Praathoek Classic 13

Reactiescore
1.094
zeker nu clubs als feyenoord vergeleken met 10 jaar hiervoor zo slecht geworden is. Ik bedoel, waar zijn nederlandse clubs in de champions league? PSV was een uitzondering en die hadden ook wel wat geluk in de champions league toen, maar dit gaat zeker niet normaal worden voor een nederlandse club om dat te presteren.

Ik vind het sowieso onzin, want op de manier hoe de Nederlandse clubs nu bezig zijn, vallen over 1 a 2 jaar de slechte jaren/ prestaties weg en stijgen we automatisch aanzienlijk op de lijst. O.a. PSV in de championsleague en nu ook ajax. Ik zie juist meer toekomst weer voor nederlandse clubs in europa, nu ze een aardige begroting/buffer hebben gespaard.

En nu feyenoord eindelijk ook weer een kampioenschap gaat pakken, kan je misschien wel stellen dat we de weg terug om hoog aan het zoeken zijn?
 

Deleted User - 487694086

Guest
En nu feyenoord eindelijk ook weer een kampioenschap gaat pakken, kan je misschien wel stellen dat we de weg terug om hoog aan het zoeken zijn?

Ik spreek eerder van een leicester city scenario
 

DeletedUser72857

Guest
Waarom kan ik geen Vlaamse vlag nemen?
17990913_1152483128208505_3578656039476778462_n.jpg
 
Reactiescore
1.094
tja als ik zeg wat de reden is, levert me dat wss weer een waarschuwing op; dus ik houd mijn mond.
 

DeletedUser72857

Guest
Omdat de barb noobs de wereld wat lam leggen zonder actie, deze zitten ook niet op het AF. En als je der wat leven in brengt dan komt er een mod (die schijnbaar heel fanatiek naar kindertekenfilms kijkt) die het dan off-topic vindt. Als er dan toch iemand iets on-topic zegt (die kerel hierboven) dan krijgt die een waarschuwing :rolleyes:
 

DeletedUser75892

Guest
Dat Seppe eens z'n ogen opentrekt en BB-dorpen edelen uitschakelt. Jezus.
 
Reactiescore
1.094
Dat ik quit is nog geen reden waarom mods hun werk niet of half moeten doen.
 
Reactiescore
2.506
Hoeveel dagen moeten jullie het nog uitzitten?
 
Reactiescore
660
ff kijken. 19.

En het is weer tijd om on-topic te gaan ;). Zal ik het gesprek naar de praathoek verplaatsen of beginnen jullie daar opnieuw?

(antwoordt niet hier maar in de praathoek).
Alleen als jij belooft even streng te zijn voor je cms als ze falen en je dan ook openlijk kritiek durft uiten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan