Praathoek CL21

Reactiescore
2.303

DeletedUser80640

Guest
Moet toegeven, ziet er een stuk beter uit zo met een 3 dorpenstart, zeker als je ervan uitgaat dat er zoveel mensen gestopt zijn met spelen.
weet niet hoe het er vroeger aan toe ging maar heb er 1 gespeeld met 2 dorp start en met 3 dorp start nu en 3 dorpen brengt toch wel iets meer leven in de game
 

DeletedUser75558

Guest
weet niet hoe het er vroeger aan toe ging maar heb er 1 gespeeld met 2 dorp start en met 3 dorp start nu en 3 dorpen brengt toch wel iets meer leven in de game
Precies, was vroeger wel anders want toen waren er echt veel meer spelers waardoor als je dan een 3 dorpen start zou doen een classic denk ik best overcrowded zou worden. Maar echt een leuk initiatief!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Proficiat met je nieuwe vriendin @.Fakie !
 
Reactiescore
2.478
Ben jij zo een persoon die altijd aan het haten is op tribalwars? Dan is dit nu je kans om zelf met een verbeterde eenheid te komen! ontwikkel je eenheid (klik) is een contest voor de creatievelingen onder ons. Heb jij een leuk, grappig of zelfs serieus idee, aarzel dan niet om deel te nemen aan deze contest. Buiten een hoog amusement gehalte verdelen we ook nog minimaal 3.000 premium punten onder de top 3!
 
Reactiescore
967
Is er een manier om terug naar de oude lay out te gaan? Krijg spontaan zin om ineens weer meer tw te spelen omdat daar de graphics and lay out nog beter zijn.. man
 
Reactiescore
3.536
Alles heeft zijn tijd nodig om te wennen, ik herinner mij precies dezelfde commentaren toen het Af destijds een 'upgrade' kreeg. Uiteindelijk raak je het gewoon.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik vind het spuug spuug lelijk. Het doet me denken aan Emile zonder kleding.
 
Reactiescore
12
Afgezien van het nieuwe uiterlijk van het AF, vind ik het vooral erg vervelend dat ik vanaf het overzicht met topics niet direct naar de laatste pagina kan. Ik moet nu op mijn telefoon eerst het laatste paginanummer van elk topic intypen dat ik wil bekijken. Het zou erg fijn zijn als dingen die prima werken niet geupdate worden.
 
Reactiescore
460
Als je op het tijdstip klikt van de laatste reactie kom je gelijk daar terecht. Niet op de topictitel.
 
Bovenaan