Praathoek CL21

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hoe ga je eerst Jannes uitdagen voor een discussie om m vervolgens zo te behandelen, sad life.

Let je een beetje op? Je morst...
44790
 
Reactiescore
1.089
'maar je meende het of niet' ja zo kan je alles in een context plaatsen natuurlijk. Blij je in ieder geval al erkend ik meermaals gezegd heb de verantwoordelijkheid bij JB lag, we gaan nog op het punt komen je het volledig met mij eens zal zijn over een pagina of 4.

Zelfs als je zei dat je de 'verantwoordelijkheid nam' stonden er geregeld nog verwijzingen naar hoe Class ervoor had gezorgd dat jou account gebanned was, en dat is natuurlijk onzin. Ja dan vind ik dat je de essentie van het verantwoordelijkheid nemen mist. Dus meen je het dan? Nee. Is dat irritant, om 5000x te lezen? Ja.


Nogmaals en ik herhaal mezelf voor de zoveelste keer. Het is niet omdat iets irrelevant is het ook niet zou kloppen, dat zijn 2 dingen die los van elkaar staan.

En als er geen tribalwars was geweest was je ook niet gebanned geweest.
Hoe moet ik dit omschrijven? Het klinkt alsof je wil zeggen dat hoe alles verloopt, klopt. Een onbetwistbaar feit, maar inhoudelijk natuurlijk niet relevant.


Als Duckje zegt dat mijn account verantwoordelijk is voor de ban spreekt hij mij niet tegen als ik zeg dat mijn acc geen ban had gehad als Class ons niet had aangegeven. Je kan het zien als een irrelevante opmerking maar dat doet geen afbreuk of dat het waar of onwaar zou zijn.

Ja sure. Als je nou eens even de quote doorklikt naar je eigen post... Duidelijke insinuatie dat jij Class de schuld gaf dat je een ban kreeg. Zo erg dus, dat Duckje zich geroepen voelde om te reageren dat een melder geen verantwoordelijkheid treft. Maar van een rectificatie van jou kant is het nooit gekomen. Sterker nog je bleef er maar over door mekkeren.

En again, dan gaan we terug naar mijn eerste punt, het feit dat je die irrelevante insinuaties bleef herhalen en herhalen was gewoon bloed irritant.
 
Reactiescore
3.540
Zelfs als je zei dat je de 'verantwoordelijkheid nam' stonden er geregeld nog verwijzingen naar hoe Class ervoor had gezorgd dat jou account gebanned was, en dat is natuurlijk onzin. Ja dan vind ik dat je de essentie van het verantwoordelijkheid nemen mist. Dus meen je het dan? Nee. Is dat irritant, om 5000x te lezen? Ja.

En als er geen tribalwars was geweest was je ook niet gebanned geweest.
Hoe moet ik dit omschrijven? Het klinkt alsof je wil zeggen dat hoe alles verloopt, klopt. Een onbetwistbaar feit, maar inhoudelijk natuurlijk niet relevant.


Ja sure. Als je nou eens even de quote doorklikt naar je eigen post... Duidelijke insinuatie dat jij Class de schuld gaf dat je een ban kreeg. Zo erg dus, dat Duckje zich geroepen voelde om te reageren dat een melder geen verantwoordelijkheid treft. Maar van een rectificatie van jou kant is het nooit gekomen. Sterker nog je bleef er maar over door mekkeren.

En again, dan gaan we terug naar mijn eerste punt, het feit dat je die irrelevante insinuaties bleef herhalen en herhalen was gewoon bloed irritant.

Oke, je mening is gehoord.
 
Reactiescore
499
Yes Classic 10 met Fight ! Ik was toen Brakelaar, ik dacht ik kom nog eens piepen hoe het hier gaat op tw na jaren niet te spelen. Dus bij deze hey !!
Ah leuk! Ik zat op Loca Matador :)
 
Reactiescore
3.540
Jij kijkt VI dus je snapt sws al niets van voetbal

Ik voorspelde dat Club Brugge gelijk ging spelen in Real Madrid. Toen zei Laurens Dragonnoob dat mijn voetbal verstand even groot was als mijn TW skills. Achteraf was de match ook gelijk en bedankte ik Laurens voor zijn compliment hij vind ik veel TW skills heb omdat ik beduidend veel van voetbal ken door de eindstand te voorspellen.


Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat Laurens dit zal tegenspreken!
 
Reactiescore
1.149
Voorspellen en verstand is niet hetzelfde Jannes, dat begrijp jij hopelijk wel? Zeker niet in dit geval..
 
Reactiescore
1.018
Als voorspellen en verstand hetzelfde was waren goksites niet zo groot geweest
 
Bovenaan