Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser69389

Guest
Mwa meer dat mij verteld werd toen ik hier moest modden nadat aldo stopte dat classic een vaste groep posters heeft en dat je hen beter hun gang kunt laten gaan en alleen in moet grijpen wanneer dingen echt uit de hand lopen.
Van die groep posten er nog maar weinig op geregelde basis en het loopt echt de spuigaten uit wat mij betreft.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hoewel die 'groep' ook niet altijd vrij bleef van moddergooien e.d. , kan je t verschil wel zien met nu, aangezien er nu gewoon zomaar dingen gezegd worden die nergens op slaan en voor velen ook nog irritant zijn (bijv de kakaka posters). Zou de lijn trekken bij het op zijn minst proberen iets bij te dragen aan t forum, al is dat natuurlijk ook nog een grijs gebied. Maar dan wordt er genoeg al uitgefilterd.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Moet zeggen dat ik altijd wel verdrietig word van de discussies die vaak gevoerd worden, zelfs als ze ontopic zijn :rolleyes:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Moet zeggen dat ik altijd wel verdrietig word van de discussies die vaak gevoerd worden, zelfs als ze ontopic zijn :rolleyes:
Je bent niet de enige, maargoed bijv een Paul probeert dan nog wel te posten, is volgens mij niet aan de mod om te zeggen of ie t dan goed of fout heeft.
 

DeletedUser79687

Guest
Daarom ga ik ook harder en meer optreden.

niet doen ze willen weer een selectief groepje van posters hebben.

daarnaast is alles speculatie nu je geen bewijs van rapportjes met namen mag posten, eigenlijk maak niet jij, maar innogames daar alles mee dood.
 

DeletedUser69389

Guest
niet doen ze willen weer een selectief groepje van posters hebben.

daarnaast is alles speculatie nu je geen bewijs van rapportjes met namen mag posten, eigenlijk maak niet jij, maar innogames daar alles mee dood.
Heeft niets daarmee te maken, maar meer met het feit dat velen het beu zijn dat er irrelevante posts komen met de ene persoonlijke aanval na de ander die niet tw gerelateerd is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je bent niet de enige, maargoed bijv een Paul probeert dan nog wel te posten, is volgens mij niet aan de mod om te zeggen of ie t dan goed of fout heeft.

Weet even niet wie Paul is, maar heb wel een idee ja. En nee ik ga me niet mengen in discussies over wie gelijk heeft want daar ben ik niet geinformeerd genoeg voor. Ben vooral verdrietig over het niveau van ‘discussie’ wat ik zoal voorbij zie komen en argumenten waar mensen mee aanzetten :p

niet doen ze willen weer een selectief groepje van posters hebben.

daarnaast is alles speculatie nu je geen bewijs van rapportjes met namen mag posten, eigenlijk maak niet jij, maar innogames daar alles mee dood.

Dat eerste lijkt me sterk en dat tweede is niet zo, want er zijn genoeg dingen om over te discussiëren nog.

als je niks inhoudelijks meer kan posten, is alles irrelevantie.

En dit is ook maar een dwaze opmerking hey. Heel veel opmerkingen zijn gewoon niet relevant of inhoudelijk en sommige mensen die overal “noob” schreeuwen, dat bedoel ik.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik ben misschien minder streng dan Aldo, I don’t know. Ik heb altijd het idee gehad en meegekregen dat het Classic forum een vaste groep posters heeft en dat je hen het beste redelijk hun gang moet laten gaan.
Ik zal niet gaan herhalen wat andere al hebben gezegd maar goed dat je inziet dat je wel wat harder mag optreden. Modden is ook delicate job, je moet net streng genoeg zijn om alle echte onzin posts er tussenuit te vissen en net niet streng genoeg om een vurige discussie niet dood te doen.

als je niks inhoudelijks meer kan posten, is alles irrelevantie.
Niks is irrelevant als postende tribalwars speler op een tribalwars forum. Ligt eraan waar je de scheidslijn legt. Het punt dat je probeert te maken gaat niet op omdat die scheidslijn voor iedereen persoonlijk is en alleen de mod kan bepalen waar die op het klassieke forum ligt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
Even ter info: de tussentijd is wel degelijk 33MS, het blijkt echter zo als je de edeltreinfunctie in-game gebruikt dat die er 50MS van maakt. Als je gewoon goed T-timed (of goed met tabjes werkt) is 33MS zeker en vast haalbaar.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Komt er een aanpassing van de ingame edeltool om die op 33ms te zetten?
 
Reactiescore
2.489
Komt er een aanpassing van de ingame edeltool om die op 33ms te zetten?

Is ingediend als bug maar betekent niet dat dit snel aangepast wordt.
 

DeletedUser74552

Guest
@Duckje Word de uitnodigingstool ook nog aangepast ? Er is nooit vermeld dat die niet zou werken. Sterker nog Myriam beweerde gister nog via de support dat die gewoon werkte zoals die moest werken. (Hier heb ik bewijs voor eventueel) Ondertussen heb ik 4 vrienden die aan de andere kant van de wereld liggen en inmiddels gestopt zijn. Dat kan niet de bedoeling zijn denk ik. Ik wil er best een hele heisa overmaken maar het is me eigenlijk de moeite allemaal niet meer waard.

Ps. In de aankondiging van Classic 18 word er verwezen naar het feedback forum van de instelling van Classic 17 https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/classic-18.201772/
Wellicht dat je dat ook nog even moet aanpassen.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik denk dat het juist een goede zet is om de uitnodigingstool te laten zoals ie nu is.
 

DeletedUser70476

Guest
De uitgenodigde spelers komen wel allemaal bij elkaar te liggen maar dat is meestal ver van de speler die hun heeft uitgenodigd, ofja dat was onze situatie.
 

DeletedUser58227

Guest
Waarvoor zou je überhaupt 4 spelers vlak naast je uit willen/moeten nodigen? Zie de meerwaarde er niet van in. Dit voorkomt juist boosters, goede keus geweest van Duckje.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Is ingediend als bug maar betekent niet dat dit snel aangepast wordt.

Als iemand die werkzaam is in de ICT ken ik er alles van (3jaar oude bugreports die er nog steeds inzitten bijvoorbeeld)
 
Bovenaan