Praathoek CL21

Reactiescore
1.018
Attentie attentie, kan Optic aub de favorietenrol op komen halen bij de balie?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Denk dat Lars van dieren houdt, aangezien hij zich de hele tijd bezig houdt met de goats :spear:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hoe kunnen er meerdere goats zijn?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hoe kunnen er meerdere goats zijn?
groep-geiten.jpg
 

DeletedUser75558

Guest
Moet toegeven, ziet er een stuk beter uit zo met een 3 dorpenstart, zeker als je ervan uitgaat dat er zoveel mensen gestopt zijn met spelen.
 
Reactiescore
151
Zoals Class de favorieten rol moest komen halen op de vorige classic maar nooit kwam opdagen? :confused:

Ik bedoel, je ziet wat er gebeurt he deze wereld. Optic had met dat hele boosten natuurlijk nog wat meer negatieve aandacht getrokken, maar zelfs zonder dat is zo'n ''favorietenrol'' met name een excuus voor 5 stammen om je te gaan teamen. Dat hadden we met Class ook niet gered, zeker niet zo vroeg, al helemaal niet met alleen de originele 3 accounts.
 
Reactiescore
3.541
Ik zie niets want ik volg hier niets en lees hier ook geen andere topic's. Ik zit enkel in de praathoek omdat Mats mij aanhaalde en blijf hier nu tijdje rondhangen tot ik tot de conclusie kom ik hier niets te zoeken heb.

Class was gewoon dik torenhoog favoriet vanaf de eerste week. Dat zag het kleinste kind.
 
Reactiescore
1.018
1 is genoeg vind ik tbh, ga er verder ook niet op in nadat jij er een post aan hebt gewijd hierna want heb geen zin in moddergooien

 
Reactiescore
3.541
Je zei meerdere werelden in het andere topic en krabbelt nu al terug? Goed 1 wereld dus waar ik letterlijk een continent lengte front had en letterlijk ook de helft van het algehele stamfront. Shame ik meeste prev def had! In verhouding gewoon zelfs minder dan mijn buren, dus als je een verwijt doet zorg dan het wel klein beetje klopt :D
 
Reactiescore
2.303
Zolang ik mensen trigger heb ik een reden te blijven. Noem eens 2 werelden waar ik sick veel prev def had btw want volgens jouw is dit op meerdere werelden zo geweest :D
w47 w42. Beiden rekt.
 
Reactiescore
1.018
Het ging niet over werelden waar Jannes is weggespeeld heren, wel opletten
 
Bovenaan