Praathoek classic #14

DeletedUser76153

Guest
Echt he, snap niet dat je met zulke lage GS gaat gaan edelen. Maar dat kan dan weer mijn foute opvatting zijn, want zie er het nu niet van in... :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Echt he, snap niet dat je met zulke lage GS gaat gaan edelen. Maar dat kan dan weer mijn foute opvatting zijn, want zie er het nu niet van in... :p

Volle seconden niet kunnen snipen, als je offspeelt wil je dus liever een trein sturen op iemand met hoge gs'en dan geedelt worden door iemand die edels rushte, zit een prima logica achter lijkt me
 

DeletedUser76153

Guest
Volle seconden niet kunnen snipen, als je offspeelt wil je dus liever een trein sturen op iemand met hoge gs'en dan geedelt worden door iemand die edels rushte, zit een prima logica achter lijkt me
3 edels max dus backtime erop knallen en daar heb je een free target :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach ik stop over week of 2 normaal gezien :p Wou gwn nog eens dat volle seconden uittesten voor mocht ik ooit terug willen komen
 

DeletedUser75951

Guest
Ach ik stop over week of 2 normaal gezien :p Wou gwn nog eens dat volle seconden uittesten voor mocht ik ooit terug willen komen
Pest me dan niet aub door je troepen op mij te dumpen als je stopt :eek:
 

DeletedUser76153

Guest
Nee random noobje die eens eerste wou staan. Uiteindelijk staat hij tweede. Wat een faler ook. :p Ondertussen ook al een edel doodgelopen die kerel :p
 
Reactiescore
1.094
Dat zijn van die gasten die een paar uur eerste staan en nooit meer iets gaan betekenen voor de wereld. Vorige classics ook paar al. En als je er dan een opmerking overmaakt vinden ze zichzelf ook nog tof ook.
Kansloos noem ik het
 
Bovenaan