Praathoek CL21

Deleted User - 487694086

Guest
Ja maar je kan ook niet een Snipe hebben die alleen maar tegen kutnoobs op torenwerelden deft, moet toch een paar uurtjes per jaar op een classic deffen.
 
Reactiescore
973
Dat jullie stackwall werd ontweken, hebben wij gevoeld haha

Nu jah, meer dat ze de clears tegen ons kort na onze join in RT besteedde aan onze safe verplaats front. Iets later hebben ze de volle focus geswitched naar SS inderdaad.
 

DeletedUser75091

Guest
Wat bedoel je met het vet gedrukte? Die kwantitatieve overmacht verdwijnt niet zomaar hoor, door iedereen te internen. Verder snap ik ook niet echt het punt dat je ermee wilt maken
Vooral omdat de meeste van jullie front accounts, depri/klomp en vooral marter ook een pak interns lieten liggen (vooral marter kreeg een rotcluster daardoor). En deze zogenoemde interns zoals nobles, gentle en anderen gewoon vol hard barbarendorpen gingen uitbouwen en full off gingen zodat ze tzt makkelijk opnieuw (deels) geinternd konden worden.

Pendragon werd geinternd bijna 100 dorpen, om vervolgens er 60 tegen allerlei rimstammen weer te pakken. Noem me een account behalve caelus die echt van de wereld is verdwenen na deze beslissing tot fusie? Volgens mij letterlijk geen. Dus ja je speelde nog gewoon wel met 20 accounts?

Ja, ik ben geloof ik de enige die geinternd is. Terwijl ik tegen heel die fusie met Optic was :p
Heb hierna niet meer gespeeld, krijg op zn classic geen zin meer in het spel...
 
Reactiescore
1.089
Klinkt toch als een behoorlijke miscommunicatie tussen bepaalde spelers onderling tussen Taart en Optic. Heb van andere ook begrepen dat ze niets zagen in een fusie en zijn daardoor overgestapt naar andere accounts of helemaal gestopt.

Naar mijn idee de verkeerde beslissing
 

Deleted User - 487694086

Guest
Sowieso zonder de interns had marter geen front hoeven hebben, was al een dik voordeel geweest
 
Reactiescore
499
Hahaha, marter aan het front is toch prachtig
 
Reactiescore
460
Ik ben ook gestopt nadat mani geïnternd moest worden. Al die tijd verspild voor niks :/
Niet zo in de slachtoffer rol kruipen. Iedereen ging akkoord, heel mani zag het niet meer zitten door de activiteit bij jullie. Joao die het actiefst op mani was is me 3x komen zeggen dat die wou quitten door co's die niet logden of vanalles verneukten. Als iemand me toen had gezegd dat die ging quitten door de fusie, ging de fusie gwn niet door. Is meermaals herhaald geweest.
 
Reactiescore
1.089
Maar het blijft wel vreemd dat Ezra, Dorine, Yoshi, en hier nu ook al 2 mensen en miss mis ik er nog een paar, allemaal zijn gestopt door de fusie en of het er niet mee eens waren, maar het toch door is gezet. Sure ze kunnen het vast en zeker niet gezegd hebben, maar de feiten liegen er niet om.
 
Reactiescore
1.089
En om er een vervolg op te geven, dan blijft het gek dat er sprake is van een zgn. inactiviteit terwijl er wel nog wordt doorgespeeld met bijna al die accounts in een bepaalde vorm. En er voor sommigen ook nog tijd vrij is om te vv'en op een aantal Space accounts. Zowel gentle, yoshi (speelt nu nog zelfs iemand op lol) mani, en pendragon zaten nog allemaal spelers op, terwijl dat allemaal accounts waren die werden geinternd.

Ik vind het een uiterst vreemde gang van zaken. Tja en ook logisch dat als de helft van de accounts waarmee je fuseert niet eens front hebben, dat de mensen daarop totaal geen lust en of motivatie gaan vinden om maar ook iets te kunnen doen. Heeft gewoon vrij lang geduurd voordat depri en marter front hadden, en ocerza had het zelf amper. Ikbeneennoob kan er gewoon geen klote van (met alle respect natuurlijk) en ja dan houd het op...
Het is jammer, het is misschien achteraf makkelijk praten, maar het leek mij een ondoordacht plan vanaf het begin, en heeft nou niet bepaald de wereld er veel leuker op gemaakt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
En via Yoshi is de rekruut van SoL bij RT tot stand gekomen, over jezelf in de voet schieten gesproken.
 
Reactiescore
460
Yoshi had al langer niet genoeg tijd om verder te spelen, heeft eerder deze classic al vvs bij Jens genomen en hij was akkoord met de fusie maar wou liever rustig op Jens gaan spelen nog voordat er uberhaupt banden waren tussen RT en Leon, voor zover ik weet dan.

Dorine ging akkoord, heb met haar hierover lange prive gesprekken gehad en ze had er geen prob mee om naar Ocerza te gaan, alleen is ze in tussentijd wel haar motivatie kwijtgespeeld wat jammer is.

Ezra the king is nooit gestopt geweest, was nog een van de actiefste in Toptic die elke dag wel een vv aannam.

Verder was een fusie tussen optic en taart nodig om alsnog een kans te maken vs Leon omdat die toen in de tijd anders een te grote kwantitatieve voorsprong zouden hebben, en ja die hebben jullie wel zelf gecreerd door met betere kwaliteit te edelen aan jullie fronten, maar niet relevant.

Fusies die zijn gemaakt is ook deels gekozen om de kwantiteit te verminderen, dat als jullie een acc zouden wegspelen het acc ook daadwerkelijk zou weggespeeld worden en niet dat we dan nog konden stamhoppen o.d om terug onze stam te vormen. Dat Marter meeging ipv het account Yoshi was dan ook een absurd slecht idee omdat Yoshi dichter bij het front met Leon lag. Maar dat moest vanuit marter uit anders was de fusie er misschien niet eens gekomen.

Als 3 van de 5 accs willen quitten en er 2 overblijven, 1 die bij een kleine massa welke niet eens de bedoeling was dorpen te nemen heb ik van jullie gehoord, al 16 dorpen verliest, en de andere die niet kan clusteren en greedy lijnen wil en daardoor een onhoudbaar front krijgt en niet eens kan deffen.
Als die accounts willen doorspelen nja ga je gang, daarvoor had niemand zin hun tijd op te offeren welke al schaars was en waar de motivatie al weken lang lager was.

Al bij al komen we op het eerste puntje van mij en Pim, met zo een zieke overmacht nog niet eens winnen. Kwaliteitsverschil was gewoon te groot.
 
Reactiescore
1.089
Dorine ging akkoord, heb met haar hierover lange prive gesprekken gehad en ze had er geen prob mee om naar Ocerza te gaan, alleen is ze in tussentijd wel haar motivatie kwijtgespeeld wat jammer is.

Logisch als alle co's elders zijn zo'n beetje. Pim tentamens, Yoshi weg, en Marter die dan liever veel te ver vooruit gaat edelen/internen verplaats dorine asap op Ocerza krijgen door Yoshi snel te internen.

Ezra the king is nooit gestopt geweest, was nog een van de actiefste in Toptic die elke dag wel een vv aannam.

Die speelde op Marter mag zag in principe de fusie ook niet zitten, en stopte daarop. Is naar mijn weten naar Pendragon gegaan om beetje aan te modderen. Dat die nog vv's nam moet eerder van geluk spreken dan echt voorbedacht imo


Kwaliteitsverschil was gewoon te groot.

Mwah, ik heb het langst tegen Optic gelegen, en ja wel wat dorpen gepakt, maar gentle en depri zijn toch altijd maar beperkt onder druk gekomen. Ikbeneennoob en ocerza ook niet, en marter was na 1 massa het ook al beu. Klinkt naar mijn idee niet per se als een kwaliteitsissue.
Meer als motivatie, of instellingsissue. Ja misschien is dat ook een kwaliteit, maar denk dat dat meer het gevolg is aan de ligging en keuzes dan daadwerkelijk aan kwaliteit verschil oid

Ik heb de helft van de wereld solo gespeeld, Leonpold heeft inactieve periode gekend, en SoL was deze classic ook niet meest actief. Howlin en mats wel goed gedeffed, howlin al eerst op hein, en later beiden op eigen acc. Maar kan nou niet zeggen we echt kwaliteit hebben laten gelden. Seventh heeft het goed gedaan dus en SoL ook paar keer. Maar juah, verder was het beetje aanmodderen voor iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
460
Vv van yoshi ging inderdaad rond om te internen, plus zat nog een speler op die paar x per dag wou loggen om leeg te zetten, die blijkbaar nog logt lol.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ezra the king is nooit gestopt geweest, was nog een van de actiefste in Toptic die elke dag wel een vv aannam.
Ben wel 2-3 weken gestopt, maar dat kon jij niet weten aangezien je toen nog niet in de Taart app zat.

Uiteindelijk toch maar weer begonnen, omdat ik de rest niet in de steek wou laten.
 
Reactiescore
460
Mwah, ik heb het langst tegen Optic gelegen, en ja wel wat dorpen gepakt, maar gentle en depri zijn toch altijd maar beperkt onder druk gekomen. Ikbeneennoob en ocerza ook niet, en marter was na 1 massa het ook al beu. Klinkt naar mijn idee niet per se als een kwaliteitsissue.
Meer als motivatie, of instellingsissue. Ja misschien is dat ook een kwaliteit, maar denk dat dat meer het gevolg is aan de ligging en keuzes dan daadwerkelijk aan kwaliteit verschil oid

Ik heb de helft van de wereld solo gespeeld, Leonpold heeft inactieve periode gekend, en SoL was deze classic ook niet meest actief. Howlin en mats wel goed gedeffed, howlin al eerst op hein, en later beiden op eigen acc. Maar kan nou niet zeggen we echt kwaliteit hebben laten gelden. Seventh heeft het goed gedaan dus en SoL ook paar keer. Maar juah, verder was het beetje aanmodderen voor iedereen.
Depri en gentle zijn beperkt onder druk gebleven maar verloren alsnog dorpen, ocerza die noord niet echt veel meer probeerde op SoL terwijl die wel extreem veel edels had. Activiteits problemen waren er ook na de fusie, depri die ook zo nu en dan vv nodig had terwijl de spelers van gentle daar ook bij gingen spelen. Motivatie zat/zit goed want ze gaan gwn nog door. Alleen nooit echt actieve accounts geweest dus vrij veel geluk dat die rim ligging hadden. Noob die edels aan pendragon verspilde was ook niet echt een goeie zet imo. Noord tegen SoL had veel meer moeten gebeuren met zo een front.
 
Reactiescore
460
En via Yoshi is de rekruut van SoL bij RT tot stand gekomen, over jezelf in de voet schieten gesproken.
Snap niet hoe we ons zelf hiermee in de voet hebben geschoten ?
Yoshi begreep dat de fusie nodig was, had er dan ook geen prob mee. Heb hem voorgesteld om op klomp te komen, waar activiteit en motivatie on point was maar kiest toch liever voor Jens en een dag later is er een perma nap. Blijf het toch ergens vaag vinden wat je eerder zei dat jullie RT eerst wouden wegspelen.
 
Bovenaan