Praathoek CL21

Reactiescore
1.089
Wecan denk ik wel de beste stam van de classic denk ik? Sense zou ook kunnen nog

Idee dat sommige andere stammen zoals Hunt en Risk en Fight niet helemaal de juiste tegenstand hadden om zichzelf beste te mogen noemen.
 
Reactiescore
1.089
Ja? Ik had juist altijd het idee dat Wecan de betere was, welke classic was dat jullie gebanned waren in de start allemaal?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
7-1 had maar 2 sterke accounts. Smooi volgens mij wel beste stam? Wecan had het nog moeilijk.

church misschien? Was qua namen op accounts wellicht 1 vd sterkste.
 

Deleted User - 487694086

Guest
7-1 had maar 2 sterke accounts. Smooi volgens mij wel beste stam? Wecan had het nog moeilijk.
Wat waren de sterke accounts dan? Hoorde dat die rank 1 zelfs met een 10:1 ratio overwicht 1 account niet weg konden spelen..
 
Reactiescore
2.039
Ja? Ik had juist altijd het idee dat Wecan de betere was, welke classic was dat jullie gebanned waren in de start allemaal?

Dat was smooi op cl6. Vind zelf ~dgr van cl4 de beste, met namen als Mike endeverafter, auseinandersgeaard, job pink panther en opa amokro
 

DeletedUser75558

Guest
classic 11 is volgens mij wel echt een van de enige classics geweest die meerdere hoge kwaliteit stammen had? Church en dust waren volgens mij niet super veel afwijkend kwalitatief gezien? Alleen IB was dan wel weer heel erg slecht :/
 
Reactiescore
973
Dgr~ > Quest > We can > smooi imo.

We Can structureel wat beter in elkaar dan Smooi (o.a. door de vele bans), maar super veel verschil zat er niet tussen die twee stammen. Quest superselectief, maar ten onder aan de onvoordelige instellingen versus een grote overmacht en activiteittekort op het eind. Dgr~ vrij makkelijk/sterk gewonnen geloof ik.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Reactiescore
499
Wecan denk ik wel de beste stam van de classic denk ik? Sense zou ook kunnen nog

Idee dat sommige andere stammen zoals Hunt en Risk en Fight niet helemaal de juiste tegenstand hadden om zichzelf beste te mogen noemen.
Niveau Fight was ook niet heel hoog hoor, denk dat de 100% die we haalden genoeg zegt over het niveau van die classic
 

DeletedUser81484

Guest
Niveau Fight was ook niet heel hoog hoor, denk dat de 100% die we haalden genoeg zegt over het niveau van die classic

Enkel het begin van cl10 was een uitdaging. Alé toch zeker voor mij toen
Alles verloopte wel heel vlot, goede communicatie etc, maakt het een stuk aangenamer
 

DeletedUser81386

Guest
Niveau Fight was ook niet heel hoog hoor, denk dat de 100% die we haalden genoeg zegt over het niveau van die classic

probleem was ook vooral daar dat iedereen bij een beetje tegenslag wegging.
dat het zuiden onderling bleef vechten en dat plots accs onder vv stonden van fight terwijl we in oorlog waren :p ik herinner me zon smerig ietsje met mastermark en fluffy
 
Reactiescore
1.089
Fluffy en mastermarkb zijn ook gewoon smerige spelers
 

DeletedUser75558

Guest
Maar cl10 was toch die classic met oneindig edels? Ik dacht dat dat een troll cl was
 
Bovenaan