelukkige situatie voor hem want als ik compleet eerlijk ben weet ik wel vrij zeker dat Jonas (& team?) het zouden winnen van jou als de kaarten gelijk lagen, sorry.
Komt natuurlijk omdat MMB er nog voor zorgde dat wij niet konden fronten met Archi :cool:

Jammer om te lezen dat je stopt man, keek nog wel uit naar de strijd. Nu gaat deze wereld alleen maar meer verneukt zijn want ik zie MMB nog wel jankend weglopen of gewoon niet meer loggen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
326
People,


Wil hier even officieel meedelen dat The Architect. vanaf ingang met nu op delete gaat op deze classic. Zijn meerdere redenen voor; sinds Lions en NOOBS een BG hebben al heel lang terwijl ze nummer 1 en 2 van de wereld had het sowieso al weinig zin. Ons enig sprankeltje hoop lag bij Noel dat ze gingen standhouden maar helaas.. Verder hebben we wel genoten van het offen en deffen en hebben we nog geeneen dorp verloren na de duizenden incs dus was wel gezellig :)) Ons account staat er nog steeds prima voor maar op een gegeven moment (zelfs in tijden van corona) stapelt het (school)werk zich op en kan je niet meer 24/7 gaan deffen.. Verder hebben we ook nooit vv gehad en is het altijd doodstil als we het eens een keer vragen helaas..

Was leuk spelen tegen je @Sagitarius; @Naccer moet misschien wat meer op zijn/haar woorden letten want je maakt ze niet waar. Have fun verder and keep it up bois!

Niks minder dan respect voor jullie weerstand! Vraag mij nog steeds af waar je alle def vandaan toverde ;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wordt een overwinning om trots op te zijn voor Lions iig
 
Reactiescore
2.303

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ja, vanaf dag 1 toch al?
 
Reactiescore
35
Ik zal even terugkomen op mijn bericht. We hadden wat woorden @Architect maar ik heb nooit iets gezegd over je skills. Jullie hebben je goed verdedigd (Beter dan menig en ons soms) dus jammer dat je stopt omdat er zoveel in de wereld al stoppen. Maar kan het wel begrijpen. IRL>TW
 
Reactiescore
7.918
Reactiescore
399
Ben het er niet mee eens dat Noble Train het mooiste cluster heeft.

De race tussen lions en n00bs voor de 28% wordt wel spannend.
 
Bovenaan