Praathoek CL21

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Snipen op 5ms kunnen best wel wat mensen hoor, weet je wel niet hoeveel kansen je soms hebt om zo'n snipe te raken in deze spelfase?

Het is algemeen geweten dat ik gewoon goed kan snipen & deffen. Begrijp niet zo goed waarom Toptic nu opeens verbaasd is daarover.
 
Reactiescore
1.166
Maar op andere werelden, waaronder de classic destijds, niet. Wel gek he!?
 
Reactiescore
1.166
Niet gelogd wss

Nee, was sowieso willekeur met uitdelen van bans. Aantal kregen geen ban die toen botten en anderen wél. Ik ben een van de spelers geweest die niet geband is. :)
 

DeletedUser75558

Guest
Het is algemeen geweten dat ik gewoon goed kan snipen & deffen. Begrijp niet zo goed waarom Toptic nu opeens verbaasd is daarover.
Klopt dat is algemeen bekend ja

Ik weet nog wel dat Joachim toen ik op Hans zat en hij op Woke up, hij mij snipte op 3 ms :(
dat was echt een zieke classic, echt van beide kanten super veel 1ms snipes. Het zieke was toen jullie een massa deden op plop snipede ik echt mega veel binnen 3 ms en toen had charlie chaplin een edel aanval op 1ms getimet en ik hoorde via een quote dat iemand van hun zei van "als die dit sniped heeft die sowieso een timebot" en toen had ik hem sniped met 1500zc en 8k speer en toen had ik hem gecancelled perongeluk..... Echt dat is echt een litteken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wou net zeggen lol, dat Paul een botter is, is al lang en breed bewezen.
 
Reactiescore
2.303
Sir thrones is tich lukas ?????
 
Reactiescore
152
Maar ff, 1c spam als oorlog verklaren, daarna verklaren het 10x erger te doen, 1c spam is sws noob, waarom geen uitkijktoren dan om 1c de volgende classics de grond in te drukken? Of laten we er iig een compromis over te sluiten met een 1 tot 3 ratio clears/fakes om het tenminste menselijk te houden? niemand heeft er baad bij om 6 tot 10k incs per dag te dodgen voor die 50? Clears???

Het gaat me niet om het de deffer makkelijker te maken, maar kom op, vroeger waren werelden veel groter, kreeg je ook 10 tot 20k incs, prima:) maar kreeg je wel alles clears, tegenwoordig als je defft krijg je 95% fakes en 5% clears, vooral op deze classic valt me dat erg op....

Denk dat we het er allemaal leuker op zullen maken als of de 1c spam stopt, of de uitkijktoren deel gaat nemen op de classics, zodat 1c spam een minimale factor wordt.
 
Reactiescore
152
Gewoon fakeratio 1% maken.

Zou idd een mooi beleid zijn laurens en ben ik zeker mee eens:)

Verder toevoegende is dat wij (toptic) gisteren een voorstel hebben gedaan aan panda om het 1c gespam iig te verminderen met de 1/3 regel, helaas is dit afgewezen door panda... (wat ik aan de ene kant snap met de aanvragen + AF berichten) die ik heb gelezen, maar ook niet snap, aangezien wij naar hun gehoor luisteren nu? En ze er uiteindelijk niet op ingaan en ons een keiharde 1c spam geven.

Geen probleem allemaal, maar willen we niet de wereld voor beide partijen leuk(er) maken? Of willen we deze classic te boeken in later gaan als een noob, kut, slechte, en nog ergere classic als alle, met het slechtste niveau van alle, terwijl er op deze classic in beide stammen die voor winst gaan, goede spelers zitten en dit een kwalitatief vrij aardige classic is?
 
Bovenaan